part 5

174 15 3
                                    

Zakri POV:

Selepas kami selesai, kami mandi bersama, harini hari paling best dlm hidup aku, tapi aku nak rasa lagi, aku tak puas, aku nak cuba sesuatu malam ni.

Arif POV:

Selepas kami selesai Mandi, aku rasa aku makin pecaya pada zakri, aku tak suka buat bende2 tu tapi aku nak tegok apa yang die nak buat je, sekarang die dah buat so mesti die tak obses dah dengan aku, bersiap dan pakai baju, aku bagi zakri pinjam baju aku untuk tido malam ni, kami spend time together dengan buat homework, tegok movie, dan berborak, sehingga la waktu makan malam, mak aku banya bertanya zakri soalan2 pasal hidup die, selepas makan malam kami terus masuk ke bilik.

Arif: erhh ngantuk nye.

Zakri: aku pun, bole aku nak bantal?

Arif: buat apa?

Zakri: erm nak tido la.

Arif: haha nah, tapi kau nak tido mana?

Zakri: atas lantai je la.

Arif: buat lawak ke? Meh la baring sebelah aku.

Zakri terseyum dan terus melompat ke atas katil.

Arif: oi..

Zakri: hehe nak peluk.

Arif: eh takyah la, dah janji kan tadi? Aku bagi peluang sekali je untuk buat bende2 tu, now jangan buat dah.

Zakri: hrmm kenape?

Arif: aku sumpah tak suka buat bende2 tu.

Zakri: tapi kenape kau buat jugak?

Arif: sebab aku..

Zakri: ouhh kau buat bende tu untuk aku ke?

Arif: erh hehe, untuk kawan aku, apa salahnye? Tapi jangan buat dah tau, aku yakin kau bukan gay.

Zakri: hrmm baik.

Aku pun menutup lampu dan baring semula di katil, kami berbual2 sehingga aku terlelap, aku akan cuba elakkan zakri dari jadi gay, aku cuba.

Tiba2 aku terjaga, aku terasa seperti di himpap, aku bagun2 dalam posisi meniarap, aku dapat rasakan bontot aku seperti di koyakan, eh? Ada benda masuk!!, aku cuba untuk tenang, aku takut untuk bergerak, rasa sakit sangat, aku meleleh kan air mata, tiba2 aku degar suara bisik di telinga.

Zakri: sedap sangat ni sayang, i love you (berbisik)

Die rogol aku, aku terkejut, kenape die masih nak buat? Bukan aku dah bagi die buat ke tadi? Salah ke aku ni? Kenape lah aku kena macam ni? Kenape aku bawak die tido rumah aku? Kenape aku kawan dengan die?.... Tiba2 die pancut dalam bontot aku, rasa hangat je dlm lubang aku yang kini dah kebas dijolok, zakri keluarkan konek die dan pakaikan seluar aku semula dan baring di sebelah aku, rasa kecewa sangat, aku pecaya die, kenape die buat jugak?

Esok pagi,

Aku bagun dari tido, aku terasa pedih di lubang aku, aku cuba bagun dan aku terus pergi toilet untuk mandi, selepas siap aku mandi, aku berdiri di depan cermin untuk gosok gigi, aku perasan badan aku ada kesan merah2 di leher dan dada aku, time tu aku dah tak tahan sabar, aku terus keluar dan kejut zakri.

Arif: oi bagun sekarang.

Zakri: erm, morning arif.

Arif: kau buat apa dengan aku semalam?

Zakri: eh mana ad...

Arif: KAU BUAT APA DEKAT AKU!!??

Muka zakri mula pucat.

Zakri: min..mintak maaf arif tapi..

Arif: kau rogol aku kan semalam? KAN!!?

Zakri: so..sorry...

Arif: aku dah bagi peluang, tapi kau still tak puas?, kau kawan dengan aku sebab apa zakri? Sebab nak lepas nafsu ke?

Zakri: bukan...

Arif: teruna aku dah hilang, disebabkan oleh kau.

Zakri: sumpah aku tak sengaja.

Arif: kau siap bisik weh!.. dah aku taknak dah.

Zakri: ariff..

Arif: mulai harini kite putus kawan.

Zakri: eh arif please, jangan macam ni🥺.

Arif: kau ambik barang2 kau then kau balik rumah kau, SEKARANG!!.

Zakri: Arif please..

Arif: blah la babi, sebelum aku bagi tau parents aku.

Zakri: please, maafkan aku, aku tak bole kawal nafsu aku please jangan macam ni. (Menagis sambil peluk kaki aku)

Arif: kau berambus lah bodoh, berambus sekarang.

Zakri terus ambil bag die dan keluar dari rumah aku, parents aku pelik kenape die balik dalam keadaan menagis, aku terus memakai t-shirt untuk tutup kesan di badan aku, semenjak hari tu aku tak tegur tak bercakap tak layan die di sekolah selama seminggu, kadang2 die datang rumah aku untuk lepak tapi aku cakap kat parents aku supaya tak bagi die masuk, aku dah benci die semula, aku jijik dengan perangai die, walapun...

Zakri POV:

Kenape aku tak boleh kawal nafsu aku ni? Apa yang aku buat? Bende yang sama terjadi lagi, aku cuba mintak maaf walau apa pun, time rehat die duduk dengan kawan2 die, aku cuba datang.

Zakri: Arif, boleh tak aku nak cakap sikit.

Arif: kau nak apa lagi? Aku dah kata kan aku taknak tegok muka kau.

Arif terus bagun dan tinggalkan aku, tapi aku kejar die.

Zakri: arif please dengar aku nak explain.

Arif: takyah lah follow aku.

Arif terus naik tangga, aku tak mengalah, aku berlari dan terus tarik tangan die.

Zakri: arif please.

Arif: kau stop pegang aku la SIAL!.

Aku dan die hanya berdiri dan terdiam.

Zakri: please, bagi aku fix.

Arif: kau nak fix apa zakri? Kau dah liwat aku kan? (berbisik) Apa kau tak puas lagi?

Zakri: aku.. aku nak kite rapat macam dulu.

Arif: ouhh rapat macam dulu balik ye? Pastu lama2 kau ROGOL AKU BALIK KAN!!??

Zakri: jangan cakap kuat2.

Arif: OUHHH!! MALUU KE!!??

Zakri: please, aku buat apa sahaja, asalkan kite baik semula.

Arif: jijik sial, kau tu dasar budak bodoh!, patut la bodoh sangat! Aku lupe kau takde mak bapak! Parents kau mana? Hah?

Zakri: hmpp, arif, jangan petik pasal aruah parents aku. (Suara marah)

Arif: haha apa kau nak buat? Parents kau dah mati dah pu...

THHUNKK!!!

Aku menumbuk die sehingga die terjatuh, aku rentap collar baju die dan tumbuk die lagi.

Arif: kau ASAL SETAN!!.

Arif sepak aku dan mula pijak aku.

Arif: menyesal aku baik dengan kau, memang patut pun parents kau mampus, diorang pun tak sanggup dapat anak jahanam macam kau ni.

Kemudian arif sepak muka aku sehingga bibir aku pecah.

Zakri: ak..aku nak mintak maaf je.. ke..kenape kau kena hina aku.. sa..sampai macam tu? (Menagis)

Arif terkejut, aku bagun dan pergi dari arif.

Arif: kau ingat aku nak pujuk ke? Ha?

Aku tak layan, aku jalan je.

Arif: hoi, sini la bodoh, zakri! Hoi.

Aku buat2 pekak dan terus ke toilet untuk cuci darah di mulut aku.

Arif: hoi, zakri!, ak..aku.. aku mintak maaf....

[Part 5 dah siap, tq sebab vote cerita ni, macam biasa kalau nak update comment tau🩵]

kawan?Where stories live. Discover now