MIAI LIPSIT.. :(

155 6 1
                                    

Nu pot sa cred...il urăsc..sa comportat așa de bine cu mine încât chiar am crezut ca ma place...dar ce tot spun eu aici? Nu il iubesc...e doar o mica aventură pentru mine..eu oe răzvan il iubesc si nu pot sa neg asta ori car as vrea...

Ma îndrept greoi spre casa lui răzvan...ia stai..de unde stiu eu unde sta? A daaa..ma iau după gipies.

Bat de doua ori in ușă si îmi raspunde imediat.

-Iubire...ce ai pățit?
-Derek..
-Lasal iubito..si de ce ai venit la mine?
-Adevărul e ca mi-ai lipsiți răzvan..si mam simțit bine gandinduma ca mie bine langa tine.
-Off iubire...si tu miai lipristi mult mult de tot...hai la mine in camera.
-Fara prostii si vin!
-Fara prostii si vi...

Mergem in camera lui el tinandu-ma de mana pe parcursul drumului spre camera.
Intram in camera si el se arunca in pat..îmi face semn sa ma duc lângă el si ezit oe moment dar o fac.
Ma așez in brațele lui el tinandu-si mana stânga pe lângă talia mea.

-Răzvan eu..
-Tu ce?
-Nimic...
-Si eu trebuie sa te cred pui?
-Daaa,tip eu.
-Mai încet nebuno! Te aud vecinii,spune răzând.
-Sa ma audă..
-Ce problema ai cu majoretele?ma întreabă el si ma ia prin surprindere.
-Nimic răzvan doar ca le urăsc si sentimentul e reciproc.
-Bine..daca zici tu..

Si așa am adormit..

**********************

HEI DRAGILOR..SCUZATI INTARZIEREA SI STIU CA ACEST CAPITOL ESTE SCURT DAR MERITA TOTUSI NU?
SPUNETIMI...VRETI CA BIANCA SA RAMANA CU RAZVAN SAU CU DEREK...O SA FIE MAI MULTA DESCRIERE (SPER) DE LA CAPITOLUL URMATOR...DAR TOTUSI TREBUIE SA STIU CA SA STIU CUM MA IMPART IN POVESTE...VA PWP..BYE

POPULARA(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum