"Sakince gel bana"
"Alazzz çok yüksek"
"Saçmalama dur, merdiveni koyucam. Gel şimdi, evet bebeğim, sakin ol!! Acele yok"
"Alazzz!!"
"Offf Asiii"
"Ya ben korkuyorum ama"
"Ya bir adım bile atmadın"
"korkuyorum işte, nasıl atayım?"
"Yok,bu iş böyle olmayacak"
"Napıcaz?"
"Ben sizin balkona gelicem seni alıcam sonra bizimkine geçicez"
"Tamam ama dikkatli ol!"
Alaz, yavaş adımlarla yürümeye başladı "Bak bu şekilde geleceksin, görüyo musun? Sakin ve yavaşça"
Bir adım,iki adım,üç adım...
"Asiiii!"
"Noldu?"
"Dizlerim titremeye başladı"
"Salak, ben sana ne dedim?"
"Asii!!"
"Hııııı"
"Dengeyi kuramıyorum ben"
"Alaz "
"Hııı"
"Çok yakışıklı gözüküyosun, ben sana çok fazla aşığım galiba." Alaz, kıza şaşkınlıkla bakarken bir adım daha attı ama ayağının boşluğa geldiğini fark edememişti
Aynı anda büyük bir gürültü koptu
"Alaz,Alazzz!!! Abii koşş"
İçeri koşarak kapıyı yumruklamaya başladı. "Abiii, aç kapıyı abii, Alaz aşağı düştü." ne kadar bağırsa da sesini duyan yoktu.
Tekrar balkona koşunca etraftakilerin toplaştığını gördü ama Alaz sırt üstü düşmüş ve kıpırdamıyordu kilit sesini duyunca kapıya koşup eli ayağı titreyerek aşağı koştu.
"Ablaa, nolduu?"
"Alaz, Tuğbaaa! Alaz dü-düştü sen ambulansı ara çabuk" diyerek koşmaya başladı. Aşağı iner inmez Alazın yanına koştu.
"Alazzz, beni duyuyo musun Alazzz?"
Ne kadar bağırsa da Alazdan ses gelmiyordu bir süre sonra parmağını oynatarak belini işaret etti.
Sesi zorlukla çıkıyordu "A-Asi his-hissetmiyorum.."
**
"Ya yeter, ağlama be kızım"
"Sus artık ya hem suçlusun hem güçlü"
"Ben mi dedim balkondan balkona geç diye? Irz düşmanı ırz düşmanlığı yapacakmış yine, iyi oldu düşmesi"
"Abii, bak seni boğarım"
"Üfff yeter, susun artık geldiğimizden beri bi susmadınız. Abla, sen de sakin ol artık durumu iyi iç kanaması da yokmuş"
"Beli çok kötü ama kalkamayacakmış bir süre"
"Dua et abla, bak yürüyemeye de bilirdi"
"İkinci kattan düştü diye mi?" Tuğba ve Asi aynı anda bağırarak konuştu "abi sus"
"İyi tamam, sustum ama iyi oldu. O, ırz düşmanı hazır ayağa kalkamıyo sana da yaklaşamaz"
Neslihan ve Serhan telaşla içeri girdi. "Asii nasıl düşmüş Alaz?"
"Neden olacak, kız peşinde koşarken"
"Ne?"
Asi abisine dönüp kaşlarını çattı
"Şey, hava almaya çıkmış galiba. Ben de bilmiyorum ki, gördüğümde yerdeydi ama durumu iyi korkulacak bir şey yokmuş"
Neslihan Serhanı çekiştirerek konuştu "Tamam, o zaman biz bi doktorla konuşalım"
"Hm hmmm konuşun siz"
"abi sus artık yaa, yalvarırım sus"
"Ne diyosun kızım sen?"
"Yediğiniz haltlara ben daha bir şey demedim" diyerek Asiyi duvara sıkıştırdı. Asi gözlerinden ateş çıkartarak abisini ittirmeye başladı
"Sanane be, sen kimsin ben size bir şey diyo muyum ha? Her şeyden haberim var benim"
Adem, alık alık kız kardeşine bakıyordu
Asi tek kaşını kaldırarak konuşmaya devam etti "çok mu delikanlısın sen,haaa? Arkadaşının kız kardeşini sinemada sıkıştırırken iyiydi ama di mi dua et Alaza söylemedim ne zannediyosun sessiz kalacağını mı?"
Adem yutkunarak kız kardeşine baktı Asi baş parmağını kaldırarak kafasına vurmaya başladı
"Eşitlendik abicim, sen susarsan ben de susarım. Ha yok, ben namus bekçiliği yapıcam diyosan Alaza bu durumu çıtlatırım. Şey diye düşünebilirsin bu zaten ayağa kalkamıyo napabilir ki demi ama iyileşecek abi, biz sadece öpüştük ama siz neysee bu konuyu sakız gibi uzatmanın bi anlamı yok değil mi canım abicim?"
Adem tereddütle konuştu "tamam, susucam ama sen de susacaksın çağla duyulsun istemiyo henüz"
Asi gülümseyerek elini uzattı "sık bakalım elimi? Aferin sana Adem"
"Asiii, çok pis döverim seni"
Asi kıkırdayarak sandalyeye yayılıp oturdu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my brother's friend / Aslaz - Texting
أدب الهواةAsi, abisinin en yakın arkadaşı Alaza platonik derecede aşıktır bir gün Alazın, telefon numarasını kaydeder ve yıllardır içinde tuttuğu aşk itirafını aniden patlatır..