Apropo era sa uit....ma numesc bianca smith si am 16 ani....
Intru in clasa si domnul mathius era deja in clasa..
-Domnișoară Smith..in bancă acum!
-In banca acum..il imit eu.
-Vad ca ai chef de glume iar eu am chef sa aleg dintre:ramai corijență sau faci meditații cu derek..
-Ce?!?Cred ca glumiți..
-Atunci când o s aiti zic ca ai trecut clasa cu brio o sa glumesc pana atunci vei face meditații vu derek.
-Pfff.Femeia asta e nebuna complet..cum pisicii mei s afac meditați cu derek care e un baiat?!!
Nu as face meditatii cu o fata ba cu el..Ora sa terminat așa ca o s ama duc la o cafenea sa îmi iau ceva de mâncare si un frape ca s ama mai înviorez.
Îmi comand un corn cu vanilie si ciocolata si frepe-ul meu delicios..După aproximativ 10 minute de când sun aici in fata mea se așeza o persoană cunoscuta.
Când îmi ridic privire era...
-DEREK?!!
-Chiar eu..ce faci?
-Plec tu?
-Nu pleci nicăieri decât la mine acasă iubito!
-Sa crezi tu! Eu nu fac nicio meditație cu tine jecos împuțit ce ești!
-Mai vedem noi..Ma ia in brațe in stil mireasa si ma baga in mașină.
Intra si el după 15 minute parcheaza in fata unei vile.
Coboram si ma trage brutal de mana ca sa nu scap...intram la el in camera. Are o camera stilata cu un pat dublu pereți negri n birou o canapea si o măsuță+ inca o usa care ducea baie.-Dami drumul porcule! Tip eu.
-Aham...spune el neinteresant de țipetele mele. Sa stii ca nu e nimeni acasă daca crezi ca te va auzi cineva iubire.
-Întâi nu îmi mai zice iubire! Apoi dami drumul acum!
-Nu o sa vezi asta așa ca stai jos cuminte!
-Așa ca stai jos cuminte,il imit eu.
-Așa faci? Bine...Se apropie de mine si ma ia de talie eu lovinduma de pieptul lui tare.
Ma uit In alta parte dar îmi ridica bărbia pentru a ma uita la el.
Se apropie de mine din ce in ce mai mult pana când buzele noastre fac un dans lent.....**************************
BUNA AMIGOS..CE FACETI?..STIU AC AM INTARZIA CU CAPITOLUL DAR SPER SA POT SA MAI FAC UNUL AZI CA RECOMPENSA..
SPER SA VA PLACA CARTEA MEA...VA PWP...CHAO