1.BÖLÜM

6 2 0
                                    

Çok güzel ilk bahar sabahıydı.Yemyeşil ağaçlar, cıvıl cıvıl kuşlar , rengarenk çiçeklerin olduğu bahçemizde annem, babam ve kardeşimle mis gibi bir kahvaltı yaptık.  Çekirdek ailemi çok seviyorum ne olursa olsun mutlu olmayı bilirdik.

Ta'ki o olaya kadar neşemiz, mutluluğumuz ,sevgimiz bütün duygular annemle birlikte gitti. 19 yaşıma yeni girdiğim için doğum günü partisi  yapmak istedik . Kardeşimle beraber, kendi doğum günümüzü kendimiz yapıp , annem ve babama sürpriz yapmak istedik.

Herşey çok güzel gidiyordu bütün hazırlıklar bitmişti. Kardeşimle birlikte heyecanla anne ve  babamızı bekliyorduk. Çok mutluyduk bu mutluluğumuz uzun sürmedi ,annemle babamın kaza yaptığı haberi geldi.

Bizim için iğrenç bir doğum günü hediyesiydi. O günden sonra ilk doğum günüm olmak üzere tüm Çarşamba günlerinden nefret ettim. Artık ne olursa olsun doğum günlerimi kutlamıyordum ve kutlanmasından hoşlanmıyordum.

Benim dünyamın söndüğü günü nasıl kutlaya bilirim.

2 yıl olmuştu annem öleli bu iki yılda bütün duygularım körelmiş, insanlara olan davranışlarım değişmişti. Hayat acımasızdı bende öyle . Ben eliz , çok sert bir yapım var annem her zaman  babama benzediğimi söyler ama ben anneme benzemek istemişimdir hayatım boyunca.

Kumral saçlara yeşil gözlere boyum fazla uzun değildi 1.70 civarlardaydım. İşte bu kadar eliz diyince akla genelde bunlar gelir.

Elaya baktığımda annemi görüyorum ama o bunun farkında değil. Onun çok güzel bir kalbi var aynı annem gibi. Tek fark elay sevmeyi , değer vermeyi asla bilmiyor .

Herşeye rağmen onu çok seviyorum.

Babama girsek eğer , babam çok iyi adam ve bize değer verdiğini biliyorum. Babamda en sevmediğim şey çok sinirli olmasıydı. Babamı tanıyan kimse onun damarına basmak istemez . Babamın bir çizgisi vardır o çizgiyi bu zamana kadar kimsenin geçtiği görmedim.

Babam annem öldükten sonra çok değişti babamın ruhu'da annemle beraber öldü. Sanki annemi gömerken babamı'da diri diri gömmüştük. Belkide babam numara yapıyor bir insan sevdiğini öldüre bilir mi bu babamı baş şüpheli yapar demiyorum yapmaz 'da demiyorum. Annemi babam öldürmüş olabilir mi ?

Benim gözümde herkes şüpheliydi.

Okulun başlamasına bir gün felan vardı . Asla gidesim yoktu. Gerçekten okula hiç mi ısınamaz bir insan. Ben yeni arkadaşlar, yeni ortamları asla sevmem okulu'da bu yüzden sevmiyor olabilirim.Annemin  ölümünden bu yana 2 yıl geçmişti.

2 yıldır polisler bile hiçbir şey bulamamışken ben nasıl tek başıma bulabilirdim. Bilmiyorum ama bildiğim tek şey asla pes etmeyeceğimdi. Annemi en çok seven ben'miydim yoksa en safları ben miyim bilmiyorum. Evdekiler gerçekten hiç birşey olmamış annem ölmemiş gibi davranıyorlar, çok garip . Sanki  annem ölmemiş'de, yaşıyormuş benden saklıyorlarmış gibiydi. Elbette açığa çıkacak gerçekler çok yakında bunu hissediyorum

Annem ölmeden önce bir video bırakmış yakın arkadaşı Nare abla getirdi. Annemin videosunu o kadar çok izledim ki videoda normal davranıyordu. Dikkatimi çeken videoyu çekerken arkasında bir gölge vardı. Belkide onu biri takip ediyordu, yada bana öyle gelmişti. Bilmiyorum .

Annem videoda ;
"Sizi ,seni kızlarımı çok seviyorum hayallerinizi gerçekleştirir'sizin umarım  , gerçek olur  hayalleriniz . Çocuklarımı sana emanet ediyorum "  diyordu video burada bitiyordu. Konuşması Türkçe değildi . İşaret diliyle konuşuyordu, cümleleri bana Nare abla çevirip söyledi . İşaret dilini bilmiyordum. Bu videoyu babama göstermek yada vermek istemiyordum .

Çünkü saklıyacaktı herşeyi sakladığı gibi bunu'da  saklıyacaktı. Bir kenara koyup hayatına devam edicek biliyorum yapmadığı şey değildi ,aynı annemin ölümünü bir kenara attığı gibi. Elaya göstermekte kararsızdım.




Selam 😃

Nasılsınız umarım iyisinizdir 💙

En  yakın zamanda diğer bölümlerde gelecek 🥳

Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın kendinize dikkat edin yeni bölümde görüşürüz💓

İyi okumalar 🤍

(Not :  Hızlı yazdığım için yazım hataları olabilir kusura bakmayın)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İYİKİ DOĞDUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin