A legendák tényleg igazak?

12 3 1
                                    

Csak meredtrám a férfi vörös szemeivel.
"Mi a franc van itt? "
- Inycsiklandó az illatod. jön közelebb.
-Magábak biztos hogy el mentek otthonról, ahogy jött közelebb én úgy  hátráltam engedtem a pultig.
-A vacsora nem szokott vissza beszélni tette a kezét a nyakamra
Ezután egy szere több dolog is történt
Betörtek a bejárati ajtót meg jelent Paul Sam es Embry majd a férfi szemnek észre verhetetlen sebeséggel került mögém.
-Szóval a koszos farkasokkal vagy hajolt a fülemhez.s közbe egyre jobban szoritota a nyakamat." Mi az hogy a farkasokkal vagyok? Ennek tényleg nincs ki mind a négy kereke"
-Enged el de azonnal mordult rá Paul.
-És mi lesz ha nem teszem ? Hiszen olyan isteni illata van szagolt bele q nyakamba.
- Te nyomorult vér szívó vedd le róla a kezedet vagy darabokra téplek , Paul mar szinte remegett.
- Hm ahoz el kel kapnod farkas .
Majd olyan sebeséggel száguldott ki velem hogy ki törte a hátsó ajtót.
-Eresz már el kapaloztam a kezébe ahogy tudtam , s hirtelen egy löketett éreztem oldalról majd repültem egy egy óriásit s egy fa törzsénél végeztem nagyot kopat q fejem a földön
-Ahh ,nyögtem egy nagyott amint földet értem

Látam ahogy medve méretük farkasok rohanok egy irány ba , majd az egyik egy pillanatra meg állt felém nézet és a szemei tele voltak agodással amely olyan ismerős volt majd ő is rohant a többiek után.
Kicsivel később újra motoszkálást halottam az erdőből s ilyeten el kezdtem hátra felé kuszni.
"Most végem lesz az biztos "
-Melani. jött ki a fák közül Jered.
-Jered , fújtam ki a levegőt amit eddig bent tartottam.-Mi a franc folyik itt ?
- Mindenre választ fogsz kapni otthon de most gyere haza viszlek jött felém -Fáj valamid?
- A fejem s a hátam ütöttem meg húztam el a számát.
- Gyere majd viszlek , azzal mint ha egy toll pihe lennék fel kapott.
- Nem nem el kel menünk  a nagyi ért veszély be lehet, ellenkeztem miközben rá  néztem .
-Ne izgulj Nine mama már otthon van én vittem haza s ott van vele Emily és Kim .
-Akkor is tudni akarom hogy ki volt az az örült és miről zagyvált össze vissza.
-Mindent meg fogsz tudni otthon mondtam már,  nyugodj meg .

