Kai.
Rychle jsem odešel z baru a Nathan mi byl v patách.
,,co je panebože?"
,,je tu na hovno pití" zalhal jsem.
Nemůžu tady být protože mi jinak vybuchne mozek.
Kdybych se neovládl tak bych jí asi políbil. V tu chvíli byla všude. Její vůně mě obklopovala. Proč jsem za ní kurva šel? A proč jsem přemýšlel nad tím jaké by bylo kdyby byly její rty na mých? Nikdy jsem se s ženami nelíbal přišlo mi to vždy intimní jako bych si je pouštěl moc k sobě, a nechápu proč jsem toužil po tom abych ji mohl ochutnat!
Takhle jsem se v životě s žádnou ženou necítil. S Nathanem jsme nastoupily do auta a já jel směrem do podsvětí a Nathana jsem vyhodil u něho doma. Po cestě jsem zavolal Glorii ať je za 30 minut v podsvětí. Je to jen tím že jsem dlouho neměl sex to je vše. Namlouvám si.Po půl hodině čekání přišla Gloria s těmi jejími blond kadeřemi a rudou rtěnkou.
Na sobě měla uplé šaty a podpatky.
Přišla ke mně a obkročmo si sedla na můj klín a začala líbat můj krk. A pak mi rozepla košili a začala mi líbat hruď.
Stoupl jsem si posadil jí na stůl rozepl si kalhoty a vyhrnul ji šaty a po té jsem do ní přirazil. Ona mi hekala do ucha ale já jsem si to neužíval tak jako vždy. Začal jsem myslet na Sophii. Na ty její neposlušné vlasy které bych si nejraději omotal kolem zápěstí a prudce s nimi cukl dozadu a pak bych si ji bral ve všech různých polohách ale obzvlášť bych si to užil zezadu. Přehl jsem Glorii přes stůl a přirazil do ní. Představuji si že přede mnou teď leží Sophia a během chvilky jsem se udělal. Natáhl jsem si kalhoty a zpravil košili. Gloria si upravila rtěnku a pak se posadila na stůl.
Kurva, co to se mnou do prdele je?!
,,co tak najednou?"
,,ty roznášíš to že spolu chodíme?"
,,a ne?"
,,ne!" Zařval jsem na ní. Gloria sebou cukla.
,,já s holkami nechodím pouze je šukám a ty patříš zrovna mezi ty se kterými bych nikdy nechodil!"
,,vypadni, tohle bylo naposled"
,,Kane ale já..."
,,ven!" Zařval jsem a ona uraženě odešla.
Sophia mi pohltila mozek.
Ta holka mi ničí vše co mám rád! Ani sex si už neužiju!Nasedl jsem do auta a přijel jsem k baru kde pracuje Sophia a čekal jsem než skončí. Zapálil jsem si cigaretu a šel za ní ve stínech. Párkrát se otočila ale nevšimla si mě. Asi o 6 bloků dál byl její byt. Počkal jsem ve stínech pouliční lampy a pozoroval balkón jejího bytu dokud jí neuvidím. Po chvilce přišla k balkónu a podívala se z něho jakoby věděla že jí někdo pozoruje, a není daleko od pravdy. Pak zatáhla závěs a já už nic neviděl. Hodil jsem cigaretu na zem a zašlapal jí abych se ujistil že je típnuta a pak jsem odešel. Cítím se jak zasranej stalker.
Nikdy se mnou neměla promluvit. Nikdy mi neměla vlézt do kanceláře. Teď je už ale pozdě protože mi zaplnila celý tělo a já s tím už nemůžu nic udělat. Co teď s tebou ty moje květinko?Sophia.
Celou cestu domů mi přišlo jakoby mě někdo sledoval takže jsem v ruce furt držela nůž pro jistotu. Pokaždé co jsem se ohlédla tak jsem nikoho neviděla, přejel mi z toho mráz po zádech. Když jsem dorazila domů tak jsem si hned vlezla do sprchy.
