Mikor elköszöntünk mindenkitől csak Paul maradt.
- Kérsz valamit enni fiam ? kérdezte Nine mama.
- Nem Nine mama köszönöm még várom míg fel mentek aztán ki megyek őrködni.
-Rendben akkor jó éjt Paul
-Jó éjt Nine mama , jó éjt kicsi próbálj meg aludni.én csak némán bolintotam s meg indultam a nagyi után
- Jó éjt Paul.
Mikor fel értünk az emeletre s el indultam a szobám felé meg torpantam majd vissza fordultam a nagyi felé.
-Nagyi
- Mondjad drágám ,jött közelebb hozzám
-Nem aludnál ma velem ? kérdeztem könnyes szemekkel.
-De hogy nem drágám , simogata meg a hátam.Mind a ketten felvetük a pizsomankat majd be feküdtünk az ágyba úgy mint mikor meg gyerek voltam s a nagyi mesélt nekem hogy el tudjak aludni.Hosszu csend után is tudtam hogy a nagyi még nem alszik így halkan meg szolaltam .
-Nagyi , a nagy papa is farkas volt ?
-Igen drágám
-És mikor meg is mertem már akkor tudtad?
-Nem , együtt jártunk töb hónapig míg biztosra ment hogy nem szaladok világá mikor meg mutatja hogy ő majd egy 2 m res farkas , kuncogott nagyi az emlékre.
-És te mit Szóltál hozzá?Nem feltél tőle?
- Először meg retentem , de annyira szeretem nagy apádat hogy ez sem tartott tőle távol. nézetrám De most már próbálj meg aludni .
Én lassan bolintotam majd be csuktam a szemem. Nem tudom pontosan hogy mikorr tudtam végül el aludni
Reggel Nagyi nem volt meletem s ugyan úgy finom kv illat lengte be a házat .
Gyorsan fel öltöztem magamra kaptam egy melegítő nadrágot s egy hosszú ujjú pólót s már mentem is lefelé a lép csőn.
Ahogy a nappaliba értem egy alvó Paullal találtam szembe magam a kanapén .
Oda mentem hozzá majd az asztalról el vettem egy pokrocot s be takarta.-Jó reggelt nagyi adtam az arcára egy puszit.
-Jó reggelt drágám tudtál aludni?
- Valamennyit igen ,bolintotam miközben kv t töltöttem- Mikor jött be Paul ?fordultam felé.
-Úgy egy 15 perce .
-S már így húzza a ló bört ? néztem fel húzott szemőldökkel nagyi felé.
- Egy szem hunyásnyit nem aludt egész éjjel persze hogy álmos, most Sam van kint az erdőbe Jered majd jön értünk s ő is marad velünk az üzletbe .
Mesélte nagyi miközben neki ált ki szedni a tegnapi maradékot dobozokban. Én pedig neki áltam pár szendvicset gyártani.
- Csináltam már reggelit allt mellém nagyi.
-Tudom ezt a horkoló farkas nak csinálom a nappaliba, biztos éhes lesz ha fel kell.
- Ez kedves tőled drágám
-Ez a leg kevesebb ha már vigyáz ránt.
Nem sokkal később be roppant Jered is tudtuk hogy ideje indul nunk.
A ház tol a boltig csend be tettük meg az utat majd mikor meg érkeztünk meg lepeten vettem észre hogy az ajtó a helyén és nincs rendetlenség amit tegnap csinált az a szörnyeteg.Nagyi is meg lepeten fordult Jered felé.
- Kora reggel idejötünk Sem mel s még csináltuk az ajtókat a lányok meg rendet raktak.
-Igazán nem kellet volna ,nezetrá nagyi miközben ki nyotota a boltot.
-Nem akartuk hogy fel hajtás legyen pláne úgy hogy, a seriff lány Bella Swan a Cullen ékal barátkozik.
- Az a lány ki sérti a sorsát rázta meg a nagyi a fejét.
-Miért? kérdeztem miközben lapoklatam a pult mögé.
- Cullen ék vegetáriánus nak mondják magukat de ugyan olyan vérszivok mind a többiek.mondta unodrodva Jered
- Úgy érted hogy ők is Vámpírok?
-Igen de álitáluk szerint csak állat vérel táplálkoznak. borzongot meg Jered.
-S a lányt nem zavarja hogy egy vámpír a pasija?
-A jelek szerint nem nagyon. mondta Jered majd le ült egy székre hátra.
A nap további része csendesen telt egészen addig míg Jered mobilja meg nem szolalt.
Ki ment a hátsó ajtón telefonálni majd közölte hogy nem sokára vissza jön ne tegyük ki a lábunkat a boltból.
