Bölüme başlamadan önce kafası karışanlar varsa onlar için küçük bir açıklama🤏
Asi'nin Alaz'ı sesinden tanıyıp tanımayacağı nereden ya da ne zamanlardan birbirlerini tanıdıklarına göre değişir. Yani mantık hatası yok. Bir de bu bölüm texting değil. İyi okumalar.💋💋💋
☁︎
☁︎
☁︎
"Alo"
Alaz konuşamayacak gibi hissettiği birkaç saniyeden sonra telefonu açıp tek kelime edebilmeyi başarmıştı. Asi'nin sesini duymayı beklediği birkaç saniye ona sanki yüz yıl gibi gelirken karşıdan da bir ses geldi.
"Alo"
Alaz sonunda Asi'nin sesini yıllar sonra duymuştu. Oydu. Asi'ydi. Alaz bu anın garip hissini yaşıyordu. Sesi o kadar tatlı gelmişti ki telefonla konuşmayı keşke daha önce teklif edebilseydim diye düşünmüştü. Tabii bu sesin Alaz'a bu kadar tatlı geliyor olmasının sebebi konuşan kişinin Asi olmasıydı. Alaz, Asi'yi herhangi bir ses tonuyla ya da hastayken sesi kısılmışken dinleyebilirdi. Onun için önemli olan şey, konuşan kişinin Asi olmasıydı. Asi'yle ilgili her şey ona zaten güzel geliyordu.
Asi ise karşısındaki çocuğun sesini duyduktan sonra duraksayıp birkaç saniye bekledikten sonra heyecanlı bir şekilde karşılık verip "Alo" demesinin ardından ne demesi gerektiğini düşünüyordu. Çocuğun sesini duyunca tek kelime duymuş olmasına rağmen hep konuşmasını istemişti. Asi, çocukla yazışırken de böyle düşünüyordu zaten. Hep bir şeyler söylemesini istiyordu. Asi, biraz ne diyeceğini düşündü ve içinden "Mal olma Asi" diye düşündü. "Kendi hayatında nasıl konuşuyorsan öyle konuşacaksın"
Sonra tekrar düşünüp normalde konuşurken heyecanlı değilim ki diye kendi düşüncesini cevapladı ve sonunda "Napıyorsun" diye sormaya karar verebildi.Alaz da kendisinin bir şey söylemesi gerektiğini düşündüğü için aynı anda konuştular.
"Napıyorsun?" dedi Asi
"Nasılsın?" dedi Alaz.
"Pardon sözünü kestim"
Asi gülmeye başladı. "Yok sorun değil"
Alaz hiçbir zaman duymaktan sıkılmayacağı sıkılamayacağı o gülüşü duyunca heyecanla "Güldün mü?" diye sordu.
"Evet sana güldüm"
"Çok güzel gülüyorsun"
"Şey teşekkür ederim" derken Asi'nin içi içine sığmamaya başlamıştı. Heyecanını biraz bastırmak için konuşmaya başladı.
"Ee nasılsın gitar istiyorum?"
Bu sefer gülme sırası Alaz'daydı. "İyiyim yani çok iyiyim sen"
Asi güldü. "Ben de çok iyiyim" dedikten sonra şu an söylemezsem büyük ihtimalle utanıp hiç söyleyemem diye düşünüp "Bir de sen de çok güzel gülüyorsun" dedi Asi.
Asi'nin bu iltifatından sonra Alaz'ın kalbi o kadar hızlı atmaya başlamıştı ki saati yine bildirim gönderir diye korktu. Sonra, böyle bir durum olur diye saatini sessize aldığı aklına geldi ve rahatladı.
"Bu iltifat için hep güleceğim sanırım" dedi Alaz.
Asi heyecanını ve çekinmesini pek kafasına takmamaya çalışarak kıkırdayarak konuştu:
"Olurr"
İkisi de güldü.
Alaz gerçekten hep gülebilirdi. İkisi de farklı açılardan böyle düşünüyordu. Asi Alaz'ın gülüşünü duymak için Alaz ise hem Asi böyle istediği için hem de o gülünce Asi de güldüğü için. Asi'nin gülmesi, mutlu olması için bir sürü şey yapabilirdi.
Hem Alaz'ın hem de Asi'nin heyecanı seslerine yansırken bu zamana kadar hiç bu kadar panik olmadıklarını fark ettiler.
"Nasıldı günün neler yaptın?" diye sordu Alaz.
"Ee seninle konuştum. Onun dışında okula gittim derslerden sonra biraz şarkıya çalıştım sonra yine seninle konuştum. Sonra eve geldim. Öyle oturuyorum tek başıma."
"Hangi şarkıyla katılacaksın?"
"Haberin yok ölüyorum"
"Çok severim o şarkıyı. Eminim sesine de çok yakışıyordur"
"Teşekkür ederim. Dinlemeni isterdim"
"Dinlerim belki."
"Gerçekten mi?"
"Neden olmasın?"
"Aslında gelip seyircilerin arasından beni dinlesen çok mutlu olurum. Yani seni görmesem de en azından desteğini hissederim."
Alaz kesinlikle gidecekti.
"Kesinlikle geleceğim. Söz veriyorum şarkıyı söylerken orada olduğumu bileceksin. Beni görmesen de seni alkışlayan kalabalığın arasında ben de olacağım."
"Teşekkür ederim. İyi ki-"
Arkadan "Asi" diye bağıran bir erkeğin sesi geldi.
"Şey benim kapatmam lazım sonra görüşürüz."
Alaz'ın cevap vermesine zaman kalmadan telefon kapanmıştı. Asi evde tek başına olduğunu söylemişti. O zaman arkadan gelen erkek sesi kimindi?
☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎☁︎
🤭🤭
Bölümü sevdiniz mi? Yorumlarınızı bekliyorum🤍
Sonraki bölümde görüşürüüzz💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
favorite | aslaz yarı texting
FanfictionEn sevdiği eşyalarını satmak zorunda kalan Asi ve bir türlü istediği gibi bir gitar bulamayan Alaz gerçekten ilk defa mı tanışmışlardır?