olaylar olaylar
hazır mıyız aşkolar😏
Barış'tanBizimkilere eve gideceğimi söylemiştim ama ani bir kararla spor salonuna dönmüştüm. Genelde gittiğim spor salonu evimin yakınındaki olurdu. Onun dışındaki antrenmanlarımı tesiste veya evdeki spor odamda yapardım. Spor salonunun otoparkına arabayı park edip içeri yürüdüm.
Seren'den
2 gündür spor yapmıyordum ve bu beni ciddi anlamda hantallaştırmıştı. Eve uğrayıp üstümü değiştirdim. Spor salonuna gitmek için evden çıktım. Evime çok yakındı bu yüzden araba ihtiyacı duymadım. Hem biraz ısınmış olurum diye düşündüm. Buradaki spor salonu çok kalabalık olmuyordu ve akşam saatlerinde gerçekten spor yapmak için gelenler oluyordu. Genelde bu saatlerde giderdim bende. Siteden çıkıp yürümeye başladım. 5 dakika yürüdükten sonra spor salonuna geldim ve içer girdim.
Yine tahmin ettiğim gibi kalabalık değildi ve herkes kulaklığı kulağında spor yapıyordu. Spora başlamadan salondaki favori aynamdan fotoğrafımı çekip story attım.
serenkltkaya's story
Vakit kaybetmeden spor yapmaya başladım.
Barış'tan
Yaklaşık yarım saattir spor yapıyordum. Bana iyi gelen nadir şeylerdendi. Bugün Metehan'ın dediği şey sürekli kulağımda yankılanıyordu. Ben ve Seren. Ortak tanıdıklarımız dışında bir şeyimiz yoktu, tabi bir de staj işleri. Bugün programımda ağırlık çalışması vardı. Ağırlıkları arttırarak kaldırmaya devam ettim. Karşı duvar tarafında benim gibi ağırlık çalışan bir kız daha vardı. Arkası dönük olduğu için tam göremiyordum. Küllü sarı saçları çok tanıdık geliyordu. Su içmek için arkasını döndüğünde göz göze gelmiştik. Seren'di.
Seren'den
Arkamı döndüğümde gördüğüm kişi kalbimin ritim değiştirmesine neden oldu. Ne yalan söyleyim asla karşılaşmayı beklemediğim bir yerdeydim. Nereden biliyordu burayı? Yakın mı oturuyorduk acaba? Kafamdaki bu bütün sorular bir yana o ağırlıkları kaldırırken ne kadar iyi göründüğünden haberi var mıydı? Ilk defa spor yapan erkek görmüyordum elbette. Ama bu farklı bir boyuttu. Giydiği sıfır kol tişörtten belli olan kol kasları ağırlık kaldırdıkça kasılıp gevşiyordu ve bu benim için hiç iyi olmuyordu. Ve eğer ne kadar iyi olduğundan haberi vardıysa bunu bilerek yapıyordu. Ona baktığımı fark etmiş olacaktı ki ağırlıkları bir kenara bırakıp yanıma doğru gelmeye başladı. Nefes nefeseydi.
"Kolay gelsin doktor hanım."
"Sağol. Sana da kolay gelsin."
"Teşekkür ederim. Baya yoğunsun bakıyorum da. Sabah iş, akşam spor. Ha bir de adam takip etme."
YOU ARE READING
Ateşle Barut - Barış Alper Yılmaz
Fanfiction"Eriyorum bak mum gibi damlaya damlaya sel oldum al beni sar" "Al darmadağın al dolu dizgin ruhum bedenime dar" '~21.10.2024~'