1.

66 5 4
                                    

Ha egyszer azt mondom, hogy nem szeret az Isten, nem tudom mit fogok csinálni. Az úgy volt, hogy szakítottam az exemmel..............

Helló! Én lennék az! Tóth Natasa vagyok, 17 éves vagyok, és decemberben töltöm a tizennyolcat. Budapestre, az Octopusba járok suliba,ami egykor magánsuliként szolgált, bár mára már nem az. Koleszos vagyok, mert a szüleimmel Szigetszentmiklósón lakok, vagyis inkább ők laknak, én meg néha lejárok hozzájuk . Alapjáraton nem vagyok nyafogós lány, aki úgy viselkedik, mint egy ribanc. Persze, szeretem a ruhákat, de nem vagyok mániákus. Szeretek a barátaimmal lenni, akik belevisznek mindenféle hülyeségbe. Vagyis régebben így volt. 

Amióta Steindl Ábel, az exem megcsalt, nem nagyon mentem el sehova a barátaimmal. Inkább a kolesz menekülő út volt nekem. Nem mentem el  a legjobb barátommal szórakozni. Danival. Azért, mert a volt fiúm legjobb barátja az én legjobb barátom. Mindig együtt vannak. Vagy együtt zenélnek, vagy moziznak, vagy pedig baromkodnak. De ez nem baj, mert egykor én is ilyen voltam. Buliztam, ökörködtem. De fél éve már nem csinálom. Ha el is mennék a Bartal gyerekkel valahova, tudom, hogy ott lenne Ábel új barátnője is. Aki ribanc.  És miatta csalt meg. Inkább elviselem az egyedüllétet, minthogy nézzem, ahogy smárolnak. Bár nem igazán szoktam mostanában egyedül lenni.

Egy probléma van. Négy átkozott fiúval vagyok körbevéve. Akik zenélnek.  Ábelt már említettem. Ő a dobos. Daniról is beszéltem. Ő gitáron játszik. És mivel már kát embert mondtam, de négyről van szó, még kettő van. A jobbikkal kezdeném. Benivel. Vagyis művésznevén Benissoval. Ő az igazi mókamester a csapatban. Vele is nagyon jóban vagyok, ő az én terapeutám, ha van valami problémám, mindig segít. Bár Ábelen kívűl senkinek sincsen kapcsolata, vagy barátnője. Még az utolsó tagnak sincs. Hepinek. Nah, végre ő is megjött. A világ legtahóbb embere, aki Benivel minden délután , tanulási idő után áttjön csövelni. Igaz, Hepi már két éve elvégezte az iskolát, végül hangvágó lett, de még bejöhet a barátaihoz. Mivel Rudi bácsi, az egyik tanárom szereti Bencét,  az igazgató pedig kedvenc tanára Rudi bá, ezért Bence kedvére járhat ide- oda a suliban. És Beni szobája pont az én szobámmal szemben van. Pechemre nincsen szobatársam, így nem csorgatják egymásra a nyálukat.   Bár mondjuk Bencét ki szeretné? Engem mindig szivat. Amivel csak tud. Szeret az idegeimre menni, és nem tudom az okát. Persze jó ember, de csak néha. Nagyon utálom, és persze amivel csak tudok vissza is vágok neki. , de nehéz, mert drága Hepike ugyanúgy visszaszól. Így ez megy mindennap. " Sose fogom elfelejteni ahogy néztél rám,sose fogom elfelejteni amit adtál, sosem fogom elfelejteni az emlékét,sose fogom elfelejteni,hogy itt voltál"agy 3-an vagyunk, vagy ők négyen. Mondtam, nem gyakran mozdulok ki. Mindjárt itt a tizenkettedik vége, ez az utolsó évem. Ki kéne élvezni. De nem megy. Félek. Nem akarom látni Ábel barátnőjét. A fiúval a szakítás után megbeszéltük a dolgokat, de azt is csak pár hónappal utána. Beszélek vele, de csak nagyon néha. Emondása szerint túl  introvertált voltam, és nem hordtam olyan ruhákat, amik mutatnak is valamit. Bocsánat ha nem vagyok ribanc, mint egyes tinilányok. Az meg, hogy introvertált vagyok, az csak a mostanra igaz, mint már többször említettem minden buliban benne voltam.

Danival próbálunk valami programot csinálni, ahol Ábel sincsen ott, de ez nagyon nehéz. Mert nem szakíthatom őket ketté, csak mert nem kedvelem a szakítás óta. 

Nem az a baj, hogy szakított velem, mert tudtam, hogy nem fog örökké tartani , de az az igazság, hogy elvakított az első szerelem ködje. Mert az első kapcsolatom volt vele. Utána meg tönkretett. Hat, kerek hónapja. De bánom még néha. Lehet, hogy azért szakított velem, mert nem figyeltem eléggé oda rá. De én máshogy emlékszem. Minden helyre meghívtam, mentünk randizni, illetve folyamat irogattunk. Ott voltam a koncerteken, a stúdióban, és a klippforgatásokon. Ha neki ez nem volt elég, mert szerinte túl unalmas vagyok, akkor sajnálom. Nem hiszem, hogy vala meg fog változni a véleménye rólam, de  lassan beletörődök. De egy dolgot meg kell jegyeznie mindnekinek:


                                                    " Könnyű egy fiúba beleszeretni, de nehéz elfelejteni!"




Sziasztok! Mint láthatjátok egy újabb Hepis ff- et kezdtem el, mert kijött az albumjuk, illetve még mindig oltári nagy fanjuk vagyok. Remélem tetszik a könyv, és várni fogjátok a következő részeket! Az előző könyveimmel ellenben, ide most nem rakok be szereplőket, mert úgy gondolom, mindenki bízza rá a saját fantáziájára, hogy az egyes emberek hogyan néznek ki. Jó, gondolom, aki ismeri az tudja, hogy Beni meg Hepi hogyan néz ki.:)))))))))))

Olvasd szeretettel, ha tetszik!!!!! 

2024. 10.22.

Amor - Hepi ffWhere stories live. Discover now