Krásná a hubená!

330 12 5
                                    

Odpověděla jsem tedy těm holkám na asku a šla jsem spát. Ráno jsem se vzbudila a strašně mi kručelo v břiše,ale já nesmím jíst! Chci být krásná a hubená! Vstala jsem,šla jsem do koupelny,umyla si obličej nanesla si malou vrstvu makeupu,řasenku a bronzer na vykonturování,ještě jsem si dala linky a upravila si vlasy do kterých jsem si dala červenou mašličku. Oblikla jsem si černé džíny a tričko s nápisem FUCK. Přes to jsem si přehodila černou bundičku. Ani jsem se na sebe nedivala na sebe do zrcadla,protože jsem věděla,že jsem stejně tlustá a hnusná a nechtěla jsem si kazit ráno. Přišla jsem na zastávku kde si mě všimla partička holek které si něco šeptaly a pak se začali nahlas smát. Bylo mi trapně. Kdybych tak mohla být neviditelná aby si mě nikdo nevšímal,přežít den ve škole a pak zase domů. Ve škole nebylo nic zajímavého nato,abych Vám to tu vyprávěla. Přece jenom už je to delší doba. Po škole jsem šla domů. Mamka nebyla doma,takže ideální. Mohla jsem si i zacvičit. Nechci totiž aby mamka něco poznala. Na youtube jsem našla 35minutové cardio a začala jsem cvičit. Po pulce jsem toho mela dost,byla jsem strasne unavená a zpocená. Ale měla jsem dobrou motivaci od sis takže jsem to zvládla. Po tricetipeti minutach jsem padla na postel a chvili jsem odpocivala. Pak jsem se sla podivat na ask,odpovedela jsem na dotazy,sla se umyt a sla jsem spat.
-----------------------------------------------------
Doufám ze se vám příběh líbil,chtela bych strasne podekovat lidickam co to čtou. DĚKUJU :) strašně moc děkuju za ☆ a ba bych hrozne rada kdyby jste na tuhle knizku napsali nejaky nazor :) takze vsichni co to čtete tak napište PROSÍM svůj názor na tuhle knížku :) ať už negativní nebo pozitivní. :)

Jinak bych se taky chtela omluvit,že jsem delší dobu nepřidávala. Měla jsem rodinný problémy...no ja je mam vlastně i teď,ale řekla jsem si,že vás už nebudu trápit :) ale jsou i lidi který tu knížku přidaj třeba po měsíci :) takze jsem na tom jeste snad dobre :D takze dekuju ze si najdete na cteni tohodle pribehu :')

-Minnie :')
Xoxo.

Prý jsem nemocná..Kde žijí příběhy. Začni objevovat