•8•

49 9 4
                                    

Sophia.

Rudé saténové šaty mi splývaly podél těla až po kotníky a obepínaly každou mou křivku. Záda mám odhalené a kolem krku se mi třpytí zlatý řetízek a v uších mi visí zlaté náušnice které jsem dostala od Tyry.
Černé podpatky dohromady s černou kabelkou doplňovaly finální outfit a já se musela usmát na svůj odraz v zrcadle. Kdy mi to takhle naposledy slušelo? Vlasy jsem měla vyčesané ve vysokém drdolu ze kterého bylo uvolněných pár pramenů.
Slyším venku troubit auto a mně dojde že je to můj odvoz.
Když jsem uviděla starý mercedes-benz v černé barvě a se ztmavenými skly tak jsem žasla.
Ze dveří vystoupil starší řidič a představil se mi pod jménem Richard. Otevřel mi dveře a já mu věnovala hřejivý úsměv a nasedla jsem do auta.

Auto zastavilo u obrovské budovy kde se pořádá ten večírek.
,,měla by jste si nasadit masku drahá" řekl Richard a já si nasadila červenou škrabošku která kryla mou vrchní část obličeje.
Richard mi otevřel a já vešla do místa dění.
Podpatky mi klapaly o dlažbu a všichni se za mnou otáčeli.
,,panebože!" Uslyšela jsem Miu.
,,vypadáš úchvatně"
Mia má na sobě světle zelenkavé šaty společně s bílými podpatky.
,,já? To ty vypadáš úchvatně!"
,,musím tě představit otci, tolik se na tebe těší"
Vzala mě za ruku a táhla mě přes celý sál až k baru kde stál muž v dobře padnoucím obleku a s hnědými kudrnatými vlasy které už byly protkané šedinami.
,,otče tohle je Sophia"
Její otec si sundal škrabošku a hned jsem viděla to že je mu Mia moc podobná.
,,Sophie já jsem Theodor Sánchez a moc rád tě konečně poznávám" řekl a usmál se na mě.
,,já vás také pane Sánchezi"
,,ah říkej mi Theo, cítím se staře"
Trochu jsem se zasmála.
,,omluvte mě, musím pozdravit ostatní. Ještě se uvidíme" řekl a odešel.
,,neřekla jsi mi že jsi španělka"
,,jen napůl, matka byla Američanka a otec je Španěl"
,,proč pracuješ jako barmanka když máš dost peněz?"
,,chci se postavit na vlastní nohy"
,,to chápu"
Přistoupila k nám nějaká starší žena a začala na Miu mluvit španělsky a pak si ji odvedla a Mia mi jen řekla že se hned vrátí.
Odešla jsem k baru a poprosila jsem o sklenici vína. Nedaleko ode mě byl muž v černém obleku a s černou škraboškou a popíjel whiskey.
Odvrátila jsem pohled v momentě kdy si mě všiml.
Barman mi podal sklenici vína a já si trochu upila.
Uslyšela jsem Theodora jak mluví s tím mužem vedle mě ale toho muže jsem skoro neslyšela.
,,querida Sophia! Co ty tu tak sama? Kde je Mia?"
,,odešla s nějakou starší paní"
,,ah to bude Soňa, moje matka"
,,tohle je můj přítel Kane, Kane tohle je Sophia kamarádka mé dcery"
Do prdele řekl Kane? To bylo druhé jméno Kaie. To musela být jistě jen náhoda..
,,Sophia ano?" Promluvil muž hrubým hlasem který jsem až moc rychle poznala.
Kai mi podal ruku. Očividně chce dělat že mě nezná. Fajn, chce dělat že se neznáme? Dobrá.
Podala jsem mu ruku a zmáčkla jsem jak nejvíc jsem mohla. Trochu mu zacukaly koutky.
,,věděl jste že pevný stisk je klíč ke všemu?"
,,vážně?"
,,jsem moc rád že jsi přišel, a kde je tvůj bratr?" Přerušil nás Theo.
Ještě chvíli mě pozoroval skrz škrabošku a pak ruku odtáhl.
,,můj bratr obdivuje zase tvoje zbraně Sánchezi"
Při tom slovu jsem ztuhla.
,,ano, minulý týden jsem svou sbírku zase rozšířil" řekl s úsměvem na tváři.
,,musím jít zkontrolovat zda je vše nachystané omluvte mě" řekl Theo a odešel.
Kai mě chytil za ruku.
,,co tady děláš?"
,,my si tykáme pane ?" Řekla jsem.
Kai si mě prudce přitáhl k sobě a já do něho prudce narazila.
,,ale jistě že ne Sophio" pošeptal mi do ucha a jeho ruka mi přejela po stehně až k boku.
Prudce jsem vydechla.
,,řekl jste mi že se vám mám vyhýbat, tak teď vám to říkám já protože vám jinak uříznu tu vaši chloubu" řekla jsem a on se zasmál a pustil mě.

