Introductie

142 13 4
                                    

Dit verhaal gaat over een meisje, een meisje dat eerst een vrolijk leven had zonder problemen. Totdat haar perfecte leven veranderde in een nachtmerrie, een verschrikkelijke nachtmerrie die werkelijkheid was geworden. Ze was verdronken, verdwaald in haar eigen gedachten maar hoe? Voordat deze nachtmerrie begon woonde ze samen met haar vader en moeder in Amsterdam, ze was erg populair op school en ze was altijd vrolijk. Eind maart 2013 kregen haar ouders steeds vaker ruzie en voordat ze het kon beseffen besloten haar ouders om te gaan scheiden. Haar vader verhuisde naar de Canarische eilanden en samen met haar moeder ging ze net buiten Amsterdam wonen. Vanaf toen veranderde alles, een nieuwe school en nieuwe vrienden. Noujaa... vrienden... Echte vrienden waren het niet, continu werd ze gekleineerd en getreiterd. Daarnaast hielp het ook niet echt mee dat haar moeder steeds meer verslaafd werd aan alcohol. Dit meisje isoleerde zichzelf steeds meer, ookal ontmoette ze nieuwe mensen, vaak ging de vriendschap toch weer stuk omdat ze nooit mensen thuis uit wilde nodigen vanwege haar verslaafde moeder. Gelukkig ontmoette ze een meisje genaamd Noëlle. Eindelijk iemand waarmee ze het goed kon vinden! Op een zekere dag wilde Noëlle geen contact meer hebben. Maar waarom!? Dit meisje was veranderd in een onbekend meisje, niemand kende haar of wilde haar kennen. Het meisje, het o zo onbekende meisje, dat stilletjes leefde, langs iedereen heen, besloot op een zekere vrijdagavond naar de club te gaan. Ze moest zich even ontspannen en misschien ontmoette ze toch nog nieuwe vrienden? Blijvende vrienden? Zei stiekem een stemmetje ver in haar achterhoofd. Maar deze avond zorgde juist voor een nog grotere verandering in haar leven. Een positieve verandering? Ze leerde een groep vrienden kennen, waaronder een jongen genaamd Kaj. Maar ook gebeurde er iets wat haar leven, het leven van haar familie en het leven van haar nieuwe vrienden voorgoed veranderde...................

De personages in dit boek zijn:

Onbekend meisje - Niemand kent haar, althans dit denkt zij, ze is erg stil en teruggetrokken na alles wat ze heeft meegemaakt. 

Kaj - Een leuke spontane jongen, zijn vrienden plagen hem omdat hij als enige op dit moment vrijgezel is. Zijn vrienden weten echter niet wie zijn vorige vriendin was en waarom het is uitgegaan....

Dioni - De grappenmaker van de groep, van elke situatie weet hij wel een grapje te maken, maar of dit altijd zo slim en handig is...? Daarnaast staat hij erom bekend dat hij 'vroeger' een player was en drugs dealde. 

Samuel - Een sportieve jongen die altijd erg behulpzaam is en graag voor andere mensen opkomt. Soms is dit niet altijd handig, want dan kiest hij zonder dat hij het wilt de verkeerde kant....

Jai - De losgeslagen Aziaat! Het is altijd een en al gekkigheid als je met deze jongen bent.

Cassius - Samen met zijn vrienden, Kaj, Dioni, Samuel en Jai vormen ze een boyband 'B-Brave'. Ze hopen de hele wereld te veroveren en met o.a zijn dansmoves komt dit zeker goed! 

Shanna - Dit is een vrolijke meid en de beste vriendin van Samuel. Ze kennen elkaar al van kleins af aan. Shanna probeert Samuel altijd op te vrolijken als ze merkt dat hij down is. Als ze dan ook merkt dat Samuel voor de verkeerde mensen kiest probeert ze uit alle macht hem tegen te houden. Maar of dit hun vriendschap heeft bevorderd........

Lisa - Lisa is de vriendin van Jai, al ongeveer 2 jaar. Samen zijn ze altijd heel gezellig en gek met elkaar. Misschien hebben ze daardoor op sommige momenten even geen oog voor hun vrienden......?

Diana - Diana is de vriendin van Dioni, niet zo heel lang al; pas 3 weken. Diana weet dat Dioni een player is, maar ze gelooft hem; dat hij nu een gevoel heeft wat hij nog nooit eerder heeft gehad bij zijn exen.... Ze weet ook dat hij naast het feit dat hij een player was, vroeger ook dealde en zo dus zijn contacten heeft. Dit is nu toch voorbij, dus dit kan toch geen kwaad? Neemt Diana aan... Maar of 'zijn oude contacten' hem ook echt met rust laten is maar de vraag.... 

Marleen - Marleen is de vriendin van Samuel en, Shanna, die kan ze NIET uitstaan. Ze vindt het soms verschrikkelijk om Samuel met haar te zien.... Samuel is van MIJ, dat is het enige wat in haar hoofd omgaat. Ze bedenkt een plan om ruzie te veroorzaken tussen Samuel en Shanna.............

Floor - Floor is de vriendin van Cassius. Ze praat nooit zo veel maar haar passie voor dansen is even groot als de passie die Cassius voor dansen heeft.

Demi - Demi is een ex van Dioni EN de ex van Kaj, ze is niet zo'n lieverdje en heeft altijd problemen. Ook kent ze veel contacten waarmee Dioni vroeger dealde. Demi is ook zeer jaloers als ze merkt dat Kaj een nieuw meisje leuk begint te vinden... Dat meisje, dat meisje, dat meisje, wat ziet Kaj in dat meisje!? Ze bedenkt een plan, want dat meisje moet weg...

Simone - Simone is een vriendin van Demi, naja een vriendin? Ze laat zich altijd meeslepen door Demi en haar ideeën.....

Noëlle - Noëlle is eigenlijk de enige vriendin die het onbekende meisje heeft. Altijd hebben ze veel lol, maar dan leert Noëlle Demi en Simone kennen en gaat ze al snel anders denken over haar vriendin.......... 


Zo snel mogelijk probeer ik het eerste hoofdstuk te schrijven en te publiceren! Laat weten wat jullie tot nu toe van het verhaal vinden, ook al is het nog niet echt begonnen ;). 



Het onbekende meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu