1.Den

387 15 1
                                    

,,Vstávat!Budíček!" Zavolala na mě mamka z kuchyně. Nojo..z kuchyně. Už zase chystá snídani. A zrovna mojí oblíbenou. Smažená vajíčka se slaninou a chlebem. To je snad moje nejoblíbenější snídaně! ,,Ale ne,nesmím jíst. Chci být přece hubená!"

Tak jsem pomalým krokem sla do kuchyně. Už jsem Měla nachystanou snídani na stole. Nojo..ale jak se vymluvím? Vždycky toho k snídani sním tolik. ,,Mamí,mě je nějak blbě.",,ukaž,teplotu nemáš" odpověděla mi mamka,ale stejně mě nechala doma.

Toho jsem využila a zapla si notebook a čekala než se objeví plocha. ,,Panebože ten notebook je starý" pomyslela jsem si po 5 minutách čekání na zanutí.

Nakonec se notebook zapnul a já si začala hledat další informace na různých proAna blogách. (Teď už vím že to byla chyba) našla jsem strašně moc drastických diet. Ale to zvládnu! Nechci být už ta tlustá Stephanie.

Většinou jsem se dočetla že za celý den snědí jedno jablko. Dočetla jsem se,že některé sis jedí tampony (prý to zahání hlad) a hlavně musim pít hodně obyčejné vody z kohoutku.. Taky jsem našla spousto sis,které jsou na tom stejně jako já. Jsou tlusté a chtějí zhubnout!
-----------------------------------------------------
Doufám,že Vás to aspoň baví :) Budu ráda za každé sledování,☆ nebo komentáře :) vím že ikdyž jsem si to po sobě četla tak tam určitě nějaký překlepy budou :/

-Minnie. Xoxo

Prý jsem nemocná..Kde žijí příběhy. Začni objevovat