Bunu dediğinde yanındakiler gitmişti çoktan.Koridorda sadece ikimiz kalmıştık.
Draco:Sen ona neden bana güldüğün gibi gülüyorsun ha?
Draco:Neden?Ha?Neden?
Jessica:Sen Astoriayla nasıl gülüştüysen bende öyle Malfoy!Şimdi izin verirsen yanına gidicem.
Draco:Vermesem de gidiceksin zaten...Onun ki sadece fiziksel yaraları var güzelim...Ya benimki...Benim yanımda neden yoksun ha?
Jessica:Beni boşuna kıskanıp,o çocuğu suçsuz yere dövmeseydin,Şuan senin yanındaydım aslında.*diyip göz devirdim
Jessica:Yani tüm suç senin!
Draco:Tüm suç bende öyle mi?Sen onunla aynı bana güldüğün gibi gülersen,Bana baktığın gibi bakarsan ben boşuna mı kıskanmış oluyorum ha?Ayrıca yediği her dayağı fazlasıyla hak etti.
Jessica:Sus Malfoy!Konuştukça batıyorsun!Onun tek suçu bana yardım etmekti!
Ordan hemen ayrıldım ve revire koştum.Evet!Ordaydı ve yüzü gözü kan içindeydi.Gömleğininde bir tarafı yırtılmıştı.Kendimi suçlu hissediyordum.Hemde çok...Zaten öyleydim de.Madam Pomfrey ilk önce kırılmış burnunu büyüyle düzeltti.Ve Yaralarının bazılarını iyileştirdi.Kafasında kalmıştı bir tek yara onu da büyüyle iyileştirmesi için
iksir lazımdı ama o da 5 güne fln düzelecekti.Theonun buna sabrı olmadığı için iksiri redd etti ve başını sardırıyordu sadece.Bense bu süre zarfında yatağın yanında oturmuş ona bakıyordum.Sonunda cesarete geldim ve ağzımı açtım:Jessica:B-ben çok özür dilerim Theo gerçekten!Onların adına da senden kat-kat özür diliyorum.Hepsi benim suçum!
Theo:Önemli değil:))Ama bir daha sevgilinle olan kavganıza beni de dahil etmezsen sevinirim:)
Dedi ve Madamdan baş ağrısı için ağrıkesici alıp gitti.Gerçekten dediğine çok utanmıştım.Doğru söylüyordu...Çok beklemeden revirden çıktım ve odama geldim.Matt-da burdaydı.Ve ödevlerini yapıyordu.
Mattheo:Kavga mı olmuş ben öyle duydum?Keşke sana onu söylemeseydim ya.
Jessica:Evet kavga oldu.Hepsi benim suçum zaten.Theo da benim yüzümden dövüldü.Draconun da böyle ileri gidiceğini düşünmemiştim açıkcası.
Mattheo:Neden böylesin prenses?Hep bi kendini suçlama halindesin.Bi kere de suçu başkasında gör!Senin hiç bir suçun yok!Sadece Theoyla tanıştın ve o bunda kavga çıkarttı!Suçlu o!Ama sanada onu kıskandırmayı ben söyledim burdada suç bende!Olay bu.Bitti!
Bu konuyu çok tartışmadan bende yerime geçtim.Üzerime rahat bişeyler giyinip ödevlerimi yapmaya başladım.
Draconun ağzından:
Saat 10-du sıkıntıdan ödevlerimi yapmayan ben ödevlerimi çoktan bitirmiştim ve yatağıma uzanmış tavana bakıyordum.
Gerçekten dün boşuna mı kızmıştım ona?Sadece tanış olmuştular?Off tanrım dediklerimin şimdi farkına varıyordum.O benim her şeyime rağmen beni kabul etti ve aptalca onu tersledim.Uyuyamıyordum içimde bunları düşünmekten.Odadan çıktım ve hava almak için Astronomi kulesine gittim.
Jessicanın ağzından:
Ödevlerimi çoktan yapmış hatta Mattheoyla dedikodumuzu bile yapmıştık çoktan:))O çoktan uyumuştu ama ben hala koyunları sayıyordum:D.Hava almak için odadan çıktım ve Astronomi kulesine ilerledim.Umarım Filch giderken beni yakalamazdı.Saat 8den sonra odadan dışarı çıkmak pek mümkün değildi sonuçta.Koşarak Astronomi kulesine gittim.Karanlıktı her yer.Ay ışığına görüyordum kuleyi.Ama benden başka biri daha vardı ve ben yalnız kalmak istemiştim.Bu yüzden hava almak için başka yer bulmaya gitmek istedim ve arkamı döndüm:
Draco:Dur!
Bu Dracoydu.Sanırım o da benim gibi uyumamıştı.Bana yakınlaştı ve elimi tuttu.Bense tepkisizce ona bakıyordum:
Draco:Dediklerim için çok üzgünüm sevgilim lütfen beni affet!Özür dilerim.
Jessica:Özür dilenmesi gereken kişi ben değilim o...Theo.Boşuna vurdun onu.
Draco:Yarın ondan özür dilersem barışır mısın?*diye üzgünce bakıyordu bana
Biliyordum nefret ediyordu ondan ama benim için özür dileyeceğine inanıyordum.
Jessica:Bilmiyorum Draco...*Diyip ondan uzaklaştım.
Jessica:Bana inanmadın...Nasıl onun yanına gide bileceğimi düşünürsün?
Draco:Bilmiyorum gerçekten!O an sinirliydim ağzımdan çıktı.Lütfen sevgilim özür dilerim.
Jessica:Peki*dedim ve sarıldım ona
Jessica:Ama senden bi isteğim var.O kızdan uzak durucaksın!
Draco:Hangi kız?
Jessica:Astoria işte!Sana aşık ve sana iksir fln içirtebilir!Sakın yanında dolaşma!
Draco:Tamam benim canım sevgilim♡
Sarıldık ve kolirdorda sessizce yürümeye başladık
Draco:Yanımda uyumaya ne dersin?
Jessica:Mattheoyla haberleşmedim olmaz:(
Jessica:Ama söz yarın seninle uyicam:)))
Draco:İyi geceler sevgilim*diyip yanağımı öptü ve saçımı kokladı.
Sonra ise odalarımıza geçtik.Nedense şimdi uykum geliyordu.Sanırım içim rahatladığı içindi.Bu yüzden kendimi uykuya teslim ettim.
Draconun ağzından:
Barıştığım için içim çok rahattı.Yatağıma yattım ve hemen de uyudum zaten.
~
Saat 7-i gösteriyordu.Neyse ki saati kurmuştum.Ayağa kalktım ve banyoya gittim.Dişlerimi de fırçaladıktan sonra uniformamı giyinip saçlarımı fönledim.Hazırdım.Ama susamıştım.Kahvaltıya inip orda su içerim diyecektim ama rafımın önünde 1 bardak su duruyordu.Belkide dün koyup içmemişimdir diyerekten suyu içtim ve kahvaltıya indim.
Biraz az oldu ama yarın söz daha çok olucak:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zarar
Romance-Seni seviyorum ama... -Ama ne? -Bana zarar veriyorsun,ilişkimize zarar veriyoruz... -Hayır lütfen yapma,gitme benden... -Üzgünüm ayrılmalıyız