part 3

200 27 0
                                    

Zakri POV:

Selepas kami pulang dari sekolah aku terus jalan kaki ke rumah aku, yep jauh jugak pejalanan die tapi aku dah biasa jalan sorang2, masa aku berjalan tu aku terbayang apa yang arif buat, dia bagi baju die, aku gengam baju sambil seyum, adalah aku dapat berkawan dengan dia semula? Dia dah terima aku? Entah kenapa aku rasa bahagia sangat, aku sampai2 rumah aku jumpe dengan atok aku dan terus naik ke bilik.

Zakri: hehe best day ever!...

Aku terus membuka baju arif dan gantung di almari, aku renung je baju die, aku mula hidu baju tu, ada sedikit bau badan arif, konek aku mula mengeras.

Zakri: aku sayang kau arif.. i really do.

Aku bukak seluar aku dan mula bogelkan diri, aku baring di atas katil dan terus melancap, dalam masa yang sama aku menghidu baju arif.

Zakri: hrmpp, ariff.... Hrhhhmmm(hidu)

Aku terbayang muka die, dan aku makin lajukan tangan aku.

Zakri: erhh, arif sayang... Haaa....

Aku menggosok dengan laju, bau badan di baju tu sangat sedap, aku terus meletakkan baju tu di konek aku dan menjolok baju tu.

Zakri: AHHHH, AARRIIIFFFF!!!!... (Crottt)

Aku melepaskan air mani aku di baju tu, rasa nikmat yang aku tak pernah rasa.

Atok: zakri!!?? Kenape tu?

Atok aku jerit dari tingkat bawah.

Zakri: eh takde apa2 tok.

Atok: jangan jerit2, atok risau.

Zakri: maaf tok.

Aku terus memakai tuala dan bawak baju dan selua aku untuk basuh, aku betul2 terharu dengan apa arif buat harini, aku harap bende ni berterusan.

Keesokkan harinya.

Arif POV:

Aku dalam kereta dengan mak aku, pejalanan ke sekolah, pagi yang agak tenang, aku tak expack apa2 akan jadi pun harini, aku masih teringat apa aku buat semalam, aku rasa nak rapat dengan zakri, maybe die baik?.

Mak: arif, baju kotor semalam mak dah basuh, nanti balik kamu lipat ye.

Arif: baik mak.

Mak: kenape boleh jadi kotor macam tu?

Arif: maaf mak arif terjatuh semalam.

Mak: jangan buat lagi, tau tak susah mak hilangkan kesan kotor tu.

Arif: hrmm baik.

Kami pun sampai di depan sekolah, aku salam mak aku dan turun, sambil aku jalan ke dataran aku terbayang muka zakri je, mesti die happy kan harini? Atau pun ada la bende die nak cakap, macam yang aku anggap, zakri menunggu aku di barisan.

Zakri: morning arif.

Arif: morning, lama dah ke kau sampai?

Zakri: baru je, biasa la kelas kita ni suka bejalan2 dulu sebelum masuk barisan.

Arif: kau dah sarapan?

Zakri: belum lagi.

Arif: nah aku ada beli lebih tadi.

Aku bagi satu nasi lemak, zakri terkejut dan kaku.

Arif: ambik la😅, kau alright tak?

Zakri: eh ye2 aku okey.

Arif: nanti rehat dengan aku tau.

Zakri: baik arif.

Kami pun masuk ke kelas, aku dapat rasakan kawan2 aku pandang aku lain macam, tapi aku tak peduli, aku terus seyum dan layan zakri, makin lama aku layan makin aku rasa pelik, kenape la aku benci die?, kesian die ni, dia nampak aku ni sebagai kawan terhebat die, aku patut anggap die yang sama.

kawan?Where stories live. Discover now