Matahari sudah mula meninggi.Hanis Hakim masih belum sedar dari mimpiny,mungkin mimpi sdg brada di awangan ...
Aiman bersama Puan Aini sdg brsembang di balkoni rumah sambil asyik makan kuih yg tlh dsediakn oleh Puan Aini sendiri,manakala kereta toyota Tucson milik Hanis sdg dibaiki oleh seorg makenik...
ieda pula terjenguk-jenguk di sebalik pintu, memerhati dari jauh sesusuk tubuh yg sedang trbaring di rumahny itu..Dulang yg penuh dgn bubur dan air kosong itu dipegang kejap. "Nak masuk ke tak?hurm..klau aq masuk ap pula kata org nnty,lgpun aq ni kn anak dara,tak manis brdua-duaan dgn lelaki bukan muhrim,tpy klau aq tk masuk,mcm mana aq nk letak makanan ni?,hurm masuk jelah,bukan lama pun,& bukan dy trbangun pn klau aq masuk"jalannya mnuju ke arah sesusuk tubuh di hadapanny..
Seraya itu,ieda mletakkn dulang di sisi katil..Lalu ditenungny wajah jejaka itu..." Muka dy ni mcm aq knl la,haa,btullah dy ni mvm supermodel tu lah!,argh mungkin pelanduk dua serupa kut,tkkn lh supermodel dtg sini?!..kata Ieda..
Lalu dy bjalan pergi utk keluar dri bilik..tidak manis utk duduk lama-lama di situ...
"Argh!jgn kacau aq!!pergi!!Ya Allah!knapa kau ikut aq!!argh!!" peluh di dahi Hanis menitik..
Ieda mengerutkan dahiny kerana kehairanan melihat lelaki itu menjerit...
"Argh!!" Hanis Hakim bingkas bangun...