Atas permintaan ramai suruh sambung.. aku jelaskan je la sedikit..
Ok.. sejak aku dapat tau bagaimana isteri aku hilang dara ketika dia muda dulu. Aku jd lebih lega dan mesra dgn dia. Mungkin sbb dah tiada rahsiakan.. sbb tu kalau boleh laki bini kena open dan jujur.. lgpun perkara dah lepas.. dan kalau boleh jgn simpan sendiri..
Jadi mula aku dpt tau tu.. ada la juga soalan2 yg timbul tapi soalan ni bukan hari2 aku tanya.. ikut mood.. kadang2 tu tanya..
So aku collect je la sekali gus.
Aku pernah tanya pasal position sex apa yg isteri aku pernah buat dgn ex dia. Dia kata position normal je. Mcm aku dgn dia la. Doggy, horse ride, 69 dan benda2 biasa la..
smpi la aku tanya. Nasib dia tak mintak threesome.. bini aku terus ckp "gila ke threesome, mmg takla" tapi pastu bini aku confess lagi pernah la juga ex dia beli dildo besar.. n buat mcm ala2 threesome. Tampal dildo kt dinding, kt katil n buat position 3-way..
pastu aku tnye la mana dildo tu?.bini aku kata dia tak tau.. Dia kata dia tak simpan.. (harap ex dia buang la)..Dan ada juga pernah aku tanya.. pernah ke pancut dalam?.. bini aku kata dia mmg selalu pancut dlm tapi kondom la.. pastu aku tnye la pernah tak without kondom? Masa tu dia mmg agak paling susah nk ckp.. byk kali jgk la aku cuba tnye tapi failed attempt.. Smpi satu hari tu aku bed talk dgn dia.. n dia ngaku, yes, dia pernah.. aku tnye berapa kali.. dia kata dia tak ingt.. few time jugak la dia kata.. dia kata everytime ex dia pancut dlm, ex dia akan belikan pil.. so tak slalu la pancut dlm tapi sekali pancut tu diorg berhati2 la..
Dia kata first time ex dia pancut dlm tu, masa ex dia jeles nampak dia klua dgn satu mamat ni. Diorg bergaduh teruk gak la padahal laki tu kawan sekolah bini aku je dan laki tu pondan.. so sbb kononnya ex dia kata dia rasa dia tak trust bini aku.. dia nk break.. masa tu agak rumit la kot keadaan.. pastu tak jadi break.. diorg ok blk.. dan ada masa tu diorg tgh hv sex.. ex dia nk uji bini aku willing tak, kalau dia nk pancut dlm? Nak tunjuk sejauh mana cinta dia. Last2 mmg bini aku bg la kan.. sbb ye la dah nk masuk 5 tahun couple.. (dah rasa2 mcm pasni confirm kahwin la..) tapi hakikatnya bkn berkahwin dgn laki tu tetapi lelaki yg lebih baik,hebat dan handsome (aku la tu)..
Last soalan aku tnye dkt dia adalah siapa punya lagi besar? Ni soalan yg agak lama jgk dia nk jawap.. bila tanya je kena tepis "eeww taknak compare2 geli".. dan satu hari dia jawab... aku dgn dia sama panjang cuma.. dia punya lagi lebar (girth).. tapi dia kata dia tak suka lebar2.. dia suka yg mcm aku punya..
Sekian..selesai.. tu je la sejarahnya
Post credit:
Baru2 ni... bini aku ada nk bgtau something dgn aku.. dia kata ada org baru masuk tempat kerja dia.. department yg sama.. floor yg sama... dia terkejut org yg baru masuk tu... ex dia...
YOU ARE READING
Sejarah isteri dengan Ex Boyfriend
Short StoryKisah silam isteri aku yang aku kumpulkan untuk aku luahkan. Kisah benar.