0.5

577 46 29
                                    





Elindeki kar küresine bakarak katıla katıla ağlıyor kendini gerizekalı gibi hissediyordu.

Kulağına gelen araba sesiyle acıyan gözlerini daha da ovuşturarak yatağından doğruldu. Perdeyi çekiştirmeden tülün arkasından dışarıyı izlemeye başladı. Arabadan önce Alaz sonra da bir kız inmişti,kızı tanımıyordu. Daha önce görmediğine emindi kendisinden biraz kısa,uzun saçlıydı. Kız başını kaldırıp yukarı bakınca kafasını içeri çekti.

"Or*spu çoçuğu" diye düşündü "bir de kızı eve getirmiş"

Neslihan teyzeler bu gece yazlığa gitmek için yola çıkmışlardı, hazır fırsat bu fırsat ucube Alaz da kızı eve getirmişti işte.

Aklını kaybedecek gibi hissediyordu.

"Allahım bana yardım et, ne olur aralarında bir şeyler geçmesin yoksa dayanamam" diyerek semaya kaldırdığı ellerini geri indirdi.
Eline telefonu aldı "ne yapmalıyım, napmalısın Asi? Düşün,düşün,düşün aklına hiçbir şey gelmiyordu.

Koşarak kapıya gitti. Delikten gözetlemeye başladı ancak asansör daha ulaşmamıştı. Etrafta da kimse gözükmüyordu derken asansörden ilk çıkan kız olmuştu, kahkahalarla arkasından da Alaz göründü.

"Or*spu çoçuğu" dedi tekrardan, "neye gülüyosun acaba?"

Eline telefonu alıp Alaza mesaj atmaya başladı...




Asi: Alaz çok kötüyüm,size gelebilir miyim?

Alaz: Ne saçmalıyosun Asi,ne işin var bu saatte bizde?

Asi: p*ç bu saatte eve kız atarken iyi ama
(Gönderilmedi)

Asi: karnım, karnım çok ağrıyo Alaz

Alaz: evdekilere söyle götürsünler hastaneye Asi, hem annen doktor değil mi? Ondan istesene yardım.

Asi: Alaz yardım edecek misin?

Alaz: Asi işim var şu an.


dolan göz yaşlarını elleriyle silip ağlamamak için tavana bakıyordu.
P*ç bencil herifin tekiydi işte "neyine aşık oldun Asi neyine?" kendi kendine belki kırkıncı kez art arda tekrarladı bunu.
Yatak odasına girdi ama uyuyamıyordu sadece ağlamak, bağıra çağıra ağlamak istiyordu.

"abla, neden ağlıyorsun?"

Karanlık odada yanına diz çöken kız kardeşine baktı.

"Yok bir şey ablacım biraz karnım ağrıyodu ondan ağlıyodum, Hadi sen git, uyu yarın okulun var. Yanağına ufak bir öpücük bırakıp kız kardeşine içini çeke çeke sarıldı. Bir yandan kızı öpüyor bir yandan da saçlarını okşuyordu.

"Alaz abi yüzünden değil mi?"

Saçlarındaki elleri bir anda durdu.

"Biliyorum abla, görüyorum senin onu görünce ne hâle geldiğini nasıl mutlu olduğunu görüyorum. ama ama o, seni çok üzüyo,senin acı çekmeni istemiyorum  abla"

Duyduklarıyla daha da fazla ağlamaya başladı. Artık ip kopmuştu, Tuğba ablasına kocaman sarılıp sakinleştirmeye çalışırken bir yandan da sakince şarkı sözleri mırıldanıyordu....





Alaz: Asi çıkarsana gözlüğü

Asi: sanane ya

Alaz: iki gündür gözlükle dolaşıyosun farkında mısın?

Asi: s*ktir git Alaz

Alaz: naptım ya ben durup dururken?

Asi: Alaz küfür etmek istemiyorum hem sen gitsene sevgilinin yanına bak kız orda boş boş oturup sana bakıyo.

Alaz: yiioo bakmıyo da ben bu öfkeyi neye borçluyum acaba?

Asi: ebene borçlusun.

Alaz: cık,cık,cık seni nezakete davet ediyorum. abin bir görse bu yazdıklarını.

Asi:  gerizekalı, arkadaşının kız kardeşiyle mesajlaşıyosun abim senin benimle mesajlaştığını görse sırtını pat patlar mı sanıyosun?

görüldü

Asi: noldu ucube?

Alaz: şey, benim işim var sonra konuşuruz, o gözlükleri de çıkar artık!!


**
Asi: bana bakmayı keser misin? Yemek yiyemiyorum.

Alaz: napıyorum ya ben, ne gibi zararım oluyo bakınca? Hem ben sana bakmıyorum rüyaya bakıyodum.

Asi: şaşısın sanırım.

Alaz: o ne alaka ya?

Asi: Alaz abi, bi gider misin?

Alaz: abi derken?

Asi: algıda bir problemin olduğunu hep söylüyorum,lütfen bir doktora görün artık!!

Alaz: Asi gözlerine ne oldu söyleyecek misin artık?

Asi: Alaz bak sevgilin sana sesleniyo, baksana ya kıza ilgilensene, madem buraya kadar getirdin

Alaz: ilgileniyorum zaten Asi, ama neden gözlüğü çıkarmadığını söyleyecek misin artık?

Asi: s*ktirip gitmeni talep ediyorum ve numaramı da sil!

***
Alaz: Asi gözlerin neden o kadar şiş ve kırmızı?

Asi: ya sen silmedin mi hâlâ numaramı?

Alaz: yok, silmeyeceğim de

Asi: peki, peşimi bırakmak için ne istiyorsun?

Alaz: Eceyi yanına gönderiyorum. Gözlerine önce soğuk kompleks uygula sonra da o çayları koy.

Asi: peki, yazmaman için yapıcam

Alaz: yapıcam değil yap Asi,mahvetmişsin gözlerini ve bir de üstüne gözlük takmışsın

Asi: hayırdır ya bu ilgiyi neye borçluyuz?
Geçen karnım ağrıyo yardım et dediğimde (içlerim bar açi) diyodun

Alaz: Asi dalga geçmeyi bırak ve dediğimi yap!

görüldü







my brother's friend / Aslaz - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin