Kai.
Když mi Theodor zavolal kvůli tomu že tam dělá problémy nějaká malá bruneta, podíval jsem se na kamery a poznal jsem že to je Sophia. Přijel jsem jen kvůli tomu abych vyřešil problémy, namlouvám si.
Teď sedí v mém autě. Když mi řekla že nemusím vědět vše tak jsem se málem pousmál. Je to celkem ironie když vím kde bydlela , že její ex je Timon Winston a že pracovala v květinářství své nejlepší kamarádky Tyry Zandersonové. Celým jménem se jmenuje Sophia Marcetti původem italka. Je jí 22 let a po jejích příbuzných není ani stopa prostě se vypařili když jí bylo 6 a ať jsem se snažil sebevíc tak jsem její rodiče nenašel. Do svých 18 byla v dětském domově a pak se postavila na vlastní nohy.
Zastavil jsem před barem a ona vystoupila.
,,díky, že jsi mě nezavraždil"
,,příšte mi už nelži, nemám to rád"
,,žádný příště nebude" a odešla.
To si jen myslí.Stál jsem naproti Mattewa s nožem a vedle mě byl Nathan.
,,kurva Kane já neprodávám andělský prach! Nevím kde se to v tom kufru vzalo!"
,,a tak čirou náhodou jsi měl u sebe několik tisíc dolarů! Víš kolik ta droga kurva stojí?! Nejsem kretén!" Zařval jsem na něj.
,,využil jsi toho že jsem ti dovolil prodat 3g kokainu"
,,podržte ho"
,,ne p-prosím" začal kňourat.
,,o jeden prst jsi už přišel a stějně ses neponaučil"
,,vím něco o tom že po tobě někdo jde!"
V tu chvíli jsem se zastavil.
,,někdo mi začal vyhrožovat"
,,proč?" Zavrčel jsem.
,,začal jsem trochu zkoumat smrt Russa, sehnal jsem několik kamerových záznamů které ukazovaly že v tu noc kdy měl být sám tak sám nebyl, a žena mu společnost nedělala"
,,to je vše?"
,,pak mi začaly přicházet výhružný dopisy, někdo očividně nechce abych se v tom šťoural"
Kurva.
,,viděl jsi obličej jeho společnosti?"
,,ne, bylo to rozmazaný jak sračka"
,,máš ty dopisy?" Zeptal se tentokrát Nathan.
,,ano, ve přední kapse saka"
Nathan došel pro jeho sako a vytáhl ty dopisy a pak je předal jednomu z mých chlapů.
,,sežeňte otisky, a taky porovnejte písmo se všemi podpisy u smluv"
,,dneska máš kurevský štěstí Mattewe"
,,jestli ti přijde nějaký dopis tak to dones do podsvětí, rozvažte ho" řekl jsem a odešel z místnosti.Když jsem se dostal domů tak jsem si zašel do sprchy a pak jsem si oblékl tepláky a nějaké tričko a šel jsem do garáže opravovat auto, protože moje hlava je plná Sophie a potřebuju se soustředit na něco jiného.
Vlastním pěknou sbírku aut ať už z osmdesátek nebo ty nejnovější modely.
Můj děda mě učil opravovat auta a tak mi předal všechny své zkušenosti než zemřel a také jeho lásku k autům a jejich sběru.
Vždy jsem si auta opravoval sám, jak říkával můj děda "co neuděláš sám tak jako by se nestalo" a ve vší podstatě měl pravdu.
Musím vyměnit olej ve svém ferrari z roku 1987, nikdo by to neřekl ale umí to jet jako blázen.
V kapse mi začal zvonit telefon a když jsem ho vytáhl z kapsy tak jsem viděl že mi volá Glorie a to je žena se kterou někdy spím, mně jde o sex a jí jde o to aby mi navlékla na prst prstýnek. Je jí 25 let ale nechává se furt živit od otce a to že jsem ji ještě nepustil k vodě je jen proto že je celkem pěkná a v posteli to celkem umí ale také když jdu na akci a potřebuju reprezentovat tak se hodí ale jinak je vypatlaná jako každá druhá. Otráveně jsem si oddechnul a telefon zvedl.
,,Ahoj Glorio"
,,Ahoj Kane, dlouho jsme se neviděly"
Řekla.
,,teď nemám čas"
,,a co kdybych za tebou zítra zašla do podsvětí?"
,,buď tam v deset večer, a ať tě nikdo nevidí"
,,tak pa zítra" zavrněla a típla to.
A já si vypnul telefon abych mohl jít dělat.Po hodině jsem si musel sundat triko protože jsem byl splavený i na místech o kterých se nemluví.
Někdo vešel do garáže a podle chůze jsem poznal že to je Nathan.
,,pořád nechápu proč si to nenecháš opravit u automechanika" řekl a stoupl si vedle mě.
Nathan byl můj pravý opak jeho zájem spíš směřoval k ženám a jeho byznysu. Nikdy se mnou a dědou netrávil čas v garážích. Přišlo mu to zbytečné ale nikdy mi to nevymlouval.
,,co chceš? A jak ses sem dostal?"
,,pustila mě Greta" Greta je má hospodyně.
,,co si takhle zajít do nějakého baru co? Třeba do Hollow?"
Hollow je bar kde pracuje Sophia.Dojely jsme před bar a bylo vidět že je dnes celkem plno. Barem se linula hudba a vůně alkoholu. Posadily jsme se ke krajnímu stolu a já jsem si snažil namluvit že jsem s Nathanem souhlasil jen kvůli tomu abych si s ním někam zašel a né kvůli hnědovlásce která mi zaplnila mysl.
,,kam furt koukáš?" Zeptal se Nathan a mě došlo že mi pohled míří k baru.
,,furt spíš s Glorii?"
,,jen občas"
,,slyšel jsem že všude roznáší že s ní chodíš, když mi to řekl Timothy tak jsem se smíchy nedořezal"
,,cože dělá?"
,,slyšel jsi"
Někdo k nám přišel. Nějaká černoška s kudrnatými vlasy. Není to jen někdo, je to ta žena co přišla se Sophii do podsvětí.
Nathan na ní mohl oči nechat. Podíval jsem se na její jmenovku a jmenuje se Mia. Mia má trošku baculatější postavu ale to jí na půvabu neubralo, má křivky za které jiné holky vraždí, oči má modré a rty natřené rudou rtěnkou.
Nathanův typ. Když si všimla jak se na ní Nathan dívá tak trochu zrudla.
,,copak to bude pánové?" Zeptala se něžně.
,,2 sklenice tequily" řekl jsem a ona odcupitala.
,,Země volá Nathana" řekl jsem a zamával rukou před jeho obličejem.
,,tady ti trochu teče slina"
,,drž hubu" řekl a pořád se dívám směrem kudy Mia odešla.
,,řekni si o číslo" navrhl jsem mu.
,,ty mi tak raď, myslíš že nevím že tady maká ta hnědovláska?"
Jak to kurva ví?
,,nechal sis otevřený prohlížeč na počítači"
,,několikrát jsem ti říkal ať mi nelezeš do p-" nedořekl jsem to protože nám donesly pití ale nebyla to Mia. Po ramenech jí sklouzávaly hnědé vlasy. Sophia se mi podívala do očí.
,,tady máte" řekla a odešla. Vím že mě poznala, jen dělá že mě nezná.Sophia.
Když jsem viděla jak vešli do baru tak jsem se zašila za bar a když Mia přišla od jejich stolu s objednávkou tak byla celá rudá ale nic mi neřekla ale jen mi řekla že se tomu stolu stejně nevyhnu takže jsem jim musela odnést tequily.
Jeho oči mě pohltily. A já se snažila nedát najevo že ho znám a co nejrychleji odešla. Celé mé tělo pod jeho pohledem ochablo.
Vřítila jsem se do šaten a tam si na chvíli sedla.
Proč jsou zrovna tady?
Dveře šaten se otevřely ale já ke dveřím neviděla, ale z nějakého důvodu mi po zádech přejel mráz.
,,schováváš se přede mnou květinko?"
Jeho hrubý hlas mi projel tělem jako elektrický šok.
Rychle jsem si stoupla obličejem k němu.
Na sobě měl kalhoty a košili u které měl vyhrnuté rukávy takže mu lezla tetování.
Přistoupil ke mně blíž a já ustoupila.
Zdravý smysl mi říká ať beru nohy na ramena ale moje nohy se přilepily k zemi.
,,a děláš že mě neznáš?" Jeho pohled se mi zapíchnul do očí.
Od té doby co mě dovezl k baru tak nemohu přestat myslet na ty jeho oči a na jeho hlas.
Přistoupil mnohem blíž a já zase ustoupila ale narazila jsem do zdi.
Přiblížil se ke mně natolik že se mohl jen naklonit aby se mě dotknul.
Jednou rukou se zapřel u mé hlavy a tou druhou u mého pasu.
Jeden pohyb a jeho rty by se mě dotýkaly. Proč sakra přemýšlím nad tímhle?!
,,neměl bys tu být" řekla jsem.
,,já můžu být všude"
,,musím jít pracovat"
,,tvoje kamarádka Mia se o to určitě postará"
,,co po mně chceš? Ani tě neznám, nevím ani jak se jmenuješ"
,,Kai"
,,cože?"
,,mé jméno, je Kai"
Kai.
,,co po mně chceš Kaii?"
,, chci aby jsi kurva vypadla z mé hlavy" řekl a z ničeho nic odešel.
ČTEŠ
Ďábel z podsvětí Chicaga
RomanceSophia Marcetti pracuje v květinářství u své kamarádky a snaží si vydělat na vysokou školu. Sophia je šťastně zadaná s mužem o kterém vždy snila a vše se zdá být perfektní. Stačí jeden večírek a z prince na bílém koni se stane hajzl který šuká s hol...