Ok mcm mana aku nak mulakan ya...
Ini sebenarnya adalah koleksi secara menyeluruh yang aku berjaya korek satu per satu dari isteri aku..
Aku berkahwin dgn isteri aku pada tahun 2018 ketika itu aku berumur 30 dan isteri 29. Aku kenal isteri aku ni ketika aku bekerja di petronas. Isteri aku ni office tak sama.. tapi aku selalu perasan dia naik train sama dgn aku. Smpi la satu masa ni aku aproach, ngorat dan dapat.. fast forward dalam 10 bulan shj kenal dan akhirnya kita kahwin ( tu semua aku tak perlu nk luahkan sbb itu adalah moment yang terindah bg aku, aku simpan sendiri)Bermulalah soalan pertama yang timbul setelah setahun aku berkahwin, aku tanya. berapa ex you pernah ada? Dia kata 1 je dan ex dia ni bersama dgn dia selama 6 + 1 tahun ( ada on off sekejap) !. Sepanjang college life dia... aku apalagi siasat la siapa mamat ni?.. ok..aku usha insta, nmpk handsome (tapi aku lg hensem la for sure), bini aku kata dia lg tinggi dari aku, (babi betul boleh plx lg tinggi dari aku). Dia dah kahwin ada anak dua.. naik kereta honda.. (aku naik bmw, saje selit)badan normal tak buncit ada shoulder lebih kurang mcm aku la..
So bila aku tanya u pernah ke main dgn dia? Dia diam je and kata.." i dont want to talk about my past"... so takpe la.. aku pun tak pressure dia. Tapi aku berjaya korek skit demi sedikit.
Aku dpt tau isteri aku ni dulu, mmg tak pernah blowjob. Jadi mamat ni la first time dia. Dia first time blowjob bila dah masuk setahun couple, dia buat kt dalam kereta. Dia kata bila dia first time blowjob ex dia kata rasa keras tak selesa sbb kena gigi.. so dia tak tau, ex dia pun noob gak.. so byk kali la blowjob tu smpi la satu hari isteri aku mahir. Isteri aku kata bila dah mahir tu dia dah pandai guna sekali dgn tangan dan itu first time ex dia pancut kt dlm mulut dia..
(Aku terus tanya dlm keadaan cemas) u telan ke??.. dia kata "gila telan?!".. fuh lega aku.. "tu kan first time dia pancut dlm mulut i, i trus buang la".. aku pun mcm jap... so dia pernah la pancut dlm mulut?... bini aku kata "syg, i dah 6 tahun dgn dia.. mestila pernah kan.."
Aku rasa down sikit sbb sejak aku kahwin dgn dia, dia tak pernah pun telan aku punya.. pancut dlm mulut pun kadang2.. sbb selalu aku pancut dlm pussy dia...
Pastu dia kata dia tak suka pun telan air mani.. so dia kata sejak 6 tahun couple tu mungkin 6 atau 7 kali je kot dia telan.. so mmg setiap kali bini aku blowjob mmg mamat tu akan pancut dlm mulut sbb yela nk pancut kt mana lg dlm kereta. Pastu aku saja je tanya "rasa mcm mana?" Dia jawab masin.. and payau sama je mcm u punya jugak..
Dari satu conversation tu aku dah dapat tau sebahagian dari early sex life dia.
Kemudian, situasi yang seterusnya... aku mula tanya tentang "pernah ke you mandi bersama?".. akhirnya ada satu ketika itu dia jujur pada aku.. Dia kata pernah.. tapi selepas 2 tahun bersama ex dia baru mereka berbogel bersama.. cerita bagaimana ia bermula. Ex dia pernah makeout dgn dia atas katil (bilik sewa ex dia). Isteri beritahu dia tidak pernah berbogel pun hanya half naked sahaja. Ber bra dan panties shj. Ex dia sgt persistant utk membuka bra atau panties.. tapi isteri aku tak mahu, sehingga la satu masa itu ex dia turun ke bwh dan jilat cipap yg ditutupi panties.. dan diselak ketepi dan sambung menjilat..Dan itu juga la sebenarnya detik pertama cipap isteri dijilat oleh seorang lelaki... kerana telah dijilat, isteri aku ketika itu nekad utk turunkan panties dan kangkang kan kaki dan dedahkan pussy pd ex nya.
Walaubagaimanapun, bra masih kekal dipakai sehingga la beberapa kali dijilat. Hampir 6 bulan melakukan oral sex tersebut. Akhirnya ex dia berjaya mecabut kacing bra tersebut dan dedah boobs isteri ku yang bersize B. Di situ juga pertama kali tetek isteri ku di nyotnyot.. dan detik pertama isteri bertelanjang bulat dihadapan kekasih dia dahulu. Jadi dari situ la bermula mereka bermandi bersama..
Lepas tu... apalagi.. kita sambung lg.. sbb aku dh type2 panjang2 ni. Bg la aku berehat. Tapi sebelum tu aku nk ingtkan cerita ni jujur aku tak buat2.. mmg cerita ni betul dan benar berlaku..
YOU ARE READING
Sejarah isteri dengan Ex Boyfriend
القصة القصيرةKisah silam isteri aku yang aku kumpulkan untuk aku luahkan. Kisah benar.