İlk Mesaj

46 8 2
                                    

70 görüntülenmeden sonra kafamın düzeleceğini hiç sanmıyorum :D iyi okumalar... (71 oldu )

Ahh tabiikide romantik bir film seçmedim. Zaten sevmem de. Komedi-gerilim karışık bir filme gittik. Öldükten Sonraki Gün. Kimsenin sevmediği itici bir adam öldükten sonra kendini sevmeyenlerden tek tek intikam alıyor bir nevi korkutuyor.

Burak pek beğenmedi ama ormantik bir filme girip , el ele tutuşma ıyy.(hee ıyy hee :D) Hazır değilim. Filmden çıktık ve baş başa Burger King'e gittik. Sonra da evime bıraktı.

Eve gelince anneme olanları tek tek anlattım. Bazıları annelerinden çekiniyor olabilir bu arada, çekinmenizi gerektirecek birşey yok sizin anneniz sonuçta en iyiye o karar verir. En azından benim için öyle.. Her neyse annem de aralarda efekt verdi. Ve benden filme onunla da gideceğime dair söz aldı.

TARİH :6 HAZİRAN 2009

Ahh Burak. Neden diğer kızlar yanına geldiğinde gülümsüyorsun yaa. Belki de o diğer kızların güzelliğindendir. Malum ben biraz kiloluyum ve diş tellerim var. Ama Allahtan bu zamana kadar bu konularda hiç alay konusu olmadım..

Zaten insanlar başka hiçbir konuda da benimle dalga geçmediler. Çünkü kimseyle konuşmuşluğum yoktu. Ama senin karşında saçmalamışlığım çoktu. Zaman zaman arkadaşlarıa anlatıyormuşsun. Genelde onlar benim sana tutulduğumu söylüyormuş. Ama sen o ihtimali düşünmek bile istemiyormuşsun.Sağlam kaynak B...u  ;)

Hem sen beni bu kadar hiçbirşeymiş gibi görürken ben nasıl sana açılırım , zaman kolluyordum üstelik rezil olmayı göze alarak. Ama sen bunu engelliyorsun.

Bu gün nedense senin yaptıkların bana exxtra dokundu. Çünkü 1 ay öncesinden sana açılacağım tarih olarak bu günü belirlemiştim.

-Selam.
-Umarım balinaları sevip sevmediğimi sormayacaksın :D
- :-/ yok. 30 Ağustos Zafer Bayramında öğretmen dans şeyaptırcakmış ya onda eşim olurmusun. Yani sadece onda ömür boyu değil canım :?
-Mmm bunu soran 6. Kızsın :D senden daha iyileri varken , ilerde bayramda çekilmiş resimlerde kadrajda olmak isterim, bu seninle pek mümkün değil.

Ben benimle dalga geçenlerin olmadığını mı söylemiştim? Doğrusu izin verdiğim tek kişi sensin. Benle alay edince , dalga geçince kızlar tuvaletine gidip ağlmam gerekirken ben aynaya bakıp mal mal sırıtıyordum .

Not: Bu mesajı aldığında umarım birşeylerin farkına varırsın ve bu numarayı aramazsın. Doğru gördün arama çünkü açacak kadar salak değilim.

GüNüMüZ..

Anında bi atar çöktü içime :D Eskileri okuyunca oldu sanırım. Aslında fikrim , gizemli bir kişilik oluşturmaktı düşünmesini sağlamaktı . Konuşmaları da hatırlama ihtimaline karşın yazmayacaktım ama fikrim değişti. İyice aklına Ben gelmeliydim ve o zamanlar neler yaşattığını ve yaşadığımı görmeliydi. Muhtemelen beni biryerlere davet edecekti. Ben de gidip hiçbirşey olmamış gibi davranacaktım.

