Văzând că încep să mă pierd cu firea și să urmăresc cu atenție fiecare pas al lui Tahir, Andra s-a apropiat de mine și mi-a pus o mână pe umăr.
Capul îmi vuia din cauza alcoolului și mintea mea își imagina cum lanțul lui Tahir s-ar putea bălăngăni deasupra mea în timp ce el mi-ar trage-o cu putere.
Dumnezeule mare! Sunt beată, excitată și sută la sută virgină, dar îmi imaginez cum ar fi să mi-o trag cu acest diavol tatuat.
Ce-o fi fost în capul meu să vin în nenorocitul ăsta de club și să beau?
— Alina, nu te juca cu focul în preajma lui. Tahir e diavolul pe pământ, în timp ce tu ești un soi de înger. O să îți frângă inima și mintea. O să îți distrugă corpul! mi-a spus Andra, colega mea, în timp ce eu priveam spre diavolul tatuat, spre patronul nenorocitului de club în care eram.
Aburii alcoolului mă amețiseră prea tare sa mai gândesc.
— O viață avem! am sughițat și simțeam că asta nu sunt eu.
În realitate, sunt o educatoare timidă, zâna bună a copiilor, nu o femeie care să agațe și să bea în club.
Am ignorat protestele prietenei mele și m-am îndreptat spre păcatul în sine, însă eram atât de amețită, încât m-am împiedicat și am căzut grămadă în brațele cuiva, înainte să ajung la el.
— 'an yumaris aljins mae wahidati, 'iinah jahim aljamali!*
— Alo, ai pierdut limba română pe drum, băiete! am rostit împleticit atunci când am auzit limba ciudată ieșind din gura unui bărbat.
Un glas răgușit... mi-am ridicat ochii și...
Și am căzut fix în brațele ispitei...
Era Tahir, diavolul tatuat despre care Andra îmi vorbise cu atât de multă teamă.
Privirea lui pătrunzătoare îmi îngheța cuvintele pe buze, iar inima îmi bătea haotic în piept. Mâinile lui erau calde, iar atingeau pielea mea cu o delicatețe neașteptată, ca și cum m-ar fi cunoscut dintotdeauna.
Uitasem complet de tot. De Andra, de colegele mele, de cine sunt eu în realitate.
Vocea lui era erotică și privirea sa parcă mă devora, mă dezinhiba și mă făcea să uit că în realitate sunt cu totul altfel. Că niciodată, în douăzeci și șase de ani, n-am făcut sex... Acum... Alcoolul și bărbatul ăsta sexy mă făceau să vreau să fiu goală în fața lui și să-l las să mi-o pună în orice mod ar vrea.
Rațiunea mea îmi spune că asta nu sunt eu, dar alcoolul din sânge e mai puternic și Alina, simplă și timida educatoare, parcă a dispărut complet.
— Ești bine? întrebarea lui venise ca un freamăt de vânt, penetrându-mi mintea amețită.
Aveam sentimentul că mă aflu în mijlocul unui vis frumos, dar și în pragul unei capcane. Știam că acesta era bărbatul pe care Andra îl considera periculos, dar atracția pe care o simțeam era electrică.
— M-am împiedicat... Cred că am petrecut prea mult timp în acest loc, am reușit să balbâi, un zâmbet forțat întinzându-mi buzele.
Inima îmi dădea rateuri, iar în mintea mea se derulau imagini cu copiii de la grădiniță, cu poveștile pe care le împărtășeam cu ei, un contrast ascuțit față de această realitate tumultuoasă.
Tahir părea să observe confuzia din ochii mei, iar un zâmbet jucăuș i-a traversat fața, făcându-l să pară și mai atrăgător.
— Să nu te îngrijorezi din cauza asta. Clubul nostru este un loc pentru distracție. Un loc unde poți uita de responsabilitățile de zi cu zi, a spus el cu o voce joasă, ca un murmur erotic.
CITEȘTI
Trage-mi-o, Tahir!
Romance- Alina, nu te juca cu focul în preajma lui. Tahir e diavolul pe pământ, în timp ce tu ești un soi de înger. O să îți frângă inima și mintea. O să îți distrugă corpul! mi-a spus Andra, colega mea, în timp ce eu priveam spre diavolul tatuat, spre pat...