Nu se poate.

127 5 0
                                    

Mam trezit de dimineața cu in harry lângă mine...off băiatul asta..ia stai?! Sunt in brațe la el?!?!
OMG!!!
Are probleme...ii dau o palma pe umar si sare ca ars din pat.

-Ce se întâmpla? Ai vazut? Ai văzut ca exista fantome? Ma bat in timp ce eu dormeam atat de bine lângă ti...

Ma uitam la el cu o sprânceană ridicata si atunci sia dat seama de ce.

-Lângă?il întreb eu.
-Lângă verișoara mea draga pe care o iubesc nespus.
-Aha...hai la școală harry.
-Dar e duminica.
-Nu e luni si am intarziat la ora domnului mathius care...aoleu! Meditațiile cu derek!
-Ha?

Încep sa ii povestesc tot ce sa întâmplat cu derek,domnul mathius si meditațiile apoi începem sa ne pregătim pentru școală.
Îmi iau o bluza decoltata neagra si o pereche de blugi tăiați. Îmi iau cizmele mele cu toc de 10 cm,parul mil îndrept si mil las pe spate si ma fardez.
După ce termina si harry plecam..
Când am ajuns la școală era deja pauza semn ca sa terminat ora cu domnul mathius.

Il vad pe răzvan la dulap dar atunci când vrau sa ma îndrept spre el vad ca nu e singur..e cu domnișoară majoreta șefa..si...stai un pic...se săruta?
Eu nefiind atententa la nimic decât la ei,derek vine si ma împinge iar carotine mele cad pe jos.

-Ai grija pisicuțo data viitoare,spune el razand.
-Ai grija nătărăule ca daca te iei de ia te iei de mine...si daca te iei de mine îți sacrific capul pentru 1000 de dolari,spune harry.
-Si tu cine ești?
-Harry..eu sunt....

Nu il las sa continue pentru ca vad ca răzvan asista la tot si ma gandescsa ma joc puțin. Oricum ma simt apropiata de harry si nu familiar...mai mult.

-El e iubitul meu.
-Cu asta mai înlocuit? Credeam ca e răzvan in frunte.
-Nu derek. Si tu si răzvan sunteți niste nesimțiți..
-Ahoo..cum adică si răzvan? Parca il iubeai.
-Parca,spun si ma uit la răzvan.

Blondul vine spre mine si ma ia violent de brat.

-Cum adică parca?
-După ce te săruți cu o curva mai si întrebi?
-Curva ești tu!

Lacrimile își fac aparitia...simt ca vreau sa il omor,așa ca ii dau o palma.

-Haide bi...stai acasă astazi,îmi spune harry.
-Bine..

Ajungem acasă iar harry începe sa îmi povestească cum ne putem răzbuna,dar mie mi se păr cam prea gândite pentru harry.

-Deci ce facem?
-Nimic harry...nimic.
-Cum adică nimic? Eu încerc sa te ajut ai tu ce?
-De ce ai vrea sa ma ajuți?
-Pentru ca te iubesc!tipa el la mine si după face o fata semn ca sia dat seama ce a spus.
-Ma iubești?spun eu uimita
-Nu..adică da..adiac..offf..deci te iubesc pentru ca ești verișoara mea.
-Da?
-Da...nu mai fi suspicioasa ca mu scoți nimic de la mine..
-Sigur?
-Nu,spune el direct.
-Deci?
-Off..ma simt ciudat cu tine..si nu pentru ca esto vara mea...ma simt apropiat de tine si nu familiar.
-Adică?
-Bi..te iubesc..si nu stiu cat de prost pot fi sa îmi iubesc verișoara in felul ala.
-Harry?
-Da?
-Si eu te iubesc.
-Serios?
-Serios.

Iam zis ca il plac si el mie la fel.
......nu pot aa cred
Doamne!

-Hai la nani.
-Dar e devreme...foarte devreme.
-Si? Dar daca nu vrei sa dormi cu mine dute.
-Nuu...dorm.
-Bine..haide.

Ma așez lângă el si îmi da un sărut pe frunte si îmi spune:
-Somn ușor iubire.
-Somn ușor.

********

POPULARA(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum