Scott

8 2 1
                                    

-De miért ? meredtem rá
- Mert számomra te vagy a tökéletes, jött közelebb
-Paul nem is ismersz ,hitetlenkedtem
Ő közelebb jött én viszont hátráltam egy pár lépést. -Én nem akarok egy kényszer kapcsolatot. Nem szeretnék csak azért le élni valakivel az életemet mert ezt kell tennem .Sem téged sem magamatt nem akarom ebbe bele kényszeriteni.környesedet be a szemem.
-Ez számomra nem kényszer , jött hozzám közelebb közbe a szemembe nézett.- Egy farkassal jobb nem is történhet mint hogy Bevésődik így találjuk meg a lelki társunkat azt akit szerethetünk egy életen át .
-De nekem ez túl sok nekem .... nekem időre és tére van szükségem.
-Rendben,  meg értem, horgasztotta le a fejét
-Sajnálom , mentem el mellete a könyeimett törölhetve.

Mikor vissza értem a tábor tűzhöz mindenkinek jó kedve volt de nekem el ment a kedvem az estétől.
Nagyihoz mentem egyből.
-Drágám mi a baj ?
-Te tudtad igaz ? néztem rá könyezve
-Sejtettem,  az ahogy néz rád ahogy, óv téged pont mint a nagy apád tete velem.
-Mi ért nem mondtad el ? Miért ?
- Ez csak ketötökre tartozik drágám , simitot volna  végig a karomon de el húzódotam.
-Kérem szépen a kocsi kulcsot, nyújtottam a kezem
-Drágám nem hiszem hogy.....
-Nagyi csak ad ide kérlek, újra folyni kezdtek a könyeim.
-Jol van majd valamelyik fiú haza vissza
Én csak bolintanni tudtam ahogy közeledtem a kocsi felé Sam ék hangját halottam
-Paul csilapodj fékezd magad halottam a ruhak recsenéset egy el keseredet farkas vonyitást vissza néztem a válam felet Jered el találkozót a tekintetm s csak annyit tudtam sutogni- Sajnálom
Azzal be szóltam a kocsiba s padlogázzal hajtottam haza , nem néztem s kátyúkat a bukanokat csak minél előbb otthon szeretem volna lenni.
Mikor le pakoltam fel mentem a szobámba s úgy ahogy voltam be döltem az ágyba

-" Ez nem történ het meg velem , miért pont enegem választott ? " Újra könnyes lett a szemem -" Talán ha nem mondja el akkor közel engedném magamhoz. De így túll sokszor csalódtam már ."
Elmélkedésemet a telefonom csörgésse szakította félbe mélyet sóhajtottam mikor rá néztem a kijelzőre.
-Szia Apa ,vettem fel a telefont.
-Szervusz drágám, csak azért hívlak mert hol nap meg látogatunk titeket Ruby val.
-És miért is teszitek ? kérdeztem nem törödöen.
-Mi után le zárult a nyomozás anyád halálával kapcsolatba. Szóval most már fel lehet nyitni a végrendeletett.
-Szóval innen fúj a szél , mi az Rubyka túl sok ba kerül ?
- Vigyáz a szádra a mostoha anyádról beszélsz .emelte fel a hangját.
- Ne merészeld így nevezni 2 év van köztünk de ez téged kicsit sem zavart.
-A témát le zárom holnap érkezünk szólj nagy anyádnak is  , szervusz kis lányom.azal rövidre zárta a beszélgetésünkre s le tette a telefont.

-"Ez hiányzott még ,hogy ez a piaca ide jöjjön."
El mentem gyorsan le zuhanyozni majd pizsomat húztam s be feküdtem az ágyamban még a fejem a párnát sem érte már el is aludtam.
Reggel korán keltem ,majd le mentem q konyhába ahol már nagyi ült köntösbe és kortyolgatta a kávéját
-Jó reggelt,köszöntem neki még mindig mérges vagyok rá egy kicsit hiszen el titkolta előlem a dolgokat.
-Jó reggelt drágám. Jól aludtál?
-Fogjuk rá , bolintotam mereven -Miért nem mondtad el ? Vagy céloztál volna rá.néztem rá.
-Mert ezt Paulnak kelet el mondania ,de drágám ez a leg csodálatosabb dolog.
-Persze , kényszerből szeret tényleg nagyon romantikus.
-Nem Melani, ez náluk olyan mint a lélegzés mintha nem kapnának levegőt ha a lenyomat nincs velük.
-Kérlek nagyi , ez nekem túlsók meg tudtam hogy léteznek Vámpírok utána pedig hogy a legendáinkból az alak váltók is igaziak.Most pedig hogy egy farkas lenyomata vagyok, ez nekem túl sok egyszere.
-Meg értelek , de adj egy esélyt Paulnak , majd még tört tegnap este, a szavai hallatára újra könyek gyűltek a szemembe nem akartam őt bántani , de nekem idő re van szükségem.
-Más téma , tegnap hívott apa,  hogy ide jönnek.néztem fel nagyira a bogrembol
-Na nem az a nő be nem teszi ide a lábát csapot tenyerével az asztalra.-Apádba nincs semmi szégyen érzet? Minek jön egyáltalán?
-Nyugodj meg nagyi mert fel megy a vér nyomásod.Azért akár jönni hogy fel nyissuk Anyu végrendeletét.áltam fel s tetem a mosogatóba a bögrémet.
-Szóval innen fúj a szél , nézhatra.-Anyád rád hagyta az összes még takaritasat s érték papírjait  s az összes ékszerét.
-Ezt te honnan tudod?
-Én voltam a tanú mikor az ügyvédhez ment.
-Értem , nos akkor sincs mitt tenni ide jönnek. Megyek futok egy kicsit hogy ki szeloztesem a fejem.
-Vigyáz az erdőbe
-Tudom nagyi de q farkas csak nem esz meg , húztam a számát bedugtam a fűlesemet majd még i dugtam az erdő felé.

Nem tudom mióta futhatam, kavarognak a gondolatok és a történtek a fejembe, egyste csak egy farkas dugta ki a fejét két darab közül majd nem még állt a szívem .
-Te jó isten, álltam meg hirtelen majd tetem a kezem q melkasomra-Halálra ijesztettél, a farkas csak fére billentete q fejét.
-Na jó melyik vagy ? Embry , a farkas meg eazta a fejét.Jered? ,ujjab fejfájás
-Paul! ismertem fel ,fel emelte nagy busa fejét a szemébe csinogast láttam majd el indult felém meg bökte a kezemet az órával rá vezete a kezem a nyakára majd el indult s engem arra ösztözve hogy kövessem.- Hova viszel ?
Mentünk egy darabig míg egy bordó tetejü ház hoz értünk a ház előtt motor s autó ált szét szerelve .
Paul le rázta magáról a kezemet majd be szaladt a ház mögé, nem sokkal később halottam az ajtó csukodásokat majd ki nyílt a bejárati ajtó s Paul intett hogy melyekbe.
-Teljesen el ment az eszed Melani? Hogy jutot eszedbe az erdőbe mászkálni egyedül , rá adásul suketen ?
- Először is nagy lány  vagyok már s attól hogy q fülem be volt dugva a látásom még tökéletes , néztem rá csunyán.
-Mégis be sétáltál a farkas barlangjába, molygot pimaszul a csipőjét neki döntve a mosogatónak, örülten sexy volt s még tudatában is volt vele
-Ki akartam szelőzettni a fejem ,mielőtt Apám és az új felesége meg jönnek. néztem fel rá.
-Ide jönnek ? lepődött meg
-Igen , bolintotam -Msgyek is ,kérlek mutasd meg h merre jutok haza s már indulok is.
-Nem gondolod komolyan hogy el engedlek egyedül ?Haza viszlek.
-Egyedül is haza tudok menni , makacskodtam.
-Attól hogy jelenleg nincs vámpír meg nem teljesen biztonságos azzal el indult kifelé néma csendbe követtem őt.
Egy szót sem szóltunk wgy máshoz míg haza vitt egy biztos igaza volt a nagyinak Paul tényleg szereti a sebeséget.
Ahogy meg álltunk a házunk előtt egy ismerős alakot látam a nagyi mellet beszélgetni mikor meg fordult s fel is mertem villám gyorsasággal patantam ki az anyós ülésről s ki áltottam el magam
- Scott !

Ahogy meg álltunk a házunk előtt egy ismerős alakot látam a nagyi mellet beszélgetni mikor meg fordult s fel is mertem villám gyorsasággal patantam ki az anyós ülésről s ki áltottam el magam - Scott !

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sziasztok itt az új rész ha el nyerte tetszésed dobj egy * vagy nyomj egy kommit addig is Pacsi mindenkinek

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Egy farkas lenyomataWhere stories live. Discover now