" Kader mi , rastlantı mı?
Kelepçeledi kollarımı..."~
"Kendine kızmayı bırak , kardeşim. Her maç , kazanacağız diye bir şey yok. Öyle değil mi beyler?!"
Yunus'un destek veren cümleleri dahi , adamı kendisine getirmeye yetmiyordu. Son zamanlarda , hem kendi performansı hem de kulübün performansı gittikçe düşmüştü.
Takımın kaptanlarından birisi olarak da , bunun hesabını taraftara vermek kendisine düşüyordu.
Kerem , kaçmıyordu. Oynadıkları en kötü maçlardan sonra bile korkmadan , bıkmadan veriyordu o röportajı. Galatasaray'ı savunmak , boynunun borcuydu.
Onun canını sıkan , acımasız ve yersiz eleştiriler oluyordu.
"Aynen öyle , Kerem'im!"
Omuzunu sıvazlayan Barış ile gülümsedi , Kerem.
"Her maç iyi oynayacak değiliz ya... Konuşalım istersen Okan Hoca'yla , bizden biri çıksın röportaja."
Genç adamın , arkadaşını kurtarmak adına ortaya attığı fikir hiç de mantıklı değildi. Kaptan o'ydu ve röportajı da onun vermesi gerekiyordu.
Yine de minnetle baktı , Barış'a. Teşekkür etmeyi de ihmal etmedi.
"Sizin düşünmeniz yeter , aslanlarım!"
🧚♂️
"Siktir lan , piç! Adam gibi oynamayı öğren önce , sen!"
Abisinin küfür kıyamet izlediği spor programına karşı gözlerini devirdi , Kader.
Oldu olası futbolu sevmezdi. Onun ilgisi daha çok voleybol ve tenis üzerineydi fakat ona da babası izin vermemişti...
"Kader , kalk da bir çay koy bana." diyen abisine cevap vermeden kalktı yerinden. Boş çay bardağını eline alıp mutfağa adımladı.
Karşılaştığı manzara ile gülümsemeden edemedi.
Minik kızı , sessiz bir şekilde kendi kendine oyun oynuyordu.
Ceylan , Kader'in en büyük şansıydı... Henüz üç yaşında küçük bir çocuk olmasına rağmen hiç üzmüyordur annesini , uslu uslu oturuyordu hep bir kenarda.
"Annem!"
Elindeki bardağı tezgahın üzerine bırakıp eğildi kızına doğru. Yanağına sulu bir öpücük bırakıp kokusunu soludu.
"Ohh! Mis kuzum , benim!"
Kızının , kendisine gülümseyen suratı ile onun gülüşü de genişlemişti. Bir kez daha eğilip öptü kızını.
"Kader! Nerede kaldı , çay?"
Anne - kızın , güzel anını bölen ise kendisine seslenen abisi olmuştu.
"Geliyorum abi!"
🧶
Zorla da olsa ; bir kez gelinliği ile çıkıp geri döndüğünde , baba evinde dahi sığıntı oluyordu insan.
Kader , bu evde büyümüştü. Pek fazla çocuk olamamıştı ama günleri bu evde geçmişti. Tüm anıları , tüm iyi ve kötü zamanları bu evin duvarlarına asılıydı.
"Kocanla konuştum."
Babasının , kendisine doğru konuşması ile yediği lokma boğazında kaldı.
Gözleri önce kızını , daha sonra da babasını buldu.
Minik Ceylan , annesinin korku dolu bakışları ile huzursuz olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadersiz | Kerem Aktürkoğlu
FanfictionKerem Aktürkoğlu , Galatasaray taraftarı tarafından acımasız eleştirilere maruz kalan bir futbolcuydu. Attığı goller , yaptığı asistler taraftarca göz ardı ediliyordu. Bir gece , mağlup oldukları maçın ardından evine dönerken yoluna bir kadın çıktı...