Egy szempár

8 3 1
                                    

Másnap reggel finom kv és gofri illatra ébredtem .
Fel ülve az ágyon nagyot nyujtozkodva ki keltem az ágyból bele bújtam kedvenc mamuszomba s úgy sietek le a konyhába .
-Jó reggelt nagyikám . Isteni illatok vannak nagyi mikor keltel nyomtam egy puszit az arcára.
-Jó reggelt drágám nem rég,  mosolygott rám -csináltam gyorsan egy kis reggelit neked és a fiúk nak.
-Milyen fiúknak? húztam fel a szemöldököm,  nagyi csak a fejével biccentett egyet hátra mikor meg fordultam szembe találtam magam Paul lal s Embry vel.
- Ahm Jó reggelt , jöttem egy kicsit zavarba itt állok előtük egy szál pizsibe - Hát ti ?
-Jöttünk Nine mamá ért be viszük a virág boltba .
Kérdőn néztem a nagyi felé aki akkor rakot le egy nagy adag goffrit q fiúk elé.
-Egyetek fiúk ,de hagyjatok Melani nak is.
majd felém fordult-Az a vén tragacs megint nem akar indulni úgy hogy a bolt felé be huzák a kocsit a műhelybe .
-Ja értem ,hümögtem egyet Paul végig engem bámult szinte azt éreztem hogy át lát a pizsamában.- Én azt hiszem gyorsan fel öltözök ,sprinteltem fel az emeletre de még halottam Embry öblös nevelését s azt hogy valaki jól tarkón hajtja.
Gyorsan fel kaptam magamra egy kek toppot egy fekete térd macska nadrágot s siettem vissza mielőtt a fiúk mindent fel falnak.
Csendben el fogyalsztotuk a reggelit majd nagyiék már indultak is, mielőtt még nagyi ki lépett volna az ajtón oda léptem hozzá s jó szorosan meg öleltem.
-Mi lenne ha főznék neked valami finom ebédet s le vinném neked ?
-Az jó lenne drágám,  mosolygott rám melegen .
-Munka végeztével pedig haza sétálunk együtt.
-Rendben azzal ki ment az ajtón be szált Paul mellé az anyós ülésre Embry pedig a nagyi kocsijába s szépen lassan el indultak hogy vontassak a jó öreg tragacsott Embry úgy integet hogy majd ki esett az ablakon.
-Embry ha meg tolod a kocsimat hátulról én esküszöm higy darabokra szedlek ki abalt hátra Paul majd ő is intet nekem egyet.
Én csak mosolyogtam rajtuk.
Vissza mentem a házba majd fel mentem a szobámba s zenét kapcsoltam így könnyebb lesz be fejezni a pakolást.
Sigy sugy be fejeztem a pakolást majd neki áltam az ebédnek .
Rakot tésztát csináltam ahogy régen anyu tanította , észre sem vettem hogy el szaladt az idő már fél egy volt .Gyorsan be fejeztem az ebédet raktam két adagott a dobozba a többit a pulton hagytam hülni.
Mikor el indultam be dugtam a fülembe a felesemett maxon szólt a hang erő hogy, ki tisztítsam a fejemet .
Végig ahogy mentem az erdő mellet az volt az érzésem hogy valaki figyel onnan,  mint ha időnként meg is mozdult volna az egy-egy bokor. Nem igazán tulajdonítottak neki nagy jelentőséget "biztos csak a szél volt,  lassan esni is fog." Emeltem a tekintetem az ég felé.
Gyorsabban szedtem a lábam mielőtt el kap az eső.
Alig hogy be léptem a virág üzletbe egyből le szakadt az ég.
-Pont idő be jöttél drágám,  nézet rám a vala fölött nagyi.
- Igen szerencsém volt. Itt a finom ebéd emeltem meg a kis szatyromat s tetem a pult mögött lévő kis asztalra.
-Rögtön ehetünk csak még be fejezem ezt a csokrot jönnek érte s utána ehetünk is .
Oda áltam nagyi mellé s tátva maradt q szám egy gyönyörű Lilliom csokrot készített.
-Ez gyönyörű nagyikám én soha nem tudnék ilyent varázsolni .
