Elder Arcs- Liam Arc(Male), Alsie Arc(Female), Julius Arc(Male), Arthur Arc(Male), Angel Arc(Female), Futaba Arc(Female), Artemis Arc(Female), Lupin Arc(Male), Elizabeth Arc(Female), Galath Arc(Male), Jeanne Arc(Female)
House Arc- Liam Arc(Male), Alsie Arc(Female), Julius Arc(Male), Arthur Arc(Male), Angel Arc(Female), Futaba Arc(Female), Artemis Arc(Female), Lupin Arc(Male), Elizabeth Arc(Female), Galath Arc(Male), Jeanne Arc(Female), John Wick(Male), Nicolas Arc(Male), Juniper Arc(Female), Saphron Cotta Arc(Female), Olivia Arc(Female), Violet Arc(Female), Bianca Arc(Female), Alex Arc(Female), Rosemary Arc(Female), Aqua Arc(Female), Jade Arc(Female), Jaune Arc(Male), Violet Evergarden(Female), Alex Arc(Female), Terra Cotta Arc(Female), Adrian Cotta Arc(Male), Mercury "Arc" Black(Male)
Shadows- Lilly Ironblooded(Female), Rias Gremory(Female), Makima(Female), Onyx(Male), Bell Cranel(Male)
Praetorian Guard- Vitallion(Male)
Grimm- Ashborn(Male), Sauron(Male), Myrkr(Male)
The Deathless- Galath Arc(Male), Kuero(Male), Isa(Female), Thane(Male), Lelindre(Female), Ausar(Male), Saydhi(Female), Ryth(Male), Ashimar(Male), Therin(Male), Oslim(Male), Minnoch(Male), Zuorsara(Male), The Collector(Male), Melek(Male), Raidriar(Male), Terrorvax(Male), Ealoseum(Male), Gortoel(Male)
Undead- Eldridge Rischer(Male)
Elves- Gael(Male)
Faunus- Eve Taurus(Female), Adam Taurus(Male), Blake Belladonna(Female), Arly(Male), Gral(Male), Orchie(Female), Tealle(Female), Azure(Female), Koa(Male), Lexi Arbinger(Female), Kayle Cream(Female), Chloe Silver(Female), Ashe Scarlet(Female), Ellora(Female), Merida Summers(Female), Lunala(Female)
Demons- Tia Eves(Female), May Ivan(Female), Evelyn Rayona(Female), Fray Archevist(Female), Lucina Morningstar(Female), Viola Evermore(Female), Delilah(Female)
Yokai- Jake Winterflake(Male), Yuri Winterflake(Female), Briana Winterflake(Female), Eren Oran(Female), Yui Frost(Female)
Dragons- Asura(Female), Mira(Female)
Fairies- Flora(Female)
Mythical Creatures- Mary(Female)
Autobots- Optimus Prime(Male), Ratchet(Male), Ironhide(Male), Jazz(Male), Arcee(Female), Jetfire(Male), Bumblebee(Male), Drift(Male), Crosshairs(Male), Hound(Male), Hot Rod(Male), Sideswipe(Male), Bulkhead(Male), Prowl(Male), Mirage(Male), Jolt(Male), Wheeljack(Male), Brains(Male), Wheelie(Male), Breakaway(Male), Trailbreaker(Male), Blaster(Male), Cliffjumper(Male), Smokescreen(Male), Camshaft(Male), Air Raid(Male), Signal Flare(Male), Grindcore(Male), Armorhide(Male), Strongarm(Male), Getaway(Male), Elita-1(Female), Stratosphere(Male), Sunstreaker(Male), Bluestreak(Male), Brawn(Male), Skids(Male), Mudflap(Male), Chromia(Female), Firestar(Female), Moonracer(Female), Leadfoot(Male), Steeljaw(Male), Roadbuster(Male), Ultra Magnus(Male), Topspin(Male), Twin Twist(Male), Impactor(Male), Inferno(Male), Rack n Ruin(Males), Sandstorm(Male), Dephcharge(Male), Springer(Male), Whirl(Male), Kup(Male), Daytrader(Male), Beachcomber(Male), Hoist(Male), Tracks(Male), Perceptor(Male), Red Alert(Male), Silverbolt(Male), Windblade(Female), Clear-Cut(Male), Adhoc(Male), Warpath(Male), Powerglide(Male), Cosmos(Male), Evac(Male), Sari(Female)
Dinobots- Grimlock(Male), Slug(Male), Scorn(Male), Strafe(Male), Tops(Male), Sharp-T(Male)
Guardian Knights- Stormreign(Male), Dragonicus(Male), Skullitron(Male), Steelbane(Male), Lazerback(Male)(Guardian Knight 1), Abominus(Male)(Guardian Knight 2), Skystalker(Male)(Guardian Knight 3), Fireblast(Male)(Guardian Knight 4), Axealot(Male)(Guardian Knight 5), Windrazor(Male)(Guardian Knight 6), Razorclaw(Male)(Guardian Knight 7), Blackbeak(Male)(Guardian Knight 8), Swordgun(Male)(Guardian Knight 9), Fangblade(Male)(Talisman Knight)