Part 2

337 3 0
                                    

Setelah 2 tahun dlm hubungan bini aku bersama ex dia, mereka telah pun berbogel bersama... sejak tu diorg mmg sentiasa melakukan oral s*x yang lebih advance seperti jilat pussy, kiss bontot, nyonyot b**bs, bl*wj*b dan akhirnya finger.. bini aku pernah ngaku ex nya pernah finger dia mengunakan 3 jari.. setiap kali masa aku korek2 tentang ini, bini aku seperti awkward dah malu2.. tapi sbb mungkin perkara ni telah lama berlalu dan bg aku its her past so mungkin aku tak beberapa marah sgt.. dan byk kali la dia tak nak sambung cerita sbb geli.. tapi sbb ni adalah koleksi secara menyeluruh jadi aku cerita secara ringkas dan btw utk pengetahuan korang, 2 tahun lebih jgk la aku berjaya korek sikit2 smpi dah abis dah tiada lg rahsia..

Ok jd diorg dah melakukan oral s*x sepanjang 2 tahun tu.. dan masuk tahun ke-3.. itu la bermulanya tahap seterusnya.. bini aku kata ex dia ni persistent.. everytime make out mesti nk cuba gosok or masuk dlm pussy tapi bini aku tak bg.. smpi la satu hari tu, dia dgn ex dia gaduh.. konon dia nmpk ex dia klua dgn perempuan lain kt pasar ikhwan di putrajaya..
Dkt situ bini aku nmpk dia, terus slap ex dia on the spot dpn org rmi dan jerit kt perempuan tu.. pastu bini aku terus gerak n drive blk rmh..
Ex dia call dan txt.. dia tak notify sbb dia tutup phone.. smpi la ex dia dtg rmh bell rumah.. rumah parent bini aku biasanya ada parent kt rmh dia dgn adik2 dia.. tapi hari tu parent dia takde pergi bercuti kt turkey.. yg ada kt rmh dia, adik dia sorang (yang lain ikut parent dia) dan maid..

Dia ddk dpn rmh tu.. time tu ex dia naik moto, moto besar kawasaki z800 bkn moto kecik rempit tu ( kang tak pasal2 ko igt bini aku minah rempit pulak)... so dia tunggu je kt dpn rmh satu hari bai.. dah mlm tu hujan.. bini aku kata esok pagi tgk dari tingkap dia still tunggu kt depan rmh..

So last2 bini aku bkk tingkap dan klua... dia kata ex dia mengigil n muka pucat mcm nak mati dah.. sambil tu dia cuba ckp "sorry syg let me explain".. bini aku mmg strong.. dia boleh buat bodo je.. pastu last2 dia jatuh dari moto pengsan..(tak tau la kalau dia berlakon ke or real) tapi bini aku kata mmg badan panas gila.. so maid dia angkat dan bwk masuk rmh, baringkan kt atas sofa ( tak tau mcm mana diorg angkat sbb aku tak tanya)..

Lps dia dah bgn tu, maid bini aku bg la dia sup,maid dia yg masak dan letakkan satu papan panadol atas meja.. bini aku time tu kt atas.. bini aku tak turun.. tak tau mcm mana, ex dia tu yg naik ke atas ke bilik bini aku.. masuk bilik, bini aku mcm terkejut dia masuk.. lepas tu ex dia kata "sorry syg let me explain.. please...".. bini aku diam je... dia terus kata perempuan tu cousin dia.. bini aku tak percaya sbb dia peluk (letak lengan kt bahu perempuan tu).. dia kata ye, itu mmg cousin i.. kita mmg rapat, cousin paling rapat i.. dari kecik kita mmg geng yg sgt2 rapat.. dia mmg dah biasa mcm peluk member letak lengan kt bahu.. dan cousin dia tu juga dari pahang dtg KL semata nak bgtau dpn2 ex dia yg dia dah nak kahwin!.. dia sebenarnya nk bgtau sendiri kt bini aku pasal ni.. tapi tiba2 kena serang kt pasar ikhwan aritu phobia dia...bini aku dgr, bini aku dah mula rasa bersalah..so ex dia tunjuk la cousin dia dlm instagram.. explain everything kt dlm bilik tu, duduk atas katil.. last2 standard la bf gf.. kiss2 makeout.. jilat sana jilat sini.. sedut sana sedut sini.. berbogel2.. mcm biasa.. dan masa tu la jgk tiba2 Bini aku sendiri yg offer.. "u nak masukkan?"..( mesti la nak kan?..tapi yela fikir blk, 3 tahun dah bersama, dan masih tunjuk usaha mungkin he deserve it la kan)..
Dia pun nak je la.. bini aku bg masukkan tapi kena ada condom.. dia klua blk beli condom bai, sial betul sanggup.. last masuk blk rmh.. bini aku mmg berbogel dlm bilik pun so diorg sambung je la.. dan itu permulaan diorg f*ck..
Bini aku kata since diorg f*ck boleh di katakan hari2 main.. satu hari 3 kali main.. dlm bilik, bilik sewa ex dia, dlm kereta, dlm hotel...( masa bini aku confess psl ni, aku dgn bini aku kt atas katil gelap nk get ready nk tdo n dia tgh gosok2 batang aku slow2).. so dari situ juga la aku dah hampir tau segalanya..

Aku pun mula juga la tanya siapa punya lg besar.. bini aku terus stop gosok, pukul badan aku, "ish taknak la compare2.. dah gudnite!"..

Dah abis.. nak aku sambung ke tak? Kalau tak ini la endingnya.. sbb dah tau mcm tu la how bini aku first time main... tapi kalau ko nak tau lebih lg apa jd mungkin takde benda sgt pun.. mungkin paling2 pun bila dia start pancut dlm? position sex apa?. Dan batang siapa lg besar?.. dan mcm mana diorg break?.. so aku malas nk sambung.. kalau korang nak.. bgtau je la nnt aku sambungkan..

Chow..

Sejarah isteri dengan Ex BoyfriendWhere stories live. Discover now