Furt myslím na Kaie. Na to jak mě pozoroval. Neznám ho, je to jen cizí člověk u kterého když ho vidím mi přejede mráz po těle.
Po sprše jsem vzala telefon a zavolala Tyře. Hovor spadl do hlasové schránky. Možná spí a nebo nemá teď čas, řekla jsem si a místo toho jsem jí napsala.Já: mám ti co vyprávět! Někoho jsem potkala a taky si chci popovídat tak mi zavolej kočko 💋
Odložila jsem telefon a převlékla jsem se do pyžama a poté jsem si vlezla do postele a během chvilky jsem usnula.
Probudil mě řev který šel z chodby. Vstala jsem z postele se slepenými oči a přes sebe jsem si hodila župan a vyšla na chodbu.
Tam byla žena o trochu starší než já a křičela cizím jazykem na holku které může být tak 16 let. Vypadaly dost podobně asi to jsou sestry.
Starší žena si mě všimla a hodila na mě omluvný pohled. ,,zalez do pokoje! Vyřídíme si to později" řekla a její sestra zalezla do bytu.
,,moc se omlouvám" řekla a přistoupila ke mně.
,,to je v pohodě, jste sestry?"
,,jo, Tea je v pubertě a furt nechápe že si sem nemůže vodit kluky bez toho aniž by se mě zeptala"
,,žijete spolu jen vy dvě?"
,,jo, otec je ve vězení a matka je na drogách"
,,to mě mrzí"
,,nemusí, každopádně jsem Saša ty jsi Sophia že? Paní Wheelerová říkala"
,,jo"
,,někdy můžeme zajít na kafe jestli chceš" řekla a mně to nebylo vůbec proti srsti.
Saša je vysoká žena se štíhlou postavou a olivovou pletí. Vlnité vlasy má svázané v culíku a oči má hnědé. Na sobě má uplé džíny a černé tílko.
,,fajn tak třeba zítra ve 16h?" Navrhla jsem.
,,v 16 hodin ti klepu na dveře" řekla a odešla.Měla jsem namířeno do květinářství když se spustil déšť a já celá zmokla. Když jsem konečně došla do květinářství tak jsem si vybrala Chryzantémy. Vzpomněla jsem si na moje první setkání s Kaiem. Myšlenky jsem rychle zahnala a šla zaplatit za květiny.
Dneska jsem měla v práci volno a Mia se rozhodla že mě nenechá odpočívat a že mě vytáhne na večírek její kamarádky takže jsem měla celkem na spěch.Doma jsem si oblékla džíny a tílko a přes to si dala kabát protože večer už bývá chladno.
Mia mě vyzvedla v 19:20 a v 19:35 jsme byly na tom večírku.
K Mie se hned rozběhla holka s červenými vlasy a objala jí.
,,Soph tohle je Angelika moje kamarádka"
,,čau, panebože miluju tvoje vlasy! Jsou tak krásně lesklé co používáš?"
,,nevšímej si toho, je vlasy úplně posedlá"
,,mluv za sebe"
,,běž se bavit holka, je tady hodně kluků!" Řekla a odběhla s Angelikou pryč.
Vytáhla jsem telefon a podívala se na chat s Tyrou. Zprávu si zobrazila ale neodpověděla a ani nezavolala. Divný, nikdy mě neignorovala. Možná jen nemá čas..
Cítila jsem na sobě pohled a všimla jsem si muže který mě pozoroval a pak se na mě usmál.
ČTEŠ
Ďábel z podsvětí Chicaga
Roman d'amourSophia Marcetti pracuje v květinářství u své kamarádky a snaží si vydělat na vysokou školu. Sophia je šťastně zadaná s mužem o kterém vždy snila a vše se zdá být perfektní. Stačí jeden večírek a z prince na bílém koni se stane hajzl který šuká s hol...