XII. RUH YANGINI

2.2K 474 338
                                    


İyi okumalar dilerim.
Lütfen satır arası yorumları unutmayalım. 🩵

XII

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


XII. RUH YANGINI

Benz - Kiss
Zayn - Pillowtalk
Adele - Set Fire To The Rain

⚔️

KIVANÇ

Onun için savaşır ve istediği buysa ölürdüm.

Dün gece yaşananlar bir şeyden emin olmamı sağlamıştı. Elena Vladimirs, benim için o kadar önemliydi ki canının tehlikede olduğunu düşündüğüm tek bir saniye dahi beni delirtmeye yeterliydi. Gerçekleşen pusuda geçen her dakikada odaklanabildiğim yegâne şey onun iyiliğiydi. Güvende ve tehlikeden uzakta olmasını sağlamak için gözümü kırpmadan onun adına canlı bir kalkan haline gelebilirdim.

Peşimdeki piçi halledip onun ardından gittiğimde geçen zaman benim için bir ömre bedeldi. Onu bulduğumda ve kollarımı güzel bedenine doladığımda bir daha Elena'yı bırakmak istememiştim. İçime çektiğim kokusu, sahiplenici yanımı çıldırtırken her daim kollarımın arasında kalmak için her şeyi yapabileceğime emin olmuştum.

Onu korumak istiyordum.

Onu sevebilmek istiyordum.

O ise benim ölmemi istiyordu. Hatta onun için bir ölüden farksız olduğumu söylüyordu. Bunu değiştirecektim. Dün konuşmama izin vermemişti ama ona kendimi açıklayacaktım çünkü direnecek gücü artık kendimde bulamıyor, ondan uzak duramıyordum. Şu an bile evinin önündeydim. Arabamı ağaçların arasına çekmiş, karşımdaki kaleye bakarken içindeki buzlar kraliçesini nasıl kendime çalabileceğimin hesabını yapmaya çalışıyordum.

İntikamımdan vazgeçmeyecektim ama Elena'dan da vazgeçemeyeceğimi biliyordum. Bir yolunu bulmak zorundaydım. Aksi halde otuz yıllık hayatımda başıma gelen en güzel şeyi kaybedecektim.

Çalan telefonum ile cebime uzandım.

Karter'in ismini ekranda gördüğümde aramayı anında yanıtladım. Dün gecede kalan adamları peşime Victoria'nın gönderdiğine inanmıyordum. Bu gerçekleşme ihtimali sıfıra paralel olan bir olasılıktı. Victoria'yı böyle bir şey yapmayacağını bilecek kadar iyi tanıyordum. Tahminim Hugo'nun olaya el atmak istediğiydi. Büyük ihtimal beni Victoria'yla ayırmak, aklıma nifak tohumları ekmek istemişti. Adamları beni öldüremezler, yakalanırlarsa bir isim vermeleri gerektiğini biliyordu ve o Vic'i ortaya atarak kendini kurtarabileceğini sanmıştı. Masum bir kadını umursamayacağını biliyordum ama buna birebir şahit olmak farklı bir durumdu. Onu gebertirken bir kurşunda Victoria için sıkacaktım fakat canını almamın asıl nedeni Elena olacaktı. Çünkü onu tehlikenin ortasında bırakarak oldukça yanlış bir hamlede bulunmuş, Hugo Mercier ölümünü garanti altına almıştı.

MAHBERANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin