"Huh,menyampah!layan org yg tak tahu berterima kasih ni,mmg nyakitkan hati.Tepilah,aq nk keluar,makanan tu,aq nak kau makan sampai habis!aku tak suka org tinggalkn sisa makanan.Faham?Kalau aq tgk ad sisa makanan sikit pun,aq baling kau masuk parit!Lebih baik kau dgr ckp aq sblum apa-apa tejadi dkt kau nnti."Ieda melangkah keluar dari bilik itu dgn rasa sebal..
"Erk eleh mak cik singa ni,sikit-sikit nak marah!aq tahulah!"Hanis brckp sendiri di fikiranny.
Hanis Hakim memandang makanan di atas meja kayu tersebut.Perutnya yg berbunyi sejak dari tadi dipegang."Dari kelmarin lg aq tak makan,elok sungguh la ni dy bwak makanan.Huh,laparny!Dia segera melahap makanan di hadapanny,gayany seperti tdk makan 4 hari .
"yummy,sdpny dia ni masak""Muka dah gred A+ tpy perangai mcm hantu!!tengok tv lagi bagus"Ngomek ieda sambil mnghenyekkan punggungny di ataa kusyen brhdapan dgn tv.Punat alat kawalan jauh ditekan sambil mulutny terkumat-kamit membebel ttg mamat tu..
Tiba-tiba dy mnghentikan perbuatannya,matany membulat gaya burung hantu apabila memandang iklan di skrin tv.Hah!dy memandang skrin tv itu dgn jejaka penghuni bilik itu silih berganti."betullah,mmg sama!entah-entah....dia ni supermodel???Ieda menekup mulutny..
Anda suka dgn bab ni?kalau suka,apalagi,comment & vote la,comment & voting anda amat diperlukan bagi mmantapkn lagi..•﹏•