"Şimdi napıcaz?"
"Biraz tuz, biraz da biber eklememiz gerekiyomuş"
"Tamam, ben eklerim o zaman" kızın, arkasına geçerek belinden sarıldı
"Yeterli mi?"
"Hmhmmm"
"Ama tadına bakmamız gerek, tuzu az olmuş olabilir"
"Tamam, ben bakarım" eğilip kızın boynunu öpmeye başladı
"Yemeğin tadına Alaz"
"Ben de yemeğin tadına bakıyorum zaten." Asi, kıkırdayarak kendini Alazdan kurtardı
"Yanıcaz bak dur!"
"Banane ya, ben yemeğimin tadına bakıcam. Sen de kendi yemeğinin tadına bak." Kızın üzerine yürüye yürüye gelip tezgahla arasına sıkıştırdı. Alnını alnına yaslayıp dudaklarına bakmaya başladı.
"Çok, çok güzelsin biliyo musun?"
Asi, lafı geçiştirerek yemeği işaret etti "Ya yanarsa?"
"Yansın"
"Ama ev de yanar"
"Umurumda bile değil"
"Ben napıcam seninle?"
"Bana katıl, Asi kız"
"Öyle mi?" Asi kollarını adamın omuzlarına dolayıp kendine çekti. "öyle" Şimdi dudakları bir mesafe kadar uzakta ikisi de ilk adımı kimin atacağını bekliyordu, bu sefer ilk adımı Alaz attı.
Hırsla kızın dudaklarına kapanarak kucaklayıp tezgaha oturttu, Öpüşleri daha da derinleşirken Alaz üzerindeki tişörtü çıkarıp mutfağın bir kenarına attı. Kızı tekrar kucaklayıp bu sefer balkon kapısının dibindeki duvara sabitledi, nefes alışları sıklaşırken hızlıca kızın boynuna kapanıp dudaklarını göğüslerine kadar indirdi, oraya gelince durup Asiye baktı.
Aldığı onay sonrası kızın bacaklarını kendi beline dolayıp bir karışık yükseltti kızın üzerindeki tişörtü çıkarıp bir kenara fırlatırken Asi, kapının açılma sesini duydu. Alaz hemen kızın göğüslerine gömülünce Asi, adamı ittirerek konuşmaya başladı."du-durr"
"Alaz dursana gerizekalı!!"
"Asiiii"
duydukları sesle ikisi de korkuyla birbirlerine baktı. Alaz, ağzının içinde konuşmaya başladı "şimdi b*ku yedik"
Asi, yerdeki tişörtünü hızlıca başından geçirip Alazı ittirdi."Balkona gerizekalı, balkona çık"
"Çıplağım, tişörtüm yok"
Asi, Alazın çaydanlığın tepesine geçen tişörtünü alıp suratına fırlattı "git hadiii'
"Asiii"
Asi koşturarak koridora çıktı "efendim abi?"
"Noldu bu ne hâl?"
"Bişey olmadı"
"Niye, nefes nefesesin?"
Asi yerinde zıplamaya başladı "şey, bu ara kilo aldım galiba, yemek pişene kadar bi 50 kalori veririm diye zıplıyodum ben de"
"Hasbin Allah, akıllısı hiç bizi bulmaz mı Allahım?"
"Ne yapıyodun yemek?"
"Sote"
"Tamam, ben balkona çıkıyorum orada yeriz"Asi abisinin önüne geçerek durdurdu
"Balkon olmaz"
Adem, kuşkuyla kız kardeşine baktı.
"niye?"
"Çünkü yeni yıkadım balkonu ve yerler ıslak. Şimdi, salonda yiyelim akşam balkonda yeriz"
Adem, "İyi tamam" diyerek salona girdi.
Asi,abisi gidince koşarak balkona çıktı, Alazı kolundan tutarak koridora çıkardı."Ya dur, Asiii!! dursana ya, ben yemek yiyeceğim daha"
"Ne yemeği Alaz, dalga mı geçiyorsun benimle?"
"yoo, dur içeri geçicem"
"yaa, saçmalama"
"ben çok ciddiyim Asi"
"Sen dayak arsızı oldun iyice"
"Bu eve, yerleşmenin zamanı geldi Asi kız. Sen beni iç güveysi olarak mı alsan acaba?"
'Ya, salak salak konuşma. Hadi git" diyerek adamı, sırtından kapıya doğru ittirdi.
"Giderim ama şartım var. Bir tane öpücük alayım öyle giderim" Asi hızlıca yanağına uzanırken Alaz önünü dönüp dudaklarını birleştirdi.
"oleyyy be, nasıl kaptım ama öpücüğü"
"Salak"
kapıyı açıp adamı dışarıya çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my brother's friend / Aslaz - Texting
FanfictionAsi, abisinin en yakın arkadaşı Alaza platonik derecede aşıktır bir gün Alazın, telefon numarasını kaydeder ve yıllardır içinde tuttuğu aşk itirafını aniden patlatır..