"Baharda kuşlar gibi,
Geldin kondun dalıma.
Susamıştım sevgiye,
Çiçekler sundum sana!"~
Büyük bir şaşkınlık ile beni ve Kerem'i izleyen genç adamlara , sinir dolu bir ifade ile baktım.
O kadar büyük bir yaygara kopmuştu ki , kızım Ceylan uyanmıştı. Onu zar zor sakinleştirip türlü şebeklikler ile ağlamasını durdurmuştum. Şimdi de kucağımda , tıpkı karşımızdaki adını bilmediğim adamlar gibi anlamaz gözlerle etrafı izliyordu
"Biz üvey evlat mıyız amına koyayım?"
Diğerine tezat kısa ve esmer olan adamın isyanı ile , gülmemek adına dudaklarımı birbirine bastırdım.
Anlaşılan Kerem , ben Ceylan'la ilgilenirken açıklamıştı tüm olanı biteni.
"Küfür etme!" diyerek uyardı arkadaşını , yanındaki tuhaf çocuk.
"Ne demek etme? Tam da küfür edilmelik bir mesele. Kusura bakma yenge , tavrım sana değil ama... Bu sarı kafa biliyor da biz neden bilmiyoruz?"
Kerem , arkadaşının cümlesi ile derin bir nefes aldı. Tanıştığımız ilk andan beri , onu ilk kez bu kadar gergin görüyordum.
"Oğlum kaç defa anlatacağım? Barış'ın evine yakın olduğumuz için onu aradım diyorum ya!"
Sesi yükselmişti. Demek ki , bu melek tavırları yalnızca acıdığı bana karşıydı. Kendimi özel hissetmem gerekirken rahatsız hissetmiştim.
"Olabilir abi! Arasan , gelmeyecek miyiz?" diyerek Kerem'in tezini çürüten esmer oğlan , trip atar gibi silkmişti omzunu.
"Aman be , Yunus! Abartma oğlum , olan olmuş işte..." diyen sarı saçlı adamı bulmuştu şimdi de bal rengi gözlerim.
Onu hastanede olduğumuz ilk gece de görmüştüm. Kızımla bu sarı kafalı adam ilgilenmişti. İsmi , Barış'tı. Barış Alper.
"Sen sus! Hadi bu anlatmadı , sen ne diye anlatmıyorsun amına koyayım!" diyerek yeniden isyan modunu açan adamı , yanındaki tuhaf görünümlü diye tabir ettiğim arkadaşı susturmuştu.
"Yahu , küfür etme demiyor muyum ben?! Kusura bakma yenge , aslında hiç böyle birisi değildir Yunus. Şu an kendisini aldatılmış gibi hissediyor..."
"Kes lan , Berkan! Hepsi senin suçun zaten. Ne diye gaza getiriyorsun ki ortalığı?"
Sonunda isimlerini öğrenmiştim. Tuhaf olan , kapıda ilk gördüğüm adamın ismi Berkan'dı. Diğer tripli esmerin ise Yunus...
Kerem'in takımdan arkadaşları olduğunu tahmin ediyordum.
"Arkadaşlar , yanlış anlamayın beni lütfen ama biraz daha alçak sesle konuşsak olur mu? Kızım ürküyor da..." dedim , kucağımdaki Ceylan'ı işaret ederek.
Üçü de anlayışla başını salladı.
"Tekrar kusura bakma , yenge." dedi Barış Alper.
Gözlerimi devirmemek için kendimi çok zor tutuyordum.
"Birde , bana yenge demeseniz olur mu? İsmim Kader." dediğimde , Berkan atıldı lafa.
"Tamamdır , Kader yenge!"
Biz birbirimize boş bakışlar atarken diğerleri de kıkır kıkır gülmekle meşguldü.
"Berkancım , yenge yok diyorum anlamıyor musun?" diye sormamla itiraz etti.
"Kusura bakma yenge , öbür türlüsü bize ters." demesiyle sesli bir şekilde offladım.
"Rahat bırakın kızı!" diyerek arkadaşlarını uyaran Kerem , yine bir şekilde imdadıma yetişmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kadersiz | Kerem Aktürkoğlu
FanficKerem Aktürkoğlu , Galatasaray taraftarı tarafından acımasız eleştirilere maruz kalan bir futbolcuydu. Attığı goller , yaptığı asistler taraftarca göz ardı ediliyordu. Bir gece , mağlup oldukları maçın ardından evine dönerken yoluna bir kadın çıktı...