Jednou jsem si ke kýblu zmrzliny nezapla televizi,ale přemýšlela jsem. Přišla jsem na to,že potřebuju opravdu zhubnout. Už jenom kvůli těm narážkám ve skole. Už je nechci dál poslouchat! Pro potvrzení faktu,že potřebuju zhubnout jsem se postavila před zrcadlo a podívala se na svůj odraz a poté si stoupla na váhu. Váha ukazovala neuvěřitelných 76kg. ,,Vážně s tím musím něco dělat" pomyslela jsem si. Otevřela jsem svůj notebook a čekala jsem až se ukáže tapeta a poté jsem zapla internetový prohlížeč. Do vyhledávače jsem si zadala jednoduchou otázku: ,,jak zhubnout". A vyjelo mi snad milion odkazů. Většinout to byly reklamy na prášky a na ty jsem já neměla a mamka by mi je jistojiste nekoupila. Potom jsem najela na jeden blog PROAna. Myslela jsem si,že ana je synonymum pro slovo anorexie,ale jak jsem na blogu zjistila,tak ANOREXIE je psycická porucha a ANA je nezdravý způsob hubnutí. Zatím jsem z toho byla nadšená. Usměv se mi rozzářil ještě víc,když jsem na různých blogách četla výsledky mých sis. Dá se zhubnout i 5 kilo za týden! No to je super. To přesně potřebuju. Nejíst přece nebude tak těžké!
-----------------------------------------------------Tady je další díl,dneska už 3 :'D tak doufám,že se Vám aspoň líbí :') kdybyste měli nějaký připomínky nebo něco tak šup s nima do komentáře! :) :D CO myslíte? Mám pokračovat? :)
-Minnie