Vissza értünk a virág bolthoz be ültetett nagyi kocsijába s el indultunk haza.
Nem kettő vel ment ő sem az egyszer biztos , annyira el merengetem a gondolataimba csak arra eszméltem fel hogy Jered le állítja a motort s már pattant is ki hogy ki emeljen.
- Jól van járni azért tudok néztem rá az ülésről.
-Gyorsabban bent leszünk ha beviszlek.
Azzal ki emelt a kocsiból s be vitt egészen a nappali ig.
-Jaj drágám ugrott fel nagyi a kanapérol ahogy meg látott.- Annyira aggódtam éted életem , ölelgetet meg szorosan s közben folytak a könyei -Azt hittem el veszítelek.
- Jól vagyok nagyi csak a fejem s a hátam vertembe.Majd nagyi után oda jött Emily és Kim is meg ölelni .
- Jól vagyok tényleg .De ami igazán izgat az az hogy mi a jó büdős franc folyik itt? néztem rájuk kérdön .
- Mindent meg beszélünk ha a fiúk is itt lesznek nézet rám Emily
-Hamarosan itt lesznek halom őket , mondta Jered mire fel vont szemöldőkkel hátra fordultam.
-Ezt meg hogy érted?
Már éppen válaszolni akart mikor ki vágódott a bejárati ajtó a hirtelen hangtol össze rezentem , be lépett rajta Paul, Sam ,és Embry .
Sam ment Emily hez szorosan magához ölelte Embry pedig még vereget Jered válát.
Paul egyenest óda jött hozám kezét a térdem re tete .
- Nagyon meg sérültél ? kezdet el a szemével pásztázni .
-Nem vészes, zártam meg a fejemet majd rá néztem Jered re -Most már el mondjátok végre hogy mi ez az egész ?
-Be hozom a teát és a szendvicseket ez egy hosszú beszélgetés lesz, ált fel a nagyi mellém.Kim segitet nagyinak a konyhába Paul el engedte a térdem s le ült az egyik fotelba .
Majd mikor vissza érték s mindenki helyet folalt a nappaliba kérdőn néztem a nagyira.
- Emlékszel még azokra a mesékre melyeket nagy apád mesélt a Quileute törzsről? fordult felém nagyi.
Mélyen el gondolkodtam hogy fel tudjam idézni az emlékeket mikor nagy papa mesélt nekem esti mesét.
- Valami rémlik , hogy a törzs férfi tagja nagy szellemi energiával meg áldott nagy harcosok voltak . ráncoltam össze a homlokom. -És valami hidegekről mesélt kik meg próbálták ki irtani a tőrzset.
-Nagyon jó , szólalt meg Sam - Akkor most próbáld meg fel idézni milyen tanítása volt annak a férfinak. erre a kijelentésre Paulbol egy hangos mozgás tőrt fel.-Paul csilapodj.
-A keze hideg volt és mérev fordultam Sam felé.
-Pontosan ezért nevezték őket az őseink hidegeknek őket később a vámpír, néven illetük őket.bologatot Sam.
-De ez lehetetlen ,nevetem fel hitetlenkedve.- Vámpírok nem léteznek ez csak egy Quileute legenda . néztem rájuk
-Nagyon is igaz sajnos drágám ,tete nagyi a kezét q kezemre .
-De hát akkor a legendák többi? része húztam össze a szemöldököm
-Az is igaz léteztek az alakváltok még hozzá farkasoká változtak át.
-Az erdőben ..... merengtem el " te hát akkor nem a kébzeletem játszott velem mikor az óriás farkasokat láttam "
-Igen mi voltunk azok az erdőbe , felelt q félbe hagyott mondatomra Sam.
- Ez most csak egy álom és minyart fel ébredek , raztam a fejem hitetlenkedve - Az akarjátok mondani hogy azok az óriás farkasok azok ti voltatok ?
Jártam a szemem köztük.
-Igen ,felelte határozottan Sam - Én vagyok az Alfa , Jered, Paul és Embry pedig a falka tagjai.
- Na jó ezt fel kell dolgoznom ,néztem feléjük.Paul rám nézet a szemeibe félelmet s ijedséget láttam- Te voltál az aki az erdőben meg ált? , kérdeztem Pault.
-Igen aggódtam hogy komolyabban meg sérültél de nem hagy hatam meg lógni a vér szívót végül mégis csak ki csúszott a kezeim közül ,hajtotta le a fejét.
- Ezt nem értem , ráztam a fejem
- Mi azért létezünk hogy a vámpírokat meg öljük , ezt akit most üldöztünk le ugrott q szikláról bele a tengerbe . Nem értük el időbe. Szólt Sam
-De mitt akar tőlem ?
-Csábító számára a véred ezek q dögök így vadásznak, adig akarta szívni a véred míg meg nem halsz , válaszolt Jered
- Ami úgy sem fog bekövetkezni mert hagyjuk ,mondta ingerülten Paul.
- Miért törödsz velem többet mint a többiek? Biztos nem csak Nine mama kedvé ért ,néztem egyenesen Paul szemébe.
- Mert nekem többet jelentesz mint gondolnád. Nézet mélyen a szemembe s anyi érzelem volt benne amennyit el képzelni sem tudtam volna.
-Ezt meg hogy érted? billentetem oldalra a fejem.
-Ezt majd leg közelebb meg beszéltek, most az a leg fontosabb hogy meg szervezük mikor ki vigyáz majd rá tok. morfondirozott Sam.- A leg jobb az lenne ha egy darabig nem mozdulnál ki a házból
- S Nine mama? Az az örült tudja hogy hol talál biztos nem fogom a nagyit kockára tenni . néztem mereven Sam szemébe.
- Rendben , akkor meny minden nap Nine mamaval az üzletbe ott fogunk rátok vigyázni fel váltva.
Még Sam és a többiek meg szervezték a védelmet a nagyival addig a lányokkal ki hordtuk a bogréket és a tányérokat majd feléjük fordultam könnyes szemmel.
-Sajnálom hogy bajt hoztam rá tok.sirtam el magam.
-Nem lesz semmi baj , s nem hoztál bajt a fiúk meg oldják van benne már tapasztalatuk. A családunkhoz tartozol és mindindig meg védjük a család tagjainkat ölelt szorosan magához Emily .
-Majd sürüben jövünk át Emily vel s te is at jössz Emily hez nem lesz Paul úgy sem engedi hogy bajod esen , mondta Kim Majd ő is szorosan magához húzott.
- De miért vagyok ennyire fontos neki?
Néztem kérdőn a lányokra ők össze néztek
-Ezt majd Paul el mondja neked , nézet rám Emily majd az emlegett számár bocsánat Farkas jelent meg az ajtóba.
- Sam üzeni ha kész vagytok akkor indulhatok , ma éjjel én örködöm Embry még járörözik.
A lányok csak bolintotak majd el indultak ki fele a konyhából, én pedig kérdőn fordultam Paul felé.
- Egy másik napon meg beszéljük ígérem,  de most menny feküdj le sűrű napod vol.
Én csak némán bolintotam majd el indultam a nappaliba hogy el köszönjek a többiektől.

Itt is a kövi rész ha tetszet nyomj egy * gót vagy kommiz
Pacsi mindenkinek

Egy farkas lenyomataWhere stories live. Discover now