1 ci bölüm

72 20 42
                                    

Selamlarr ~Z

Yeni hikayeme başlıyorum :))
İnternetim olmadığı için yazıyorum djxjdnxn

İyi okumalar<3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Derslerde hep en iyisi olmuştum. Tüm öğretmenler parmaklarıyla beni örnek gösteriyorlardı.

Ailem beni över, severlerdi.
Aslında güzel bir kızdım. Sadece ben öyle düşünmüyordum.

İsmim Elif Yılmaz'dı. İsmimin anlamını hiç bilmiyorum, burçlara inanmıyorum ama Başak burcuyum.
17 yaşında bir kızım.

Gözlerim kahverengi, saçlarımda aynısıydı.

Ailenin tek kızıyım, çocuğuyum.

Şimdiyse 2-ci ders, matematik dersindeydik. Tahtada yazılanları defterime yazıyordum.

Karşımda Ece oturuyordu. Yanındaysa Emre oturuyordu.

Ece benim yakın arkadaşılarımdan birisiydi.
Bu sınıfa gelmemin sebebi de kendisiydi. Biz çocukluktan beri arkadaştık.

Bazı nedenlerden dolayı ayrılmıştık. Ama yakın bir zamanda Ece'nin mahallesine taşınmıştık.

Bu haberi duyan Ece ısrarla beni kendi okuluna istiyordu. Annemle babamla konuştuktan sonra, Ece'nin okulunu kayıt olmuştum.

Ece Emre'den hoşlanıyordu. Emre de Ece'den hoşlanıyordu. Karşılıklı aşk vardı ama ikisinin de bundan haberi yoktu.

Arkamdaysa bir erkek oturuyordu.

Arkaya doğru dönüb ona baktım. Kafasını ellerinin arasına almış yatıyordu.

Bu sınıfa yaklaşık 1 yıldır geliyorum ama bu çocukla hiç konuşmamıştım.

Ben cilveli, neşeli bir kızdım, herkesle anlaşa biliyordum, konuşuyordum.

Ece bana onun isminin 'Onur' olduğunu söylemişti.

Onur sessiz bir erkekdi, arkadaşı yoktu,
Hep kendi kendine takılırdı, sesini çok az duymuştum.

Saçları kıvırcıktı.

Kalın bir sese sahipti..

Arkaya bakmaktan boynum ağrıdığı için önüme dönmüştüm. Döndükten sonra Ece'nin, benim Onur'u izlediğini görmüştü.

Gözlerini kısarak bana bakıyordu. Bende ona sorgulayıcı bakış atıb konuşmaya başladım.

"Noldu Ece, bir şey mi oldu?"
"Dersten sonra konuşuruz" diye cevap verdi.
Kafamı 'tamam' anlamında aşağı yukarı salladım.

Ece bana bakmayı kesib önüne dönmüştü. Bende derse odaklanmaya başladım..

....

10-15 dakika sonra zil çalmıştı. Bende ayağa kalkıyordum ki, sınıfın kapısının önünde duran Ece bana seslendi.

"Eliff"
Kafamı kaldırıb ona baktım. "Efendim" Dedim.
"Gel bir şey hakkında soru sorucam" Dedi.
"Geliyorum, bekle geliyorum" Diye yanıtladım.

Ayağa kalktım ama gözüme bir şey çarptı. Yanımda bir kağıt parçası duruyordu. Oturduğum masaya doğru uzanıb kağıtı elime aldım.

Mesaj kimden gele bilirdi ki? Arkadaşlarım benim çok vardı. Ama onlar benim uzağımda oturuyorlardı.

Arkama baktım. Onur hala uyuyordu. Ondan gelmiş ola bilir mi?
Sanmıyorum açıksası.

Tam kağızı açıb okuyacakken bir kolun benim elimi tutduğunu gördüm. Kolun sahibine baktım.

'Okul aşkı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin