Part 4||សុភាពបុរស?

118 8 3
                                    

«leyrinបើកទ្វារ!! គ្នាមកដល់ហើយ»

«អឺៗ!!....ទៅហើយយ»leyrinក៏បានបិទទូរសព្ទចុះហើយដើរទៅបើកទ្វារអោយarisa

«ឯងនេះ!!...ចង់មកក៏មកគ្មានដឹងយប់ថ្ងៃស្អីទេ ហើយមានរឿងស្អីបានប្រញាប់ទាំងកណ្ដាលយប់ហ្នឹង!!»

«ចូលក្នុងៗ!!..ចាំគ្នាប្រាប់»arisaរុញleyrin ចូលទៅក្នុងផ្ទះវិញ រួចក៏បិទទ្វារ....

អ្នកទាំងពីរបានចូលមកដល់ក្នុងផ្ទះហើយ arisaបានរៀបរាប់មូលហេតុទាំងអស់ដែលខ្លួននាងសម្រេចចិត្តចេញពីផ្ទះមករស់នៅក្រៅបែបនេះអោយទៅកំពូលមិត្តបានដឹង....

Skip>>

*Now

ក្រឡេកមកមើលនៅឯក្នុងខុនដូនៃអគារ ដ៏ស្កឹមស្កៃមួយ បរិយាកាសបែបត្រជាក់ៗ ពន្លឺតិចៗចាំងចូលបង្អួចកញ្ចក់ ហើយក៏ជាពេលវេលាដែលសាកសម សម្រាប់គូស្នេហ៍មួយគូដែលកំពុងតែគេងឱបគ្នាយ៉ាងស្អិតរមួត ក្នុងសភាពក្រីក្រគ្មានសូម្បីតែសាច់ក្រណាត់តូចមួយសម្រាប់បិតបាំងតំបន់ហាមឃាត់....

ពេលវេលាកន្លងបានបន្តិចបុរសដែលជាដៃគូបានងើបឡើងទៅសម្អាតរាងកាយដែលបានប្រឡូកប្រឡាក់កាលពីយប់មិញ រួចត្រឡប់មក វិញក្នុងសភាពសង្ហារឥតទាស់ដូចដើម អង្គុយលើសាឡុងចុចទូរសព្ទធ្វើមិនដឹង....

*1h later

«បង!!....ក្រោកចោលអូនទៀតហើយយ!!» lilin ដែលត្រូវជាសង្សារពេលបច្ចុប្បន្នរបស់rikiតែមិនដឹងថាជាទីប៉ុន្មានទេ...

«មកពីអូនឯងហ្នឹង!...គេងយូរធ្វើអីបើនៅតែបន្តិចទៀតបងទៅមុនកុំថាមិនបានប្រាប់»

«ប្រញាប់រៀបចំខ្លួនទៅ បងជូនទៅផ្ទះប្រយ័ត្នម៉ាក់មើលផ្លូវ!!»

«គាត់មិនមើលផ្លូវស្រាប់ហើយ ព្រោះមុនមកអូនប្រាប់គាត់រួចហើយ...»

«បើចឹងល្អហើយ!!ឆាប់ទៅ»

«តែអូន....»

«ឆាប់ទៅអូន!!បងក៏មានការងារត្រូវធ្វើដែរ»

«អ្ហឹម!...ចឹងក៏បានដែរ»

បន្ទាប់ពីlilinបានរៀបចំខ្លួនស្លៀកពាក់រួចហើយ rikiក៏បានជូននាងទៅផ្ទះហើយក៏បន្តកិច្ចការដែលត្រូវធ្វើទៅ....

*ពេលល្ងាច

ពេលដែល rikiមកដល់ខុនដូភ្លាមក៏បានផ្ញើសារទៅarisa បបួលនាងទៅញ៉ាំអាហារពេលល្ងាច ព្រោះគេមិនអាចអោយចំណីផុតពីមាត់ទេត្រូវតែចាប់អោយបាននៅយប់នេះ...

ឯarisaវិញគ្រាន់តែឃើញrikiផ្ញើសារមកភ្លាមក៏ប្រញាប់មកនិយាយជាមួយleyrinដែលអង្គុយក្បែរហ្នឹង

«ឯងជួយគិតគ្នារឿងមួយមើល៎...»

«រឿងអី!..»

«គឺមានគេមកបបួលទៅគ្នាdinnerយប់ហ្នឹង!!»

«គ្រាន់រឿងប៉ិននឹងហ្នឹង!! រាល់ដងគ្មានឃើញមកនិយាយប្រាប់យើងចឹងទេ ពេលខ្លះមកវិញថតរូបឌឺទៀត... ឯងក្ដៅខ្លួនទេអ្ហី!!»

«មិនមែនទេ!! តែម្ដងនេះគេជាប្រុសស្អាតឯង បើយល់ព្រមលឿនពេក តិចគេថាគ្នាចិត្តងាយទៅ»

«ឯងចេះគិតបែបនេះពីកាលហាស៎!! ចង់ប្ដូរចរិតមកជាស្រីរមទម្យវិញអី!!»

«នែ៎ឯង!! អោយមកជួយគិតមិនមែនសកអោយវិញទេ!»

«អឺៗ!!..ឈប់ក៏បាន ហើយឯងគិតមិចចំពោះគេ»

«មើលទៅគេសង្ហារក៏សង្ហារមានក៏មាន បើបានជាគូរជីវិតមិនដឹងល្អយ៉ាងណាទេ...»arisaនិយាយបណ្ដើរស្រមៃដល់ពេលដែលនាងបានចូលរោងការជាមួយrikiបាត់ទៅហើយ

*ឌឹប!!សម្លេងដាក់មួយដៃចំស្មាពីleyrinទៅកាន់មិត្តកុំអោយស្រមៃហួសហេតុពេក គ្រាន់តែគេផ្ញើសារមកហៅទៅdinnerសោះធ្វើដូចគេផ្ញើសារមកសុំរៀបការ....

«ឯងច្បាស់ហើយថាចង់បានគេមែន!! មិនមែនគ្រាន់តែអារម្មណ៍មួយឆាវរបស់ឯង»

«គ្នាគិតច្បាស់ហើយ ព្រោះមើលទៅគេជាសុភាពបុរសចេះបារម្ភយកចិត្តទុកដាក់ពីគ្នា....និយាយអោយចំទៅគឺត្រូវtypeរបស់គ្នាតែម្ដង!»

«អោយតែមិត្តពេញចិត្តអីគ្នាគាំទ្រ តែបើគេបោកកុំមករកគ្នាអីមិនទទួលទេវើយ!»

«ទៅយើងដឹងហើយ!!តែធ្វើមិចចាប់គេអោយបានឯង!»

«មោះ!!...បើឯងចង់ហើយចាំគ្នាប្រាប់»leyrinអោនទៅខ្សិបប្រាប់arisaពីគំនិតដែលនាងបានគិត

«នេះឯងឆ្កួតទេហី!!....រឿងចឹងៗគ្នាមិនហ៊ានទេ ប្រយ័ត្នចំណេះជិះកឯងខ្មាសគេមិនដឹងយកមុខទុកឯណាទេ!»

[To be continued...]
Write by Nikk
______________________
សាកទាយមើលleyrinមានគំនិតអីប្រាប់ទៅarisa??
ទាយត្រូវpart5adminសរសេរអោយវែង💜😚

||--ភ្លើងរាត្រី🔥🌃--||[Completed]Where stories live. Discover now