Késő délután jött csak vissza .
-Nine mama nagy gond lenne ha bezárnál s haza vinnélek titeket?
-Nem de hogy de baj van ?
-Nincs de majd Sam ék nél meg beszéljük.
Gyorsan össze kapkodtuk nagyival a cucainkat s már ültünk is a kocsiba s tartotunk Sam háza felé.
Ahogy közelebb értünk halotuk a fiúk hangját.-Nos Sam mi a helyzet?
Szalt ki Nine mama elsőnek majd ment közelebb.
-Úgy tűnik hogy egy ideig el múlt a veszély .
-Ezt hogy érted ? El kaptátok? kérdeztem ahogy közelebb mentem a társasághoz.
-Nem , Bella Swan és a vámpírjai el hagyták Forks ot s követek őket az idegen hidegek. felelte
-Akkor enyi ? Biztonság ba vagyunk ? Mind annyian? kérdeztem.
- Egyelőre igen , bólintott Sam .
- Mit szólnátok egy tábor tűzes estéhez?
Hozta fel téma váltással Embry
-Jó ötlett meg hivhatnánk Billy t is hát ha ki tudja zökenteni Jacob ot a bús komorságbol.bolintott rá a nagyi is
- Akkor ugye meséltek majd történeteket? kérdezte reménykedve Kim.
-Hát persze drágám, mosolygott rá melegen.
Azzal minden ki szét szélett s még beszéltük hogy este találkozunk.
Nine mama val neki álltunk *pár falatot* készíteni ahogy ő mondta de egy kisebb hadsereget is meg tudtunk volna belőle etetni.Mire készen létünk mindennel már sötétedett, gyorsan at öltöztem melegítő nadrág póló s egy pulcsi a tenger parton ssetenkent mindig hűvös van
Be pakoltuk az összes ételt a kocsi ba majd le indultunk a part felé, mikor oda értünk már mindenki itt volt szinte.
A fiúk ahogy észre vették jötünket sietek a kocsi hoz hogy segítsenek ki pakolni az el lát mányt.- Megint jó sok mindent hoztál Nine ,gurult oda hozzánk egy közép koru férfi kerekes székbe.
-Szervusz Billy.Ugyan tudom hogy mennyit tudnak a fiúk enni és meg is érdemlik.Be mutatom az unokámat Melani-t
-Jó napot ,mosolyogtam rá miközben kezet fogtunk.
-Szervusz, tegez csak nyugodtan láttalak ám még pelenkába togyogni a parton nem vagyon olyan öreg ,nevetet jó kedvüen.
-Rendben .
Mikor minden étel az asztalra került a fiúk neki látak enni , csak egy volt köztük ki engem páztázott szemeivel , s mikor észre vett oda jött hozam .
-Szia kicsi, el jönnél velem sétálni ? Közbe beszélgetünk , nézet rám kérlően.
-Persze, néztem rá csodálkozva
El indultunk a társaságtól nem hogy ne háljak még a fantasztikus farkas hallással sem.
-Nos halgatlak , fordultam felé mikor mar kellő távolságban voltunk.
-Emlékszel, kérdezted hogy én miért óvlak jobban mint a többiek.
-Igen s azt mondtad majd leg közelebb meg beszéljük.
- Nos , nem tudom hogy meséltek e régen neked arról hogy a farkasok nál hogy is működik a pár választás.
Nem legesen meg ráztam a fejem, minden legendát halottam a tőrzsröl de ilyet nem.- Akkor ez bonyolultabb lesz.vakarta meg a tarkoját.- Nos nálunk farkasoknál van egy olyan higy Bevésődés ilyenkor meg találjuk a párunkat, egy olyan erős kapocs amelyett sehogy sem tudunk szét szakítani.Mikor egy farkas meg találja a társát és a Lenyomata lesz úgy érzi higy haza talál, úgy érzi meg találta az igazi boldogságot.Félti ,óvja és védelmezni akarja még a széltől is azt a nőt aki aki a Lenyomata.miközben beszélt végig a szemembe nézet, nekem pedig az ágyam ba pörögtek a képek a meg imerkedésünk ota.
-Ugye nem azt akarod mondani hogy ........
akadt el a szavam
-Te vagy a Lenyomatom Melani , beléd vésődtem az első pillanatban.
-De miért ? néztem rá nagy szemekkelSziasztok ha tetszet a rész dobjatok egy * vagy egy kommit a kövi részig Pacsi mindenkinek :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy farkas lenyomata
RomanceEgy lány élete aki haza tér Vakon milyen meg lepetesek várnak majd rá? Meg találja La Push ba a boldog ságot?