★BahaR'ı Tanıyalım★

109 9 8
                                    

Ben Bahar Adana da yaşıyorum. Sıradan bir liseliyim. Herkes gibi bir hayatım var ama hickimse olduğuma inaniyorum.

Hani kimse kimseye benzemez diyorlar, ya o görüş bana uygun.

Herseye sahibim ama zengin değilim , hatta ailem sadece kendini doyurabilir durumda. Haa sanmayın ki sorunlarım yok, hem içimde hemde dış dünyamdaki sorunlarla cebelleşiyorum-Adanalı tabiriyle-

Mesela ilk sorunum benim herkes gibi ömürlük kankalarım, grubum yok malesef, sadece birisi var 16 yılım. Zaman zaman onunla yaşadıklarımı da paylaşacağım. Aslında yanlız değildim ama dedim ya hiçkimseyim diye işte bunu anladığımda düşüncelerim de değişti.Ve herkes beni garipsedi.

Tek yaptığım yada yapmadığım desem daha doğru olur ; Onlar gibi Whatsapp grubum yok hatta dışarıda hiçbir arkadaşımla buluşmuşluğum yok, telefonum bile yok :)

Nasıl yaşıyorsun diyorsunuz biliyorum ama , Böyle alıştırıldım.

Bazen o hayata özeniyorum annem babamın umrunda olmasam , sabahlara kadar kankalarımla konuşsam derslerim kötü olsa..

Ama daha düşünme konusunda Allah'a şükrediyorum.

Zamanında öyle birisi olma yolundaydım . Farkedilmemle birlikte yine Bahar oldum :) Ben böyle bir hayat yaşıyorum , ilginç , yer yer sıkıcı ,çoğu zaman eğlencenin dibinde,kimi zaman da hüznün zirvesinde*

Bu bir kurgu ama yer yer gerçekler olacak siz farketmeseniz bile, ilk hikayemde çok ezik olmasına rağmen 1 haftada 6 görüntülenme almıştı,çok kısa 3 bölüm vardı ve ben nasıl yayınladığıma şaşırdım :D Bunu popüler olması dualarımla yazar notumu bitiriyorum. Sabırsız olduğum için 1 VOTe'de yb gelir hatta şimdilik 2-3 bölüm yazayım da  :D iyi geceler.

BahaRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin