1. 'Iyi ki doğdun Potter⚡'

283 26 84
                                    

21 Ekim

"Seren hadi artık çık şu banyodan anladık en çok sen hazırlanıyorsun Barış'a." diye bağıran Tuğçe ile zaten tavan olan sinir katsayım iyice artmıştı. Banyodan çıkıp elimdeki makyaj çantamı odama bırakmak için yürürken Tuğçe'nin koluna geçirip söylene söylene odama girdim.

"Kaç kere söyledim sana şu konu bir daha açılmayacak diye gerçekten yeter. Seni şikayet edicem akşam Yunus'a."

Sanki o çok farklıydı. Canımdan çok sevdiğim arkadaşlarım beni gerçek anlamda hoşlanmadığım bir adamla -ki adam demeye bin şahit- bir yıldır neredeyse her gün yakıştırmalı cümlelerinin içinde kullanıyorlardı.

Bir yıldır, evet tam bir yıldır tanışıyorduk ve ilk günden beri bu cümlelere maruz kalıyordum.

Geçen sene 21 Ekim, canım sevgilimin beni aldattığını öğrendiğim 21 Ekim. Kerem'in 25. yaş doğum gününü kutladığımız ve sanki sabahında aldatıldığımı öğrenmemiş gibi deliler gibi eğlendiğim 21 Ekim. Ama en önemlisi onunla tanıştığım...

"Aman canım sende hiç şakaya gelmiyorsun, bak ciddiyim hızlı olmamız lazım Berkan'ı alacağız daha onun tripleriyle uğraşamam sonra.

Şaka ? Kaçıncı şaka bu?

Yarım saat süren son hazırlıklardan sonra artık hazırdık. Kaponun 26 yaş dağın gününü kutlamak için Fişekhanedeki hep gittiğimiz ve benim için çok özel yeri olan o mekana gidecektik.

"Yanlız cidden ablam bin yaşına da gelse taş yani. 1.5 sene önce aldım hala tam oluyor şuna bak Tuğçe."

"E tabi canım benim Barış boşuna beğenmiyor seni."

"Artık yorum yapmıyorum Tuğçe. Kendi kendinize eğlenin."

Çalan telefon ile dikkatimizi oraya çevrildi. Arayan kim tahmin edin bakalım. Tabiki Berkan.
Tuğçe telefonla konuşurken bende son kez aynadan baktım. Berkanla konuşması bitince Tugceyle birbirimizi çektik ve evden çıktık.

---------------------------♡-----------------------------

"Berkan hem arıyorsun nerede kaldınız diyorsun hem de 10 dakika bekletiyorsun. Tam tersi olması gereken durumlar var gibi." dememin ardından Tuğçe hemen lafa girdi

"Bence de Berkancım mesele o güzel arabana kıyıp bizi sen götürmeye ne dersin canım?"

"Kızlar ne söylendiniz sizde,tamam bi sonraki bende söz."

"Berkan ayağımda topuklu var ve hemen ağrımasını istemiyorum o yüzden sen sureceksin cezalısın." derken o zaten çoktan ön koltuğa oturmuştu.

Tuğçeyi de onu yanına oturttuktan sonra yola çıkmıştık.

Berkanın mükemmel çalma listesinden dolayı kusursuz(şüpheli) yolculuğumuzun ortalarına doğru telefonuma yukarıdan bir bildirim düştü.Gördüğümde biraz şaşırmış olsam da son zamanlarda en çok mesajlaştığım kişiler arasındaydı.

Ateşle Barut - Barış Alper YılmazWhere stories live. Discover now