Sonunda okuldan eve gelmiştim, elimde ki çiçekleri koklayıp onlara bakarak binaya girdim kendimden emin bir şekilde.
Yazardan
Mahir 2. Kata çıktığında kapı açıktı, açık kapıdan içeri girdi ve mutfakta yerde kanlar içinde yatan annesini gördüğü gibi elindeki çiçekler yere düştü ve annesinin yanına koştu.
"Anne, anne ne olur uyan ANNE" ne kadar bağırırsa bağırsın, ne kadar yalvarırsa yalvarsın annesi uyanmıyordu. Annesini dürtüyor, öpüyor yeniden ona kızmasını bekliyordu hatta kızsın diye elinden geleni yapıyordu ama annesi kalkmıyordu. Eli ayağı titriyordu ne yapıcaktı bilmiyordu.
Sonrasında babası Selim bey geldi ve oğlunu tutup kendine çekti. Ama Mahir'in kulakları artık uğulduyordu polisler ne ara gelmişti, ne ara hastahaneye gitmiştiler hatırlamıyordu.
Tek hatırladığı şey annesi ameliyattan çıktığında üstü beyaz bir örtüyle kapalıydı. Doktor gelip "Başınız sağolsun" dedi ve gitti, küçük Mahir ise ağlayarak annesini peşinden koştu Mahir'i gören çalışanlar sedyeyi durdurdu Mahir örtüyü kaldırıp annesinin solmuş yüzüne baktı, öptü, kokladı en son doktorlar "Artık annenin gitmesi gerekiyor" dediğinde Mahir annesinin eline iyice yapıştı sıkı sıkı tutuyordu elini "Hayır, HAYIRR ANNEEE" diye bağırıyordu ama faydası yoktu.
Mahir annesinin elini hâla sıkı sıkı tutarken Selim bey arkadan Mahir'i çekmeye çalışıyordu ama hiç bir faydası yoktu kimse Mahir'i annesini bırakmaya ikna edemiyordu en sonunda Mahirin annesini tutan eli yere düştü ve hemen annesini ordan uzaklaştırdılar geriye tek kalan şey ise Mahirin "ANNEE BIRAKMA BENİ, ANNEE" diyerek babasının kucağında çırpınmasıydı, en sonunda bir göz yaşı damladı yere ve...
Mahirden
Gördüğüm kabus nedeniyle bir anda nefes nefese uyandım, yine annemi görmüştüm. Yanımdaki komodinin üstünden sürahiyi alıp doldurdum ve su içtim. Biraz daha kendime geldiğimde yine rüya geldi aklıma.
O pislik herif nasıl bildiği hâlde sustu, nasıl böyle bir oyun oynayabildi, hiç mi acımadı öz evledına, hiç mi içi sızlamadı? diye hışımla bir anda yataktan çıktım saate baktığımda 04:27'di en iyisi gidip çizim yapmaktı, aklımı dağıtanileceğim tek şey çizim yapmaktı. Çalışma odasına gittim ve yeni projeleri çizmeye başladım.
~...~
Esradan
Sabah uyandığımda lavaboya girip işlerimi hallettim ve iş için üzerimi değiştirdim. Bugün rahat bir şeyler giymek istedim..
(Esra'nın kıyafeti)Evden çıkıp arabama bindim ve hastahaneye gelip odama geçtim. Sisteme baktığımda bugün çok kişi yoktu, bu iyiydi. Tam bu sırada içeri bir hasta girdi ve günüm başlamış oldu.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahirin yeşili
CasualeOkuduğunuz kitaplarda hep kadınların hayatı kötü oluyordu bir değişiklik yapıp erkek karakterin hayatını kötü yapalım dedim bakalım beğenecek misiniz?