Merakıma yenilip kapıyı açtığmda ise...Draco yerde oturmuş bıçakla bileğini çiziyordu.Dayanamayıp ve üstüne yürüyüp elindeki bıçağı aldım ve bi yerlere fırlattım:
Jessica:Napıyorsun!Delirdin mi sen?
Böyle olacağını hiç düşünmemiştim açıkcası.Kendine zarar veriyordu.
Draco:Sensiz hayatın manası mı kaldı ha?Kör-kütük aşık oldum sana!Sensiz yaşayamam demiştim!
Jessica:Madem seviyordun o sürtükle ne işin vardı o zaman?
Draco:Dinlemiyosun çünkü beni!Ne zaman anlatmaya başlasam ya gidiyorsun ya da sözümü kesiyorsun!Ben yapamıyorum sensiz yaşayamıyorum işte!Ölmek istiyorum!
Jessica:Anlat o zaman bakalım neymiş bu önemli sözün?
Draco:Bana aşk iksiri içirtti Jessica!Amortentia!
Jessica:Yine de suç sende içmeye bilirdin!*bağırarak
Draco:Sabah kalktığımda masam da 1 bardak su vardı bende susadım ve içtim!Nasıl bilirdim içine iksir kattığını?Lanet olsun keşke orda susuzluktan öleydim ama onu içmeyeydim!Yaptığım her şey için pişmanım Jessica!Lütfen bırakma beni!
Bense sadece sessiz kalıyordum bu durumda.Ne diye bilirdim ki iksirin etkisindeymiş!Ama yine de napacağımı bilmiyordum.Barışmak istiyordum ama içimde garip bi his vardı....Adını bilmediğim bi his...Eskisi gibi yaklaşamıyordum ona...Aklıma gördüklerim geliyordu hep...
Birden ayağa kalktı ve elimden tutup yalvardı:Draco:Lütfen Jessica her şey için özür dilerim!Bilerek yapmadım lütfen!
Bense ellerini elimden çektim.Ellerime baktı sonraysa bana...
Draco:Böyle davranma bana Jessica!Lütfen kahroluyorum....
Jessica:Ben ne diyeceğimi bilmiyorum...O 1 haftada neler yaşadığımı görmedin neler çektiğimi görmedin...Ve inan bana ben senden daha beterdim...Ve en ihtiyacım olduğum zamanda yanımda yoktun...Şimdi olsan ne yarar?
Draco:Lütfen Jessica!1 hafta boyunca iksirin etkisindeydim!Lütfen bana bi şans ver.
Jessica:Güvenemiyorum Draco...Güvenemiyorum sana...Belkide bu söylediklerin de yalandır diye düşünmeden edemiyorum...
Draco:Biliyorum güvenmiyorsun bana!Ama her söylediğim doğru!İstersen Madam'a sor!Lütfen affet beni Jessica....Affet
Jessica:Affedemiyorum işte Draco!Affedemiyorum!O görüntüleriniz aklımdan çıkmıyor!Gözlerimi her kapadığımda o an geliyor işte aklıma!Yapamıyorum...
Bu sözüm karşısında susmuştu...Sadece kızarık gözleri ile bana bakıyordu...Üzgün gözleri bana öyle bir bakıyordu ki...Barışmak gerçekten isterdim çünkü bende hala ona aşıktım ama yapamıyorum işte!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zarar
Romansa-Seni seviyorum ama... -Ama ne? -Bana zarar veriyorsun,ilişkimize zarar veriyoruz... -Hayır lütfen yapma,gitme benden... -Üzgünüm ayrılmalıyız