Hoofdstuk 3: 'Een gezellig feestje!?'

42 2 0
                                    

*1 week later*

Pov onbekend meisje:

Ik sta in mijn kamer, eigenlijk meer een ruimte die je een vuilnisbelt kan noemen, maar ik had de afgelopen week nadat ik uit het ziekenhuis ben ontslagen gewoon geen tijd om ook maar iets op te ruimen. Nog steeds vraag ik mezelf af, waarom, waarom moesten, en HOE hebben Demi en Simone Noëlle ervan overtuigd dat ik niks waard ben, dat ik beter maar een onbekend persoon voor haar kan zijn. Terwijl ik langzaam mijn haar in een staart probeer te krijgen schieten er weer honderden verdwaalde vragen door mijn hoofd. Ik kan niet vatten waarom Noëlle mij ooit in elkaar zal slaan.. Toch is het gebeurd, vraag mij niet hoe, maar het is gebeurd en ik zal het nooit vergeten... Daarnaast lig ik nog steeds nachten wakker door een jongen, naja eigenlijk meer een stem van een jongen, want ik heb zijn gezicht nooit kunnen zien. De jongen die mij vond bij het station en in het ziekenhuis bij mij was.. Wie is hij? Zal ik hem ooit ontmoeten? Wil ik hem wel ontmoeten? *WAOFWAFWOAF* Plotseling schrik ik uit mijn gedachten op door de hond van de buren. Een verschrikkelijke hond die ik nu wel even wil omhelzen, want onmiddellijk herinner ik me weer dat ik naar een feest zal gaan. "Een feest, ja een feest! Ik ga naar een feest! Hopelijk ontmoet ik mensen, die ik wel kan vertrouwen? Ik moet even ontspannen en misschien ontmoet ik toch nog nieuwe vrienden?" Blijvende vrienden? Zegt stiekem een stemmetje ver in mijn achterhoofd. "Ja het klinkt raar, maar ik weet niet meer wat ik moet doen... " Roep ik opgewekt, maar ook zeer verward naar een foto van mijn vader. Ondanks dat ik weet dat hij nooit terug zal antwoorden....

POV Dioni:

Het zit mij nog steeds niet lekker.. Ik blijf mezelf maar afvragen waarom Demi en Simone dat meisje hebben mishandeld. Op dit moment zit ik met de jongens en de meiden op een terrasje, vanavond gaan we naar een feest , alhoewel ik toch niet zo blij zou kunnen zij ha... Ik kijk om me heen en probeer mijn gedachten te negeren. Dat Diana, Samuel en Kaj mij geruststellen door te zeggen dat het vast niks met mij te maken heeft helpt wel, maar alsnog ben ik bang... "Maar Kaj, hoe zag die chick er eigenlijk uit? Misschien blijf je toch niet voor altijd single hahah" plaag ik hem om de stilte te doorbreken... Meteen zie ik op zijn gezicht een geïrriteerde lach verschijnen, maar in zijn ogen zie ik meer ;).

POV Lisa:

Lachend kijk ik toe naar iedereen; Dioni maakt weer eens een grap en Kaj wordt weer eens geplaagd, eindelijk lijkt alles weer een beetje rustig en normaal te zijn. Ik werd gek van alle drama. Het voelde net als een enorme stortbui op een warme zomerse dag terwijl je op het strand bent. Niemand vroeg erom, niemand verlangde ernaar, maar toch gebeurde het. Eindelijk is Dioni weer op het goede pad en is het drama over dat onbekende meisje ook weer overgewaaid. De storm is weer gaan liggen en iedereen kijkt weer uit naar een leuke avond. Eindelijk. Al snel schrik ik van Jai, hij lacht me uit, omdat ik aan het staren was naar een leeg glas cola. Haha wat houd ik toch van die jongen! Terwijl iedereen opstaat hoor ik Marleen zeggen: "Kom people, we moeten nu echt gaan, dat feest wordt nooit gaande zonder ons!"

*In de club*

POV Kaj:

Felle lichten flitsen om ons heen en de muziek dreunt door de club. Ik zie dat iedereen geniet, ikzelf probeer het ook wel, maar het lukt totaal niet. Het hart van een mens is nou eenmaal een oceaan met veel geheimen. Ik heb echter het probleem dat ik niet alleen mijn geheimen, maar ook mijn gedachtes en gevoelens opsluit. Ik maak me zorgen om dat onbekende meisje, ik zag overduidelijke angst in haar ogen.. Ze heeft een verhaal, een ingewikkeld verhaal dat weet ik zeker. Ik wil haar zo graag helpen! Ik ben bereid om naar haar te luisteren, maar met mijn stomme kop ben ik uit dat ziekenhuis gelopen, zonder ook maar IETS achter te laten! Ik maak me vooral zorgen omdat ik die Demi en Simone ken en ik weet wat ze kunnen doen. WAAROM, waarom moeten het eigenlijk precies die twee dames zijn? "Kill, straks moet Demi weer iets van mij!" ik hoor de stem van Dioni nog door mijn hoofd galmen.. JA ik stel hem gerust, terwijl ik mezelf wel druk maak... En ach dan hebben we nog Samuel. Samuel is een goede jongen, alleen hij vertrouwt lastig mensen. Floor vindt hij veel te stil, en Lisa vertrouwt hij ook niet aangezien ze te afstandelijk is en alleen maar iets tegen Jai zegt.. Waarom vertrouwt hij hen niet? Weet hij meer informatie over die meiden? Al nadenkend schrik ik ineens op, ik zie daar een meisje, meteen herken ik haar! Is dat... Meteen roep ik Dioni bij mij... Aan zijn blik merk ik op dat hij precies hetzelfde ziet en denkt als ik....

Verward loop ik richting het meisje ...

"Hey ehm meisje"

Waarom hebben Demi, Simone en Noëlle het meisje zo veel pijn gedaan? Waarom vertrouwt Samuel de meiden Floor en Lisa niet en WIE komen de jongens tegen in de club?? Lees het in hoofdstuk 4! Vote, comment and share xo 

Het onbekende meisjeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu