A nevem Melani Wayt
18 éves vagyon és éppen ülök a repülőn és azon imádkozom hogy ne zuhanyon le és épségben érjek földet Port Angelesbe onnan autóval indulok tovább Forks ba s egyenesen megyek La Push ba.4 hónapja apám feleségül vette az asszisztensét aki csak 2 évek fiatalabb mint én .
Ugy döntötem tehat hogy inkább vissza térek a gyökereimhez La Pushba .
Itt él az anyai nagy mamám, rengeteget nyaraltam nála mikor kicsi voltam.
Halgatam a hagyományos Quileute dalokat amiket süti sütésközbe énekelt nekem, esténként pedig a népünk régi legendáira, s történeteire aludtam el.Annyira vissza merengtem a múltba hogy észre sem vettem hogy ereszkedik a gépünk, csak a Styuardes hangjára figyeltem fel.
- Kedves utasaink , kérjükk önöket kapcsoljákbe biztonsági őveiket hamarosan le szálunk.
Még egy dolog amit nem szeretek a repülésbe az a le s fel szállás.
Amint biztonságosan földet értünk s el indultak az emberek ki fele a gépből, meg vártam míg a nagy tömeg le szál s az utolsók között szálok le én is.
Mikor össze szedtem a böröndjeimet egy kocsira nagy nehezen meg indultam a ki járat felé s kerestem egy régi öreg furgon.
Hamar meg is akadt a szemem a sok sárga s fehér taxik között a volán mögött pedig ott ült a nagy mamám Nine mama.
Ahogy észre vett ki pattant a volán mögül s mosolygósan meg indult felém. Nem is látszik rajta hogy 42 éves elmúlt ugyan úgy nézki mint 6 évvel ezelőtt.- Szia drágám.ölellt szorosan magához- Jól utaztál ? Nem volt semmi probléma ?
- Szia nagyi ! ölellem vissza magam hozz.- Attól függetlenül hogy ki nem állatok repülni igen minden rendbe volt . motyogta rá szeretet teljesen.
-Hagyd csak nagyi majd be pakolok én . szóltam rá mikor meg akarta emelni a nehéz böröndöket.
-Bírom még drágám a strapát . nézet rám szorosan.
- Tudom nagyikám de féltelek.
Majd szó nélkül neki álta be rakosgatni a nagy böröndjeimet a furdon platojára, majd mikor kész voltam be ültem a anyós ülésre.
- Mehetünk ?
-Igen , alig várom már hogy újra La Push ba legyek . Érezem a tenger illatát s a homokot a talpam alat. néztem rá csillogó szemekkel.
- Szóval az én főztöm nem is hiányzott.somolygot
- Ugyan tudod hogy a te föztödnél nincs is jobb .Az út felét már csöndesen tettük meg , ki bámultam az ablakon s fel törtek az emlékek.Majd ahogy át haladtunk Fors on meg akadt a szemem egy épületen , majd a nagyi fele fordultam.
- Még mindig üzemelteted nagy papa autó mühelyét? Nem lesz ez neked sok egy kicsit nagyi?
néztem rá kérdön majd mosolyogva felém nézet.
- A rezervátum ból pár fiatal dolgozik ott ki adtam Sam Uley nak cserébe ha valami nagyon dolgot kell csinálni a ház körül akkor jönnek és segítenek. És is nagy apád is boldog lenne. fágyolosodot el a tekintete.Nagyi ék boldog ki egyensúlyozot házasságba éltek . A nagyi 16 éves volt mikor La Pus ba költözött s még ismerkedett nagyapával majd egy év múlva össze is házasodtak , s nem sokkal később meg született a nagy bátyám s utána egy évvel Édes anyám .
-Jut eszembe a fiúk újították fel a szobádatt s hordak fel a bútorokat, gondoltam.nwm szeretel volna a régi szóbádna aludni.
- Köszönöm Nagyi de igazán nem kellet volna fáradnod, remélem csak felügyelted őket.
- Persze drágám .somolygot ebből tudtam hogy ő is pörgött ezerrel.Ahogy be kanyarodtunk a föld útra tudtam higy La push ösvényeit taposuk már .Le engedtem az ablakot be engedtem a fris eső fa illatot azt amelyet nagyon régen éreztem már.
-Ezen az ösvényen lehet Sam ék házához le menni majd .tovab ment ünk s rá mutatót a nagyobb házta- itt Billy lakik Jacobbal a többiek egy kicsit messzebb szétszórva az erdőbe.
Bolintotam miközben nézegetem a régi házakat.
Majd le fordultunk az egyik föld útra s fák takarásaból szemem elé tárult a tégla bordó ház üveg falakkal a mely gyermek szívem nek olyan kedves volt.Sziasztok hoztam nektek egy új történhetett remélem ez is el nyeri majd a tetszéseteket
Ui: természetesen a másikat is folytatom :) Addig is pacsi mi denkinek s jó olvasást
YOU ARE READING
Egy farkas lenyomata
RomanceEgy lány élete aki haza tér Vakon milyen meg lepetesek várnak majd rá? Meg találja La Push ba a boldog ságot?