Ahh yaz tatili seni çok seviyorummm. Ama neden bu kadar kısa sürüyorsun..?
9 aya yakın okul var ama tatil 3 aycık.
Eşek gibi çalışıp her 3 ay için 1 ay tatil almak HAKSIZLIK.Evet , günaydın bu benim sabah atarım. Genelde tatillerde olur ve tedavisi DAHA FAZLA TATİL .. Az olmasının da yan etkileri bu oluyor.
Uykulu gözlerle telefonumu açtım. Whatsapp 2 konuşmadan 17 mesaj ileti. 3'ü 16 yılım diğer yarım, Ece'den . 14'ü de Burak- aa pardon Prens'imden . Ece ile olan konuşmamı açtım. Beni saat 10.00'da -uyanamayacağımı bildiği için- her zaman gittiğimiz parka çağırmış.
Saat 9.12 ve fazla zamanım yok . Hemen üstüme giyeceğim gri dar kotumu ve üzerine siyah rambomu yatağa fırlatıp duşa koştum.
Üzerimi giydim ve saçlarımı 40 yıllık kuaförlerin bile yapamayacağı dağınık topuzumdan yaptım.Siyah converslerimi de giyip dışarı fırladım.
Saat 9.49 4-5 sokak ötede de park var . Koşar adımlarla hızlıca parka girdim.
Ben harika hazırlanmış bir kahvaltı beklerken , ağlayan bir Ece buldum. Hemen yanına oturdum
-Ece ne oldu yaa , kim ne yaptı sana kafanı kaldırsana Eceeeeee.!
-Ya kızım Arda -hıçkırık- Selenle -hıçkırık- çıkmaya başlamış.
-Şu 500 kez dövdüğümüz aptal kızıl mı ? Ya sana nasıl yapar bunu Ece o seninle çıkıyordu . Ayrıca ondan nefret ettiğimizi de biliyordu çok üzüldüm kardeşim yaa
-Haklıymışsın o bize bakmaz baksa da 2 gün eğlenmek içinmiş .
-Ya sen boşver onu Çikolata stoğunun karşısından bilet kazandın desem Boşaltmak da serbest .
-Bana bir tek sen iyi geleceğin için seni çağırdım. Hemen gidelim çok ihtiyacım var .
Eve geldik ve buzdolabının çikolatalarla dolu olan rafını komple söküp odamıza çıkardık. Evde kimse orayı ellemezdi elleyemezdi :D
-Ya Bahar sen de olmasan ben ne yapacam ya .
-Saçmalama ben de öyle olsam aynısını yapardın.
-Telefonunun ekranı yandı knk Prensin galiba
-Ay kuzum terapimiz bölünmesin diye sessize almıştım. Öyle kalmış bir bakayım.
''Whatsapp da çevrimiçi olmak ve benim mesajlarıma cevap vermemek."
"Ya canım Ece'nin bana ihtiyacı var onunlayım. Kusura bakma."
"İşin bitince buluşalım mı ."
"İhtiyacı var diyorum Burak, senin en yakın arkadaşını sevgilisi terk etse , kendi sevgilinle buluşmazdın heralde. "
Cevap 12 dakika sonra geldi.
"Özür dilerim. Eğlence Doktoru Burak ile harika bir gün geçirmek istermisiniz bayanlar ..? 15 dakikaya evin önüne geliyorum. "
-Ece hazırlan çabukk
-Ya of ne oldu yaaa
-Belki de bu gün unutulmaz şeyler yaşayacağız.
-Tercümesi ne bunun.
-Burak bizi eğlendirmeye götürecekmiş -.-
-Peki bana da dolabından birşeyler versene kanka...