Göksu'nun bakış açısıSon birkaç gün hem benim hem de Bertuğ için oldukça stresli geçmişti. Onun antrenmanları çok sıklaşmaya başlamıştı benim de işlerim çok yoğunlaşmıştı. Bu sebeple beraber pek vakit geçirememiştik. Bugün ikimizin de boş günüydü. Biz de bütün günü birbirimize ayırmaya karar vermiştik.
Sabah ilk ben uyanmıştım. Antrenmanlarından dolayı da ne kadar yorgun olduğunu bildiğim için Bertuğ'u rahatsız etmeden yataktan kalktım ve kısa bir duş alıp kahvaltı hazırlamak için mutfağa indim. Buzdolabına şöyle bir göz gezdirdikten sonra da pankek yapmaya karar verdim. Dolaptan yumurta ve sütü çıkardım, sonra da unu ve şekeri çıkardım. Ölçülerine göre bütün malzemeleri koyduktan sonra karışımı karıştırmaya başladım. Ben malzemeleri karıştırırken de Bertuğ mutfağa girdi. Yürüyüşünden hala uykusu olduğu anlaşılıyordu. Paytak paytak yanıma geldikten sonra arkamdan belime sarıldı. "Günaydın sevgilim." dedi uykulu sesiyle. Her ne kadar 2 senedir birlikte olsak da hala bazı hareketleri karnımda kelebeklerin uçuşmasına neden oluyordu. Elimdekiler bırakıp yavaşça arkamı dönüp kollarımı vücuduna sardım. "Günaydın canım. İyi uyuyabildin mi?" Soruma karşı kafasını salladı ve yanağıma bir öpücük kondurmak için biraz eğildi. Çöm kısa bir insan değildim fakat Bertuğ'un yanında herkes kısa kalıyordu. "İstersen biraz daha yatabilirsin ben seni kahvaltı hazır olunca kaldırırım." dedim. "Yok olmaz. Bende sana yardım edicem." dedi. Kafamı salladım ve penkekleri pişirebilmek için ocağın başına geçtim. "İstersen masayı hazırlayabilirsin." Dediğime kafa salladı ve tabakları ve çattaları masaya dizmeye başladı. Bende o sırada pankekleri pişirdim.
Bütün her şey hazır olunca ikimizde masaya oturduk ve kahvaltımızı etmeye başladık. " Mhmmm çok güzel olmuş bunlar ya. Ne kadar becerikli bir sevgilim var benim." Yanaklarım kızarmıştı. "Utandırma beni Bertuğ alt üstü pankek yaptın yani." "Canım pankek diyip geçme bunlar hayatımda yediğim en güzel pankek." Dediklerine güldüm. O da yanağımdan makas aldı.
~Zaman geçişi~
Kahvaltımızı bitirip etrafı toparladıktan sonra solana geçtik ve izlemek için bir film açtık. Bertuğ kollarını belime doladı ve kafasını karnıma koydu. Bende onun saçları ile oynamaya başladım. "Biliyor musun senin gibi bir sevgilim oldu için çok şanslıyım Göksu. Ne olursa olsun hep yanımdasın. Benim için ülke bile değiştirdin. Biliyorum bunu çok dile getirmiyorum ama benimle İspanya'ya geldiğin için sana minnettarım. Şu koca ülke de tek başıma ne yapardım bilemiyorum." Söyledikleri üzerine gözleri dolmuştu. Kafasına bana doğru çevirdiği anda yanaklarını tutup dudaklarımı dudaklarıyla birleştirdim. Bu söyledikleri benim için gerçekten çok değerliydi. Bir süre sonra dudaklarımızı ayırdık ve aynı anda "Seni çok seviyorum." dedik.
Eveeettt bir bölümün daha sona geldik. Biraz kısa ve olaysız oldu gibi.
Galiba yazmayı unutmuşum ldldldödşdldld.
Umarım beğenirsinizz
Seviliyorsunuzzzz💓