Mia ke mně přišla se vztekem v očích.
,,co se stalo?"
,,nějaký hajzl mě porazil v pokeru a obral mě o 1 milión!"
,,počkej vy tu hrajete poker?"
,,hajzl! Podváděl! Poznám to!"
Něco mě napadlo.
Možná toho budu litovat ale koho to zajímá?
,,víš co? Ty prachy ti vyhraju zpět a i něco navíc" řekla jsem.
,,ty umíš hrát poker? Jsi si jistá? Oni tě nebudou šetřit jen protože jsi žena"
,,nikdy jsem si nebyla jistější" řekla jsem a Mia se usmála a odvedla mě do herní místnosti kde to zářilo barvami.
Stoly byly obklopeny muži v oblecích a maskách.
Mia ukázala na jednoho z mužů se zlatou maskou který jí údajně obral o peníze. Vyrazila jsem ke stolu a posadila jsem se.
,,ale ale, slečinko zabloudila jste?" Promluvil na mě nějaký muž na kterém bylo vidět náznaky stáří.
,,a vy jste dnes dostal omluvenku z důchoďáku?" Ohnala jsem se ostře už jen za tu slečinku.
Dědek zmlkl. Za to ostatní muži u stolu si mě prohlíželi.
,,budeme hrát? Nebo mám snad tyhle peníze vsadit jinde?" Řekla jsem a na stůl jsem položila 50 tisíc co mi dala Mia pro začátek hry.
Muži si odkašlali a poté začali sázet.
,,neznáme se?" Zeptal se muž ve zlaté masce.
,,nemyslím si" řekla jsem a v rukách jsem si poskládala karty které mi byly rozdány.
Všichni vyložily své karty až na mě.
Vyložila jsem karty.
Královská postupka.
,,kurva"
,,no tak to vypadá že jsi vyhrála" řekl muž ve zlaté masce.
Vyhrála jsem přesně dva milióny.
,,bylo mi potěšením pánové" řekla jsem a vstala jsem od stolu se žetony v tašce.
,,beztak podváděla mrcha" zabručel ten dědek.
Zastavila jsem se a otočila jsem se zpět ke stolu a posadila jsem se.
Neplánovala jsem že budu ve hře pokračovat ale mám potřebu tomu starému dědkovi ukázat kdo ho obral o jeho prachy.
,,víte co? Jen přece si s vámi ještě zahraji" řekla jsem s kočičím úsměvem.
,,na tohle nemám" řekl jiný muž v stříbrné masce a odešel.
,,Roman byl vždy slabý nedivím se že jsi ho porazila" řekl muž se zlatou maskou.
Místo Romana si sem přisedl někdo koho tady chci nejméně.
Kai.
,,slyšel jsem že se tu hraje o velký prachy" řekl a na stůl dal 100k. Skoro všichni vsadili okolo stovky a já jediná vsadila 200k.
,,věříte si co?" Řekl Kai.
,,mám-li být upřímná, tak ano. Až tohle vyhraju tak se budu velice bavit nad vašimi obličeji" řekla jsem.
,,myslíte si že nade mnou můžete vyhrát?"
,,ano" řekla jsem s jistotou.

Po pár kolech jsem měla vyhráno přes tři milióny a Kai vzteky svíral pěst až mu klouby zbělaly.
Dědek zuřil a furt mluvil o začátečnickým štěstí.
,,tak to vypadá bratře že prohráváš" řekl muž se zlatou maskou.
Bratře?
,,drž hubu Nathane"
,,rozrušila jsem vás?" Zeptala jsem se Kaie když jsem ho obrala o další prachy.
,,ovšem že ne" řekl.
On neumí prohrávat za to já umím vyhrávat.
Poker jsem nehrála od mých desíti. Vlastně od té doby co můj otec s matkou zmizeli.
V pokeru jsem byla vždy skvělá. Otec mě naučil všechny triky a jak odezírat lidem podle pohledu. Naučil mě lidi odhadovat a vždy jim nechat naději toho že jsem v pokeru neschopná.
,,tak na tohle už seru!" Zabručel ten starý kokot a odešel od stolu.
,,nemusíš své kamarádce zachraňovat prdel tím že budeš podvádět" řekl Nathan.
,,kdo tu mluvil o podvádění?" Usmála jsem se.
V životě jsem pokeru nepodváděla.
,,všichni podvádějí" řekl.
,,já ne"
,,fajn, když myslíš Sophio" řekl a odešel. Jak zná mé jméno?
A teď tu sedím sama s Kaiem.
A pravděpodobně s ďáblem z podsvětí a ještě k tomu jsem ho obrala o pěknou sumu peněz. Bože můj co furt nechápu na tom že se mám problémovým mužům radši vyhýbat?

Ďábel z podsvětí ChicagaKde žijí příběhy. Začni objevovat