-Ugyan drágám évek és a rutin, de együnk gyorsan mielőtt ki hül.
Csendben eszegetük az ebédünket majd még kérdeztem nagyit.
-Rendben be értetek a műhelybe?
-Igen persze ,bólogatott bőszen .-De higy én meg egyszer be nem ülők emellé a fiú mellé az biztos .
-Miért talán úgy vezetett mint egy nyugdíjas?
Ahogy halottam a ház előtt nagyon féltette a kicsi kocsiját.
-Ellenkezőleg úgy száguldott mint egy örült annak ellenére hogy be voltam kötve a kanyarokban még kapaszkodtam is.borzongott meg a vissza enlékezésre
-Szóval fogtad a majré vasat ?, húztam fel a szemöldőköm nagyi fel emelte a fejét csunyán nézet rám majd egy határozottat bolintot .
Olyan szinten el kapott a nevető görcs hogy majd nem le estem a székről.
-Nagyon vicces édes lányom, húzta el a száját.-Az a fiú szereti a száguldás ezt mindig is tudtam róla, de meg tapasztalni egy más tészta.
-Pedig mindig olyan komolyan néz mindig , mikor rám néz olyan mintha a csontomig látna.
-Nehéz élete volt .komorodott el nagyi - Mi után az apja meg halt az édes anya és a húga el költöztek La push ból.Egyedül maradt egészen addig míg be nem ált Sam hez a műhelybe.
-Értem ,gondolkoztam el rajta "Szóval ezért van körülőte egy nagy fal "
-Gyere segíts drágám van még egy pár rendelés amit ma el kell készíteni holnapra.
Mosolyogva bolintotam majd nagyi mellé áltam szembe a rengeteg szebbnél szebb virágokkal.
Csöndben kötötük a szebbnél szebb csokrokat már el kezdett sötétedni,majd még csökkent Nagyi telefonja.
-Igen Sam ? Kész vagytok ? Nagyszerű befejezük Melani val a csokrokat be zártunk s megyünk is .Köszönöm akkor nem sokára.tete le a telefont.-Kész van ez a tragacs mehetünk érte.
-Nagyi milenne ha te el indulnál a kocsi ért én meg el pakolok be zárok s ott találkozunk.
-Nem lesz baj ?
-Ugyan mi bajom eshetne nagyi? Az eső is el ált meny nyugodtan nem sokára megyek utánad én is.mosolyogtam rá
-Jól van drágám de ha bármi van nem tudsz be zárni hívj.
-Persze nagyi nyugodj meg nagy lány vagyok már.
-Akkor nem sokára drágám.  azzal ki ment az ajtón .
Neki áltam össze pakolni a virág hulladékot fel söpörni a földet egyre sötétebb volt kint
Majd mikor végeztem a takarítássalfel vetem a kabatom hátra mentem be zárni a hátsó ajtót majd halottam amint ki nyílt a bejárati.  El indultam előre s hangosan meg szolaltam
-El nézést de már be zártam mentem előrébb de a sötét alak az ajtóba ált ."nagyi el küldte volna valamelyik fiút elém?"
Elő szedtem a telefonom majd tárcsáztam
a nagyit.
-Nagyi miért küldted elém az egyik fiút?
-Én nem.küldtem oda senkit.
-Isteni illatod van , szólalt meg az idegen -Még a viragok sem nyomják el fordult félig felém .
-Melani ott vagy ? Indul nak a fiúk érted,  halottam a hangján hogy majd nem sír-Maradj a telefonnal drágám.
-Kérem távozon zárva vagyunk ,szóltam hozzá ismét.
- Udvariatlanság így el zavarni .fordult felém az idegen majd fel emelte a fejét s ami egy ből meg ragadott az a mély vörös szemei voltak.
-Úristen. blokkoltam le.

Itt a kövi rész ha tetszet nyomj egy * gót vagy dobj egy kommit Pacsi mindenkinek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Itt a kövi rész ha tetszet nyomj egy * gót vagy dobj egy kommit
Pacsi mindenkinek

Egy farkas lenyomataWhere stories live. Discover now