,,Můžeš i umřít..."

212 7 1
                                    

Měli jsme hodinu prirodopisu a koukali jsme se na nějaký film. Takze další příležitost pro Ryleyho aby si semnou promluvil. ,,Steph já ti pomůžu, ale musíš chtít hlavně ty. A uvědomit si že takhle to fakt nejde. Když to bude takhle pokračovat můžeš být v nemocnici a pak i umřít! A to přece nechceš..nebo jo?! Steph vim že seš chytrá holka, ale takhle ničíš sebe, mě i vsechny okolo" ,,Ryley,nepleť se do toho do čeho ti nic není." odpověděla jsem mu a odsedla si od něj. Tohle byla poslední hodina, proto kdyz zazvonilo jsem vyska ze tridy jako první. Neměla jsem da Ryleyho náladu. Furt mě přesvědčoval, ale já věděla ze chci zhubnout a hlavně že to potřebuju.

Cestou domů se mi ale pořád promítala v hlavě ta Ryleyho věta:,, můžeš i umřít" ale pak jsem si rekla ze je to blbost. Přece nemůže někdo umřít na dokonalost.

To už jsem byla ale před barakem a odemykám. Šla jsem hned nahoru k sobě do pokoje. Byla jsem sama doma. Najednou zacal vyzvanet mobil..byl to Ryley. Polozila jsem zpatky mobil na postel a otevrela si notebook a sla jsem na ask. měla jsem tam 7 nových otázek. Píšou tam holčiny které chtějí také zhubnout a nevědí jak. Potom jsem si pustila film.

Když film skoncil sla jsem si dat sprchu. Myla jsem si hlavu a najednou mi v ruce zustal velký chuchvalec vlasů. Ale říkám si :,,tak co..každému někdy vypadávaji nejake vlasy." presla jsem to..vylezla jsem z vany, utrela se..a sla jsem se zvazit. Váha ukazovala 40,5kg ale pri mé výš e 159cm mi to přijde furt hodně. šla jse. Do postele, napsala si denicek a sla jsem spat.

-----------------------------------------------------------
                         Další den
Ráno mě probudil budík ve 4:00. Sla jsem si zacvičit, pak chvili zabehat a udelala jsem si rani hygienu, oblekla se a kouknu na hodiny. Nejvyssi cas vyrazit do skoly. Vybehla jsem ze dveri na autobus. Kdyz jsem  dorazila do skoly Ryley na me cekal na zastavce a omluvil se mi a rikal ze chtel pro me jen to nejlepsi.

O hodinu se mi udelalo nejak blbe..motala se mi hlava..a blbe se mi dychalo, byla mi zima. Zeptala jsem se jeytli muzu jit ca zachod. Ucitel me pustil a ja vstala. To jse. Ale nemela delat protoze se mi okamzite zamotala hlava a ja upadla a bouchla se hlavou o lavici. Poslední co jsem slysela jak někdo volá mé jméno. Myslím že to byl Ryley. Slyšela jsem to jakoby z dálky.

Tady je další díl. Omlouvam se ze az po tak dlouhe dobe ale nemela jsem nejak cas ani naladu na psani. Jeste ke vsemu jsem mela jiny mobil do ktereho mi wattpad nesel. Doufam ze vas to jeste neprestalo bavit cist! :) :)

Prý jsem nemocná..Kde žijí příběhy. Začni objevovat