1.4

445 37 18
                                    


Kucağında futbol topuyla karşılarında dikilen çocuğa baktılar

"Napıcaz şimdi?"

"Bilmiyorum Alaz"

"Sence ne kadarını gördü?"

"Bilmem, sorsana?"

"Piştt, gel lan buraya" çocuk yandan yandan ağır adımlarla yürüyerek önlerinde durdu.

"Biz az önce Asi ablanla şey yapıyorduk"

Asi soran gözlerle baktı 'ne yapıyoduk Alaz?"

Alaz çocuğa gözlerini dikip "sen ne gördün anlat bakalım?" dedi

"Sen Asi ablayı zorla öpüyodun"

"Zorla mı, hayır ya Asi ablanda istedi"

Çocuk kaslarını çatarak "Hayır, sen Asi ablayı zorla öpüyodun"diye sertçe bastıra bastıra dişlerinin arasından konuşunca Alaz Asiye dönerek

"Asii"

"Hmm"

"Bu daha kötü bir durum biliyosun değil mi, mahallede sapık ilan edilme oranım kaç sence?"

"Yani yüzde iki yüz gibi bir şey"

"Keşke abine yakalansaydık. bu şimdi susmaz da nasıl susturacağız bunu, topunu mu patlatsam?"

"Topu patlatırsan çığlık atıp annesini başımıza toplar, annesi daha dedikoducu bu da kötü bir durum"

Alaz, çocuğu ikna edemeyince Asi, küçük çocuğun yanına diz çöküp oturdu "Efeee"

"Hmmm"

"Şimdi şöyle yapıcaz Alaz abi sana kocaman bir tablet alacakmış hediye olarak içinden gelmiş, seni sevdiği için"

"Evet Efe, Asi ablan doğru söylüyo sen de az önce gördüklerini kimseye anlatmayacaksım tamam mı?"

"Olmaz Asi abla, ben bu p*çi Adem abiye söyleyeceğim hem yalan söylemek kötü bir şey" Alaz ağzı açık kalmış bir şekilde çocuğa bakıyordu

"Lan sen kime p*ç diyosun? Senin o gözlüğünü kırarım şerefsiz"

"Alaz saçmalama dur bi ya daha çocuk o"

"Ne durması Asi?"

"Şşş sakin ol Efe, evet az önce Alaz abin çok yanlış bir şey yaptı ama benden özür diledi ve ben de onu affettim, şimdi sen kimseye birşey anlatmayacaksım tamam mı?"

"Hayır, gördüm o kötü şeyler yapıyodu. Seni ağzından öptü" parmağını Alaza doğru doğrulttu

"p*ç o"

Alaz, sinirle "bak Asi hâlâ ne diyo ibne" diyip çocuğun üzerine doğru gelince küçük çocuk koşarak bacağına yapıştı.

"Lan,lan bırak beni. Asi, tut şunu ısırıyo bu beni ağğhh, ulan dümbük sanane Asiden"

Asi şaşkınlıkla bir küçük çocuğa bir Alaza bakıyordu içinde bulunduğu trajikomik duruma gülse mi ağlasa mı bilememişti...


**
"Acıyo mu?"

"ağğhh yavaş Asi"

"Dur bandı da yapıştıralım"

"biraz acıyo o taşı kafama atmasaydı gösterirdim ama ben ona"

Asi kıkırdayınca "gülme Asi nasıl acıyo,başım da dönüyo zaten söyledi mi acaba?"

"Bilmem, gördün işte susturamadık, tableti bile reddetti ama yine de yarın sen evden çıkma"

"neden?"

"Efeyi duydun kapımda dolanmamanı söyledi"

"Yakaladığım yerde kulaklarından asıcam ben o ibneyi vay be kimlerin kimlerin gözü varmış sende"

"Üff Alaz ya sus artık gülmekten karnıma kramp girdi zaten"

"Napıcaz şimdi?"

"Bilmiyorum"

"Asi ben bu gece nasıl uyuycam?"

"Sana dedim etraf kalabalık birileri görecek diye ama sen bi kendine hakim olamadın ki gerizekalı"

"Napim Asi, keşke kuytu bir yere gitseydik" diye tam kolunu yine kızın omzuna atacakken Asi ayağa kalkarak konuştu"Eee ama yeter Alaz, kalk Eceyle Tuğba'nın yanına gidip daha onları alacağız"














my brother's friend / Aslaz - TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin