11

214 27 13
                                    

Bu bölümü yazarken Ben Bilmem dinledim. Okurken de tatlı olabilir. İyi okumalarr.🤍🎀

Alaz, telefon kapanınca rehbere girip numarayı bulup aradı.

"Alo Cesur"

"Vaay Alaz bey buyrun"

"Ne Alaz beyi bir sus be"

"Sustum"

"Senden bir şey istesem yapabilir misin?"

Cesur garip sesler çıkarmaya başladı.

"Napıyon lan" dedi Alaz. "Mal mısın oğlum konuşsana"

"Sus dedin sustuk"

"Nereden başıma kaldın bilmiyorum valla Cesur"

"Biz seninle ekmekle tuz gibi yaz gününde buz-"

"Nolur söyleme sesin çok kötü." Derin bir nefes aldı. "Neyse. Artık beni bir dinlesene kapatıcam suratına."

"He dinliyorum söyle"

"Senden bir şey istesem halledebilir misin?"

"Ayıpsın söyle hemen halledeyim"

"Pastanede misin hala?"

"Evet evet. Yarına bir sürü sipariş var diye bugün kapatmadım. Hayırdır kim doğdu? Doğurdun mu lan yoksa?"

"Ya" diyip güldü Alaz. "İki dakika ciddi olsana lan"

"Tamam tamam."

"Aferin. Sana atacağım adrese hızlıca bir tane çilekli pasta gönderebilir misin? Yakın zaten sana."

"Vaaaaaayy. Gönderirim tabi bizim çocuklardan biriyle de hayırdır ilk defa birisine pasta göndermemi istiyorsun."

"Sorgulama Cesur yapmayacaksan başka bir yer bulayım."

"Kimi bulacaksın İstanbul'da ulan gecenin bu saatinde. Bana kaldın"

"İyi. Atıyorum konumu görüşürüz" diyip tam telefonu kapatacağı sırada tekrar konuşmaya başladı. "Cesur dur bir. Aklıma bir şey geldi."

"Buyur bakalım."

"Üstünü de süsler misin? Hatta pastanede kelebekli pasta süsü falan varsa etrafına onlardan da koysana."

Cesur kahkaha attı. "Koymaz mıyım be oldu bil. En güzelinden süslerim. Yengeye de selam söyle."

Alaz "Yenge m-" derken Cesur telefonu yüzüne kapatmıştı bile.

Alaz, elinde telefonla şok olmuş bir şekilde kalmıştı. Birkaç saniye öyle bekledikten sonra şok olması geçince hafifçe sırıtmaya başladı.

Her ne kadar Alaz'a göre bu hitap şekli eğer ileride sevgili olurlarsa Asi'nin sevmeme ihtimali yüksek olan bir hitap gibi gelse ve Cesur'un bu lafı Alaz "Neden burnunu sokuyorsun?" der ve sinirlenir diye söylediğini bilse de Alaz sinirlenmemişti. Bu Alaz'ın hoşuna gitmişti.

"Çünkü işte sanki şey gibiydi... Şey... Sanki bütün bunlar geçmiş de sevgili olduğumuz bir zamandaymışız gibiydi..."diye düşündü Alaz. Sanki Asi'yle sevgili olmuşlar da arkadaşı ona selam söylüyordu.

Geleceği böyle hayal edip düşününce biraz daha sırıttı. Yürüyebilse şu an gelecekte böyle bir şey olmasının heyecanından koşabilirdi.

Alaz bunları düşünürken kapı tıklatıldı.

"Gelebilirsin." dedi Alaz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 12 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

favorite | aslaz yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin