Zayan
Ajung la bar și nicio urmă de ai mei. Trebuia să intru în cameră înainte de a veni aici. Nate nu ar fi riscat ca planurile noastre să fie împărtășite cu niște adolescenți euforici din cauza beției și sper, doar a beției. Ultimul care a adus droguri la o petrecere organizată de Luna a sfârșit văzându-le cum îi arde întreaga marfă sub ochi. Refuz să am de-a face cu acele substanțe pe care dobitocii le folosesc pentru a obliga fetele să facă ceva ce nu vor. Nu mă interesează ce fel de drog este, le-am interzis pe toate pe teritoriul meu după ce am văzut suficiente. Bat pumnul cu Davian, barmanul înlocuitor al lui Nate cât se recuperează. Nenorocitul este pe undeva pe aici, nu ar fi rezistat să absenteze la răzbunarea pe care am plănuit-o.
— Sunt în anticameră cu toții! Mă anunță brunetul după ce le servește un set de shoturi unor tipe aflate sub limita de vârstă.
— Ai grijă să rămână întregi! Îi indic spre fetele ce tocmai au plecat mult prea vesele.
— E doar primul rând, stai calm!
Le cucerește numai cu zâmbete, nu m-ar surprinde dacă ar cere mai multe băuturi doar pentru a-i face ochi dulci.
— Le-a afectat doar mirosul.
Cât timp eu sunt pe tură nimeni nu îmbată minore să profite de ele. Băieții mei, care sunt împrăștiați pe aici să se distreze, știu la ce să fie atenți. Oricum, petrecerea se va încheia la 1 când vor rămâne doar cei suficient de curajoși. Sora lui Dante a trecut prin suficiente încât am ajuns să fiu cu un pas înainte și mereu atent la debilii din jur. Luna nu promovează violul sau drogurile, au timp Sângerii de tâmpeniile astea.
— Ai văzut vreun invitat de onoare?
— Ambii Brakwen cu cățelușii lor.
— Mersi! Îi zic și trec de tejghea în bar, intrând prin ușa din spatele dulapului într-o mică cămară ce duce într-un alt hol, apoi intru în camera pe care băieții o frecventează când sunt prea leneși să se ducă acasă. Așa cum a zis vărul lui Julian, sunt toți aici și se distrează deja după cum pot să-mi dau seama. Miroase a nicotină și whisky.
Firul gândurilor mi se rupe când ochii mei recunosc o siluetă ce nu are ce căuta aici. Imaginea ei nu are niciun punct comun cu acest peisaj și nu pot să cred decât că Willa s-a ținut de cuvânt și nu i-a zis nimic verișoarei mele gură-spartă, altfel nu ar fi riscat să o aducă. Dacă o vede Ravi și o recunoaște, am pus-o dracului. Am bănuielile mele să cred că Brakwen se află în spatele accidentului lui Nikolas. Au ascuns prea bine urmele. Nimic nu l-ar opri din a se răzbuna pe morți dacă așa îl taie cheful. Dar Eko? Nolan nu i-a spus nimic de a adus-o în gura lupului? Vestea proastă, ea nici măcar nu știe că lupii pândesc aici orice bucată proaspătă pentru care să se lupte. Poate că vreau să-l țin departe pe frate-meu de rahaturile astea, însă în acest moment regret că nu i-am zis că urmează un măcel. Khaos nu a venit cu gânduri pacifiste încoace. Lysander îmi înțelege imediat gândurile, se așază pe brațul fotoliului pe care m-am făcut comod. Îi mulțumesc în gând lui Nolan când pornește muzica și-n interiorul acestei încăperi. Astfel, nu vom avea oameni nedoriți să asculte conversația. Acesta este micul nostru loc unde ne strecurăm pentru a fi departe de haosul petrecerii. Boxa este conectată la cea principală a DJ-ului din salon, iar băieții de încredere îmi raportează orice li se pare ciudat.
— Eko nu știe nimic!
Lysander este al naibii de priceput la a descifra coduri secrete ascunse prin cuvinte și fapte. L-a jucat pe degete pe fratele meu ca să afle dacă știe ceva și din câte spune, uneori chiar reușesc să nu-l amestec în treburile mele.
CITEȘTI
Inimi din cenușă
RomanceVolumul 1 din seria "Din praf și pulbere". Azara Souris a uitat ce înseamnă să trăiască odată cu moartea fratelui său. Supraviețuiește de pe o zi pe alta fără să mai simtă vreo clipă că viața îi aparține. Zayan Mavros a trăit atât de mult încât a a...