Bunu yapma sebebim olmasa da yapmam gerçekten çok saçmaydı. Ama zaten benim gibi birinden de iyisi çıkmazdı. :D

Bu düşünceleri de diğer yarım kalmışların arasına attım ve instagramımı açtım. Ablam bana hediye olarak (remklam gibi olcak ama) hepsiburada.com'dan büyükler için boyama kitabı almış. Annem de boyama hastasıdır bayılır. Burakla buluşmadan önce annemle boyama yaparkenki resmimizi çekmiştim. Onu koydum. Takipçim çok yok en fazla beğeni sayımda 10 :D ama demiştim ya ailem biraz sıkı o yüzden akrabalar ve alışveriş tarzı şeyler dışında isteklerimi reddediyorum. Profilim de gizli zaten :D

1 yeni takip isteği .. Burak Yaman.

Profiline de kelimelerin kifayetsiz(yoksa kifaye miydi o :D)
kaldığı bir resmini koymuş . Profili gizli ama maşallah 862 takipçi , her cool da olduğu gibi az takip edilen 59 civarı , ve kamil imajı yaratmamak için az gönderi 17 mesela:D Kendiminki ile karşılaştırırsam 154 gönderi :D 30 takipçi :D 53 gömderi:D içler dışlar çarpımı gibi oldu ama.. Ben anneme koşar ama ömce kabul edip istek yollamasını bekliyeyim .

12 DAKİKA SONRA

Çok erken oldu ama yolladı?

-Anne bu gün sinemaya gittiğim taş buydu işte.
-Gözlerinin bozuk olmadığından emin miiz :D Anne anırma istersen :D (gülme şekli değil şekil bozukluğu)
-Merak etme gayet sağlıklı . Sende kızını küçümsüyorsun. Ben güzel değilmiyim yani. Haa bu arada istek atmış kabul ettim (lafın arasına sıkıştırdm hadi yine iyiyim ) :D
-Baban bi yeni telefon alsın , instagram açacam deyip duruyor. Sorarsa dersin "Sinemaya gittim ya geçenlerde taş çocuk "

Anırmacalar diycem ama annem kendi çalıp oynuyor :D..

-Arkadaşım son- anne ben odama gidiyorum neyse bayy.
-Nereye noldu bird-
-(çok terbiyesizim laf kesiyom habire jsjss:D) Bişe olmadı yaa ne Buraktan mesaj gelmesi sacmalama:D
-Ya bi dur beraber baksaydık.
-Bende seni çok seviyom anne öptüm say :*

+Ben seni böyle bilmezdim meğer sende taşiyeymişsin :D

-Komikmi bu şimdi taşiyeymiş hahha -.- Ayrıca o kadar diyet , spor yaptık taşiye az bile ;)

+Hmm bundan sonra 2 taş beraber resmimizi koyup altına da #herşeyimle#gezmeceler heştegini koyma zamanı. Ne dersin

-2 taş aynı karede fazla olmasın hem kadraja girebilecekmisin (ultra kapak)

+Bu ağır oldu ayrıca kabul edeceğini düşünüyordum :-/ yanımdayken gözlerinin içinin güldüğünü farketmek zor değildi. Bende aynı..

-Güzel.. taşiye demezsen belki :D

+Hmm Kraliçe Prenses nasıl :D hem prenses hem kraliçe :D

-Sende Prens Kral ;)

+Aşkım diyebilirmiyim ;)

-Olur aşkım ama yatmam gerek yoruldum biraz mutluluk yorucu birşey heralde :D

+İyi geceler ♥

-Sanada Prensim ♡

Karakter önerisi isteyebilirmiyim :D Ayrıca okuyan gözlerinizden öperim 70i aştık . Yazma isteğim de artıyor ömceki bölümün telafisi olsun bu da ;))

En baştaki okunma sayısı yaklaşık 1 hafta öncesine ait benim terbiyesiz ilham perileri gelmeyince 1 haftada bitirebildim .

92 okunma..

5 saniyelik nefes kesintisini de beraberinde getirdi :D Ben ormana uçmaya gidiyom :D iyi geceler..

Jeton 20gen olduğu için hatırlatacaklarım sonradan düşüyor :D
En başta yazdığım film gerçek değil , uydurma :D aniden aklıma geldi . Ayrıca neden bu kadar kolay süngüsü düştü Bahar'ın ? Çünkü seven insan gurur yapmaz , rezil olmayı da göze alır :D en azından ben olsam öyle yapardım . Umarım son olur iyi geceler ♥♥

BahaRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin