Il dau la oparte si ma îndepărtez de el...nu îmi vine sa cred ca ma sărutat...
-Nu te apropia de mine!tip eu.
-Stai liniștită..team mâncat de te sperii așa?
-Nu dar tu o sa ma schimbi si nu vreau ss fiu ca voi.
-Adică?
-Eu nu o sa fiu niciodată ca voi!
-Ca voi care?
-Exemplu: Tu.
-Si tu ce ești iubire?
-Nu îmi mai zice așa ratatule! Eu plec.Ma grăbesc sa ies pe ușă dar doua brațe puternice a opresc. Era derek.
-Nu pleca..
Ma uit cu dezgust la el,apoi ies pe ușă.
*derek P.O.V*
De ce a reacționat așa? Ce am făcut greșit?
Adică o plac..simt o atracția la ea si ceva ma face sa o iubesc..dar nuuuu...ea e cu totul pe dos...o sa aflu ce are si după ce aflu eu voi fi cel care o va ajuta sa treacă peste.După 10 minute suna cineva la usa.
-Vin imediaat,tip eu.
Când deschid ușă...surpriza..
-Bi..ce cauți aici? Teai gândit ca e mai bine sa stai cu mine?
-Nu,am venit pentru ca mi-am uitat cheile de la casa! Acum damile!
-Sunt sus! Dar...O prind de talie si își poziționează mâinile pe pieptul meu.
-Dar ce?întreabă ea.
-Nu mai sunt sus știind ca vei veni sa le iei..
-Adică?
-Adică,daca le vrei,sunt la mine in pantaloni.
-Iac...dale!
-Le iei singurica!
-La naiba cu tine derek! Te urăsc!
-Si eu te iubesc bi.*bianca P.O.V*
Se aseaza pe canepeaua din camera lui iar eu lângă el...ii simt parfumul de la depărtare,care ma face sa ma apropii de el..
Ma pun lângă el si după ce îmi așez capul pe umărul lui îmi dau seama de ce am făcut!
Băiatul asta e o minune.-Îmi dai cheile te log?spun eu cu o voce de copil.
-Le iei iubire..
-Off..ce greu ești de cap raz...derek.
-Raz...ce? Ai vrut sa zici răzvan?
-Nu nu nu si nu! E din domeniul trecutului si nu vreau sa îmi mai aduc aminte de el!
-Bine..schimbam subiectul..iei cheile ale odata? Ma cam deranjeaza..
-Pfff..Îmi apropii mana de fermoarul blugilor lui si il trag in jos...
-Vezi ca nu e in pantaloni...e un pic mai încolo,ma avertizează el.
După ce îmi dau seama ca se refera la boxeri ma uit vu o sprânceană ridicata la el.
-Ratatule.
-Frumoaso!
-Porcule!
-Prințeso!
-Boule!
-Dar eu te alint si tu ma înjuri!
-Vrei sa te mint si sa îți zic ca te iubesc?
-Da...da vreau.
-mai taci!Bag mana in boxeri si simt ceva mare si tare...iacccccccccccc...ajung la chei si le iau.
-Ha!
-Eh...totuși nu tiai terminat treaba..
-Ha?Ma trage peste el si ma tine in așa fel încât sa nu scap.
Se apropie de mine si ma săruta iar eu fara sa vreau ii răspund la el. Coboară mai joc cu săruturile pana la piept unde il opresc..-Ma schimbi si nu vreau derek,spun eu.
-Nu te schimb,zice si imi da o șuviță rebela după ureche.
-Ba da...un băiat mar schimba.
-Chiar si eu?
-Chiar si tu!
-Atunci poți pleca bianca!Aaaa? Mia zis pe tot numele...sa supărat...sa supărat rău.
Nu îmi place s adie cineva supărat pe mine.
Offff...ce sa fac?..a gata!Ce ii place lui mai mult..Se axează in pat si eu ma pun lângă el.
Ii dau un sărut cast pe buze si ma uit in ochii lui negri.-Nu vreau sa fi supărat pe mine.
-Nu sunt..
-E nu? Si ce e cu fata aia?
-Nui nimic! Lasama!
-Sa te las? Îmi zici sa te las si daca...Îmi apropii mana intre picioarele lui si dintr-o mișcare el e pe mine...bine bianca...hai s amai facem asta odată.
-Tu glumești nu?ma întreabă el.
-Nu derek...nu glumesc..Ma sărita lung si apoi îmi trage bluza jos de pe mine eu făcând același lucru ci bluză lui.
După lungi săruturi rămânem doar in lengerii intime.
Îmi da sutienul jos jos apoi chiloțeii.
Nici nu mi-am dat seama când ramase fara boxeri.-Sigur?ma întreabă el serios.
-Sigur...Intra in mine si face mișcări dute-vino.
După 15 minute ne dam amândoi drumul si rămânem in pat răsuflând greu si fiind exasperati.-Ești minunata..
Ii zâmbesc dulce si ma duc pana la bae.
Când ies din baie simt ceva ciudat...burtica mea cere papa.-Dereeeeek,tip eu .
-Ziii biancaaaaa,tipa el.
-Mie foameeeee.
-Ho ma..daca te aude cineva zice ca team sechestrat aici.
-De parcă nu tipar prii sa ti o fata sechestrata aici.
-nici chiar asa..Dupa mâncare mam băgat in patul lui derek .
Simt doua mâini care ma înconjoară..derek.
Îmi da un sărut pe obraz si adormim.********************
Supărați ca am venit târziu cu capitolul? Scuze...nu ma urâți dar am avut niste treburi personale..sper sa va placa...pwpic..bye :)))))